AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #1 Skrevet 9. mars 2014 Er det noen som vet hva egenandele er på sterelisering? Av mann altså. Og om det er lang ventetid? Hører så mye forskjellig, noen sier det er et par måneder og andre mye lenger. Har forstått det sånn at man også kan gjøre det privat men da blir det dyrere. Kan alle få dette offentlig tro? Anonymous poster hash: c4fe4...8ca
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #2 Skrevet 9. mars 2014 http://nhi.no/foreldre-og-barn/foreldre/prevensjon/sterilisering-mann-5450.html Anonymous poster hash: e0e1b...994
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #3 Skrevet 9. mars 2014 Dersom du ikke får utført sterilisering ved lokalt sykehus, kan du kontakte private sykehus for operasjon. Enten du blir operert på et offentlig sykehus eller på et privat sykehus, må du dekke utgiftene selv. Prisen er ca. 3.000 - 5000 kroner på private sykehus. Egenandelen på offetnlig sykehus er på rundt 1300 kroner. Anonymous poster hash: e0e1b...994
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #4 Skrevet 9. mars 2014 Men om det da ikke haster så veldig, så vil man vel spare flere tusen på å gjøre det på offentlig sykehus. Det er jo fritt sykehusvalg i dag, så om ikke det nærmeste sykehuset ufører det, så ber vi da bare legen kontakte et som gjør det regner jeg med. Anonymous poster hash: c4fe4...8ca
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #5 Skrevet 9. mars 2014 Men om det da ikke haster så veldig, så vil man vel spare flere tusen på å gjøre det på offentlig sykehus. Det er jo fritt sykehusvalg i dag, så om ikke det nærmeste sykehuset ufører det, så ber vi da bare legen kontakte et som gjør det regner jeg med. Anonymous poster hash: c4fe4...8ca Jo, men det er ikke et prioritert inngrep og det er lang ventetid ved de aller fleste sykehus. Så ville nok bare tatt det privat om jeg var dee. Anonymous poster hash: e0e1b...994
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #6 Skrevet 9. mars 2014 Jo, men det er ikke et prioritert inngrep og det er lang ventetid ved de aller fleste sykehus. Så ville nok bare tatt det privat om jeg var dee. Anonymous poster hash: e0e1b...994 Spørs hva lang tid betyr da. Får be samboeren høre med legen. Anonymous poster hash: c4fe4...8ca
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå