AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #1 Skrevet 9. mars 2014 Jeg som gutt kan bli kåt bare av å se et bildet i avisen av en jente som har på seg helt normale klær og opptrer helt normalt. Staken reiser seg opp med en gang om genseren viser formen på puppen hennes f. eks. Men hva tenker dere jenter når dere ser en helt normal jente som er lettkledd? Det har jeg alltid lurt på. Anonymous poster hash: 1db2d...1fa
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #3 Skrevet 9. mars 2014 Du er ikke normal. Søk hjelp. Anonymous poster hash: b4367...ea8 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #4 Skrevet 10. mars 2014 Hvorfor skulle jenter tenke noe spesielt om tilfeldige vanlige jenter??Anonymous poster hash: 9e68f...00d
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #5 Skrevet 10. mars 2014 Framtidig date:dump han! Anonymous poster hash: 83fea...0f8 1
Gjest Heartbeat Skrevet 10. mars 2014 #6 Skrevet 10. mars 2014 Jeg vil tro du er helt normal om du er under 25
Gjest black nailpolish Skrevet 10. mars 2014 #7 Skrevet 10. mars 2014 (endret) Jeg blir glad når jeg ser jenter som appellerer til meg estetisk (noe de fleste gjør i en eller annen grad) men jeg blir ikke kåt. Jeg tenker ikke seksuelt på andre kvinner i f.eks garderober og slikt, jeg vurderer ikke mine medsøstre, men joda, jeg har øyne og jeg tar jo inn inntrykk som alle andre. Jenter er flotte de, men det er en fin linje mellom å sette pris på noens fremtreden og å bare være creepy. Endret 10. mars 2014 av black nailpolish
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå