Gå til innhold

Jenter, beskriv idealkroppen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kanskje han tenker det samme om deg? :lur:

Det hadde vært noe det ;) Får vel leve litt i håpet om at jeg får snakket med han igjen :)

Anonymous poster hash: ac4e4...7b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ninab

Høyde: rundt 1.80

Kroppsbygning og form: Slank, men med muskler, brede skuldre og kroppen smalner inn nedover som en V

Farge på hår: Mørkt

Hårsveis: Så lenge han bruker voks og det ikke er for langt er det greit nok

Stil: Causual eller litt pent kledd. Ikke så viktig.

What she said!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kropp

190 (må være litt høyere enn meg)

Naturlig atletisk bygd, ikke en som må trene hver dag eller være nazi med kosthold

Brede skuldre, sterke armer, bred brystkasse

Grove hender som er vandt til å arbeide

Definerte lår og legger. IKKE kvinnefasong på lår, hofte og mage, og IKKE ølmage

Gjerne hårete på brystet, absolutt IKKE vokset brystkasse - eller enda verre, barbert

Velutstyrt :ler:

Ansikt og hår:

Blond, ikke så veldig stylet, heller hårtransplantasjon en måne eller skinhead.

Blå eller grønne øyne, litt skjeggete, IKKE movember-bart,

Klær:

Passe godt sittende jeans, Diesel eller noe helt standard mandig noe, ikke metrofile italienske eller svenske merker, og for all del ikke dratt for langt opp, for vide eller for trange, og heller ikke jack&jones-kvalitet.

Skjorter i alle mulige former, av god kvalitet, IKKE jack&jones. Ikke logo-flashing.

Strikkgensre, helt nøytrale

Farger som kler han, gjerne grått og blått.

T-skjorter uten logo, gjerne med v-hals som kan være ganske dyp

IKKE smykker, amuletter eller tatoveringer

Sko: Nike (IKKE gangster-joggesko), nøytrale lærsko (IKKE overblanke med spiss!)

Ikke noe dilldall-accessories, som pynteskjerf. Enkle skjerf når været er kaldt.

Konaktlinser...

Må dessuten bry seg veldig lite om hvordan han ser ut, og desto mer om menneskene rundt seg.

Anonymous poster hash: 16649...fa7

Hvordan ser du for deg en atletisk kropp som ikke behøver å trenes?

Anonymous poster hash: 1fc92...e88

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyde: Så lenge han er høyere enn meg i høye hæler sier jeg meg fornøyd :)

Kroppsbygning/form: Atletisk

Farge: Brune øyne+hår, solbrun gjerne mørkere

Hårsveis: Alt annet en dreads, hentesveis og ponnytail. ELSKER slikt hår: http://static4.devote.se/gallery/big/20131222/9c19ae202998b80cecede48c71423f7b.jpg

Bekledning: Det for være opp til han så lenge det ikke er all black, joggebukser eller treningstøy døgnet rundt er jeg fornøyd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er veldig spennende at dere alle beskriver nesten samme mann, med unnentak av farge på øyne og hår.

Anonymous poster hash: 7c581...4b9

Ikke bare det, men direkte motstridende og respektløse holdninger i forhold til oss som har det de ser etter. Ikke muskler, men bredskuldret og sterk? Javel...Atletisk, men ikke trene så mye...haha hva? For å si det sånn, sånne ignorante vesener står ikke først i køa på datinglista mi, så de bør nok kanskje revurdere preferansene sine eller legge om livstilen såpass at de skjønner hva disse kroppene innebærer av tid og pleie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tingelinling

Ikke bare det, men direkte motstridende og respektløse holdninger i forhold til oss som har det de ser etter. Ikke muskler, men bredskuldret og sterk? Javel...Atletisk, men ikke trene så mye...haha hva? For å si det sånn, sånne ignorante vesener står ikke først i køa på datinglista mi, så de bør nok kanskje revurdere preferansene sine eller legge om livstilen såpass at de skjønner hva disse kroppene innebærer av tid og pleie.

Dette er en tråd som beskriver ideal-kroppen. Tviler på at alle jentene i denne tråden har muligheten til å skaffe seg mr.Big.

De gutta som sliter med lavt selvbilde, ikke er over 1.75 høy, bør virkelig ikke lese tråder som dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

-Høyde mellom 175-190

-Kroppsbygning slank

-Form v form

-Farge mørk

-Hårsveis halvlangt

-Bekledning minimalistisk

Anonymous poster hash: b9a3e...b7e

Det er er jo meg! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyde: +/- 1.75 og oppover - hovedsakelig fordi jeg liker å bruke høye hæler og ikke vil være høyere enn kjæresten ..

Kroppsbygning: Slank, brede skuldre og muskler i armene.

Form: Har ingen preferanse, så lenge alt er velproposjonert

Farge: Skulle gjerne hatt en definisjon her, men ok. Liker best grønne øyne, tror jeg. Alle variasjoner av blondt, brunt og svart går. Det er fint med solbrun hud, men ikke noe jeg bryr meg stort om.

Hårsveis: Langt hår (skulder og nedover). Gjerne med litt krøller/fall i.

Bekledning: Tettsittende bukser - svarte eller jeans. Tettsittende band-t-skjorte. Ringer, halskjeder og armbånd.

Generelt kan man vel si hvilket som helst medlem av Cinderella, Dokken, Skid Row, Warrant (Jani Lane!!! :wow: ), Lizzy Borden, Poison, L.A. Guns etc. Men altså .. Michael Starr fra Steel Panther er kanskje aller, aller kjekkest. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Etter meg synes jeg dette er spesielt fint:

høyde:

Høye gutter er alltid fine. 1.80 og oppåver er nok det beste. Jeg er rundt 1.73, altså ganske høy. Ellers er det viktigste at de er høyere enn meg.

kroppsbygning: 

brede skuldre, slank-mellomslank. Lange armer og bein.

Farge:

ingen betydning

hårsveis:

lengden er ikke viktig, bare ikke alt for kort. Tjukt fyldig hår er et stort pluss. Hasselbrunt hår er fint.

bekledning:

klærene må være rene, stort turnoff når de er flekkete og lukter. Mottoet er «null stress i joggedress». Elsker slappe deilige klær selv. Men kle deg akkurat som du vil.

Andre turn ons:

Når du lukter digg, selvsikkerhet, gentleman, at du smiler til meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyde: 180 og oppover
Kroppsbygning: Helst slank og litt trent, men trenger absolutt ikke være skikkelig trent, og gjør ikke noe med litt mage heller, egentlig
Farge: Blå eller brune øyne. Kommer an på hårfargen osv. 
Hårsveis: Ikke alt for langt, men ikke for kort heller. 
Bekledning: Gjerne litt rocka stil, og går helt fint med hoodies og sånn, men helst ikke gå med joggebukse og hoodies hele dagen. Viktig å ikke se ustelt ut hele tiden.. 

Anonymkode: 6b561...1ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.3.2014 den 19.17, AnonymBruker skrev:

Som trådtittel sier, så lurer jeg på hvordan dere ser for dere idealkroppen til gutter.

 

Jeg vil at du beskriver:

 

-Høyde

-Kroppsbygning

-Form

-Farge

-Hårsveis

-Bekledning

 

takk.

 


Anonymous poster hash: 18ac3...0a9

 

 
Av disse så liker jeg uten tvil den første utgaven. De andre versjonene ser jo direkte syke ut. Uke 4 og 6 er direkte turn off.  Uke 2 er også fin, som uke 0 :)

Bilderesultat for normal man body 

Høyde og eksagt vekt og sånn blir jo vanskelig å si, men jeg liker høye menn godt, det er noe med at de får oppmerksomheten fra øyet mitt lettere kanskje siden de stikker seg mer ut. Har jo også falt for menn som har vært lavere enn meg, når jeg har blitt kjent med de, og kjæresten min nå er bare noen centimeter høyere enn meg. Hadde du spurt meg for ti år siden så hadde jeg sagt minst 185 men det stemmer jo ikke, høyden kan variere! 

Kroppsbygning og form så liker jeg sånn som på bilde en og to, helst brede skuldre og bred brystkasse, ikke nødvendigvis med muskler, men med god plass til å legge hodet trygt :)
Veldig skrapa tynne menn tiltrekkes jeg ikke så mye av, men har jo endt opp i senga med et par av de også fordi de har vært sykt kule og tiltrekkende på andre områder. 

Farge helst litt tan og ikke likblek. Åpenbar solariumbruk er for mye, men litt i ny og ne så man er litt gylden er flott. 
Hårsveis så liker jeg best sånn "bedhead" som han på bildet har, ikke noe lenger hår enn det, og helst ikke så mye kortere heller. Det er finest uten gele og voks, men sexy når vi skal spise ute og han drar pittelitt voks gjennom håret så det legger seg sånn som på bilde 4. Helst mørk hårfarge. 

Bekledning pen, voksen, men ikke viktig-per klysete. Tiltrekkes også av helt laidbak stil , caps, store bukser, stor genser, men syntes det er litt flaut at menn på 30+ går sånn kledd. 

Bilderesultat for man fashion Bilderesultat for man fashion 

Bilderesultat for man fashion


IKKE slik : 

Bilderesultat for man fashion Bilderesultat for man fashion Bilderesultat for man fashion


MEN, det er jo smak og behag . Noen liker potetgull med paprika, andre med salt , ikke sant :)
 

Anonymkode: 0efa7...bc0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-Høyde: 178-2 meter 

-Kroppsbygning: Så stor som mulig. Gjerne en del fett over muskelmassen så han blir ordentlig stor. Året rundt bulk. Trenger ikke six-pac. 

-Form: Store armer, skuldre og brystkasse. Store lår, hender og gjerne synlige blodårer på armene :ninuskapus:

-Farge: Mener du hudfarge? Har ingen betydning. 

-Hårsveis: Har ingen betydning. Bryr meg ikke om mannen er skallet eller hårete. Syntes manbun er fint da. 

-Bekledning: Bryr meg ikke, så lenge mannen ikke går med slitte klær og kler seg etter sosiale koder. F.eks. pent kledd på helligdager og fester. Ikke joggebukse og daff t-skjorte på fest. Et fint par festsko, et fint par hverdagssko, en fin ytterjakke, bukser som sitter litt etter formen og rene, ordentlige overdeler kommer en langt med. 

Anonymkode: c3a35...886

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Høyde: 185+ (for jeg er 176 :P)

-Kroppsbygning: Slank med bred benbygning, men det er jo ikke noe man kan noe for uansett..

-Form: Synes det er bedre å være atletisk og sterk i sport og trene for prestasjon,utvikling og egen glede, og få kroppen man får ut av det, enn å pumpe på treningssenter. Tror ikke jeg har så mye til felles med en som pumper biceps hver dag for utseendet sin del, da jeg selv ikke trener for utseendet? 

-Farge: Alle hårfarger, synes at rødlig hår er veldig fint og spesielt... 

-Hårsveis: Har ingen betydning tror jeg, men ikke alt for kort

-Bekledning: Normale klær og ikke "mote"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig at alle damene her skal ha 180+, minner om at gjennomsnittet i norge er på 177 ish (litt forskjellige tall på nettet..) Blir litt d samme som kollegaen min som krever at dama hans ikke skal ha cellulitter 😂

For å ha mitt på det rene, jeg er 188. 

Endret av ytmnd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høyde: 175+
Kroppsbygning: Godt trent, brede skuldre, ikke for tynn
Farge: Er svak for blå øyne, grønne også. Mørkeblondt hår. 
Hårsveis: Halvlangt, nesten til skuldrene. Man bun er favoritten :rolleyes:
Bekledning: Har ikke så veldig mye å si, men det må ikke være for "kjedelig" eller sossete. Legger fort merke til om han har en spesiell stil, altså noe som gjør at han skiller seg litt ut. Det er et pluss. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.3.2014 den 21.15, AnonymBruker skrev:

Kropp

190 (må være litt høyere enn meg)

Naturlig atletisk bygd, ikke en som må trene hver dag eller være nazi med kosthold

Brede skuldre, sterke armer, bred brystkasse

Grove hender som er vandt til å arbeide

Definerte lår og legger. IKKE kvinnefasong på lår, hofte og mage, og IKKE ølmage

Gjerne hårete på brystet, absolutt IKKE vokset brystkasse - eller enda verre, barbert

Velutstyrt :ler:

 

Ansikt og hår:

Blond, ikke så veldig stylet, heller hårtransplantasjon en måne eller skinhead.

Blå eller grønne øyne, litt skjeggete, IKKE movember-bart,

 

Klær:

Passe godt sittende jeans, Diesel eller noe helt standard mandig noe, ikke metrofile italienske eller svenske merker, og for all del ikke dratt for langt opp, for vide eller for trange, og heller ikke jack&jones-kvalitet.

Skjorter i alle mulige former, av god kvalitet, IKKE jack&jones. Ikke logo-flashing.

Strikkgensre, helt nøytrale

Farger som kler han, gjerne grått og blått.

T-skjorter uten logo, gjerne med v-hals som kan være ganske dyp

IKKE smykker, amuletter eller tatoveringer

Sko: Nike (IKKE gangster-joggesko), nøytrale lærsko (IKKE overblanke med spiss!)

Ikke noe dilldall-accessories, som pynteskjerf. Enkle skjerf når været er kaldt.

Konaktlinser...

 

Må dessuten bry seg veldig lite om hvordan han ser ut, og desto mer om menneskene rundt seg.

 


Anonymous poster hash: 16649...fa7

 

lite realistisk her. han skal både ha store armer, brede skuldre og kraftig brystkasse, men ikke være nazi med kosthold og trening......menn som har slik kropp er naxi med trening. er ikke mulig å få slike muskler helt naturlig uten å trene eller bruke god tid på kostholdet. sry mac men du får ikke i pose og sekk. det er urealistisk

Anonymkode: a4060...9f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.10.2017 den 22.57, AnonymBruker skrev:

Mmmmm.... :ninuskapus:

 

 

Anonymkode: 1d84d...5af

han helt til venstre bruker anabole steroider. kan godt hende han i midten oigså gjør det basert på utseende på nipplene . han til venstre bruker definitivt vertfall

Anonymkode: a4060...9f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyde: Hm, egentlig er det ideelle om han hadde vært ca like høy som meg, altså over 180, men om han er over 170 og liker høye damer så bryr ikke jeg meg.

-Kroppsbygning: Ikke veldig overvektig eller for trent. Ellers liker jeg det meste.

-Form: Vet ikke. Ikke noe jeg har tenkt på.

-Farge: Egentlig alt, men liker best naturlige farger på menn.

-Hårsveis: Så lenge han ikke prøver for hardt å være trendy eller ikke har oppdatert sveisen siden 80-tallet eller noe så liker jeg det meste. Hockeysveis og musehale er no way :P Langt hår, kort hår, skallet er flott. Ikke fan av manbun.

-Bekledning: Normale klær eller rocka stil. Liker ikke joggebukser, merkeflashing, altfor trendy, pappaguttstil eller singletter på menn. Greit at han bryr seg litt om hvordan han ser ut.

Ellers liker jeg skjegg, men ikke bart noe særlig. Snille øyne og et flott smil er et must.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...