AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #1 Skrevet 9. mars 2014 Begynte på p-piller tidlig februar måned, samme dagen mensen kom. Imidlertid fikk jeg så store bivirkninger at jeg sluttet på dem etter omtrent en uke. Husker jeg fikk en slags blødning noen dager etterpå som minnet om svakt, brunt blod blandet med utflod (?), tenkte ikke så mye over det, alt kan skje på p-piller. Fikk ikk mensen rundt dag 28. Kjøpte graviditetstest, men ingen graviditet. Er det hele systemet som har forskjøvet seg eller?? Er på dag 33 nå uten mensen. Forrige gangen det skjedde var da jeg brukte angrepille, da fikk jeg mensen på dag 33. er dette vanlig? har prøvd å google p-pilleslutt etter første uke, men det er liksom ikke det som kommer først opp... Anonymous poster hash: adc61...bba
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #2 Skrevet 9. mars 2014 Det brune var en slags menstruasjon, så du må telle dager fra da. Anonymous poster hash: cc993...d87
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #3 Skrevet 9. mars 2014 Det brune var en slags menstruasjon, så du må telle dager fra da. Anonymous poster hash: cc993...d87 sikker? husker ikke når det var Anonymous poster hash: adc61...bba
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #4 Skrevet 9. mars 2014 Du må regne med bivirkninger i opptil 3 mnd ved p-pille start. Så og slutte etter 1,5 uker gir ikke noe annet enn problemer. Nå kan du mest sannsynlig vente deg litt hormonkluss. Du må bare være tålmodig og vente på mensen igjen. Ikke noe annet å gjøre. Anonymous poster hash: 846a7...d07
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #5 Skrevet 9. mars 2014 sikker? husker ikke når det var Anonymous poster hash: adc61...bba Ja, er nok mest sannsynlig at dagene med p-piller satte i gang en blødning og dermed ny eggløsning, ny syklus. Anonymous poster hash: cc993...d87
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #6 Skrevet 9. mars 2014 Begynte på p-piller tidlig februar måned, samme dagen mensen kom. Imidlertid fikk jeg så store bivirkninger at jeg sluttet på dem etter omtrent en uke. Husker jeg fikk en slags blødning noen dager etterpå som minnet om svakt, brunt blod blandet med utflod (?), tenkte ikke så mye over det, alt kan skje på p-piller. Fikk ikk mensen rundt dag 28. Kjøpte graviditetstest, men ingen graviditet. Er det hele systemet som har forskjøvet seg eller?? Er på dag 33 nå uten mensen. Forrige gangen det skjedde var da jeg brukte angrepille, da fikk jeg mensen på dag 33. er dette vanlig? har prøvd å google p-pilleslutt etter første uke, men det er liksom ikke det som kommer først opp... Anonymous poster hash: adc61...bba Jeg gikk på p-piller noen få dager en gang, og da ble neste mens utsatt like mange dager som jeg tok pillene, altså hvs jeg begynte å telle første dag etter p-pilleslutt, så kom mensen når den skulle. Anonymous poster hash: 2d7e8...51a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå