AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #1 Skrevet 9. mars 2014 flere som er som meg? Jeg liker jo de folkene som jeg er glad i altså men jeg spiser Eks ikke middag med familien min vis søstera mi har besøk av veninner, kan gjøre det med 2 av veninnene men ikke andre. Jeg hater ting som 17.mai, er heller ikke så glad i å gå på butikken. Dersom familien min har besøk går jeg på rommet mitt. Er egentlig bare noen mennesker jeg er sånn mot, mamma blir sur og kaller meg folkesky...Jeg liker meg bedre på konserter med mange menneskerenn små folkemengder. Anonymous poster hash: aa8b5...f7e
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #3 Skrevet 9. mars 2014 Har det sånn jeg også. Blir kvalm, stresset og får hodepine av å være sammen med mennesker. Dessuten lukter de fælt. Unntakene er selvfølgelig nærmeste familien min og et par venner da. Liker ikke måten de fleste mennesker oppfører seg på, de er kalde og kyniske, roper høyt og med skingrende stemme, de forurenser og forsøpler overalt, nei æsj. Men dyr elsker jeg Anonymous poster hash: 32c5f...a4b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå