Gjest Skrevet 9. mars 2014 #1 Skrevet 9. mars 2014 Samboeren og jeg skal til England en uke i April, en av dagene er han opptatt med noe og jeg er alene. Siden Northampton ikke frister så mye (og vi uansett skal tilbringe søndagen der også) så stikker jeg til London mest trolig tidlig lørdag. Men hva burde man se? Hvor burde man dra? Camden Market er allerede på listen, og Disney store, sikkert flere av de også! London eye har jeg vært i før, og andre serverdigheter som er typisk turiststeder er egentlig ikke noe for meg!
Marie90 Skrevet 9. mars 2014 #2 Skrevet 9. mars 2014 Kommer an på hva du liker Jeg har bodd her i noen år og har sett det meste. Jeg ville ikke vaert overambisios ift. å sjekke ting av listen, det kan fort bli stressende. Hvis det er fint vaer er det langt bedre aa spasere rundt i en park eller på et galleri enn aa stresse fra ett punkt til et annet.
Gjest Skrevet 9. mars 2014 #3 Skrevet 9. mars 2014 Stress er et ord som ikke eksisterer i mine verden Selv om jeg har flere ting på lista skal jeg ikke sjekke det ut! Camden og Disney store gir vel en god indikasjon av hva jeg liker haha! Og parker, parker er stas! Blir nok der fra 9-10 tiden om morgenen og drar hjemover når mørket kommer. Å stresse rundt på shoppingsenter til den store gullmedalje faller ikke i smak her, men rare butikker er ikke å¨forakte (camden).
Serafina. Skrevet 9. mars 2014 #4 Skrevet 9. mars 2014 Carnaby Street har vel også noen spesielle butikker. Ellers er det hyggelig i Covent Garden, der er det en Disney Store også. Å gå langs Themsen og ta en kaffe/øl/vin på en fin uteplass på veien er supert i fint vær.
Gjest Skrevet 9. mars 2014 #5 Skrevet 9. mars 2014 (endret) Victoria and Albert museum står også på listen min Endret 9. mars 2014 av Gjest
Purple Basil Skrevet 9. mars 2014 #6 Skrevet 9. mars 2014 V&A er et spennende museum, jeg likte det veldig godt Hva med krigsmuseet? Eller Hampton Court (om du er interessert i historiske palass)? Jeg har vært der en gang før og skal tilbake i juni. Morsomt å se hvordan Henrik 8. bodde!
Gjest Skrevet 10. mars 2014 #7 Skrevet 10. mars 2014 Kan føres opp på lista og sjekkes ut! Jeg har jo shopping og på en 10 timers dag blir brått to av de shopping bare Maks, så må jo fylle resten med noe
stortsettglad Skrevet 10. mars 2014 #8 Skrevet 10. mars 2014 Du kan fint bruke hele dagen bare på Camden Market, det er vanvittig stort!
Gjest Skrevet 10. mars 2014 #9 Skrevet 10. mars 2014 ER det mye annet der bortsett fra butikker? Ser det er mye dill-dall der, og jeg skal strengt tatt kun innom der for å besøke goth butikkene Men rusle litt blir det nok, men jeg hater mennesker og shopping så London er kanskje litt dårlig reisedestinasjon der
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #10 Skrevet 10. mars 2014 Hvis du hater mennesker og shopping, kan det bli litt slitsomt på Camden. Hvis du vil gjøre deg kjapt ferdig med dine ærend der, går det an å sjekke på forhånd hvor de aktuelle butikkene ligger, og så gå målbevisst dit. Så slipper du at turen til Camden spiser opp for mye av dagen. Jeg kan godt bruke en dag på Camden, men da ilagt spise og (mange) drikkepauser på pubene rundt i nærheten. Jeg synes Tate er et perfekt museum å besøke når jeg er i London. Du får den fine turen over Thamesen på Millennium Bridge, og museet er ikke så uendelig stort at du må bruke mange timer der. Jeg er ganske selektiv på museer generelt, da, i allefall når de er gratis, og ser bare de utstillingene som interesserer meg. Gavebutikken i kjelleren på Tate er en av mine favorittshoppingsteder i London, de har mye kult der, mange gaver til barn og voksne. Anonymous poster hash: 29fbc...46d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå