Gå til innhold

Sånn, der har jeg gitt opp.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er uansett bare tull.

Anonymous poster hash: 1a020...644

Dette høres litt depressivt ut, synes jeg. Jeg har sett mange eksempler på at folk prøver så panisk å finne noen, at de bare skremmer folk vekk. Slapp litt av, så ordner det seg.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette høres litt depressivt ut, synes jeg. Jeg har sett mange eksempler på at folk prøver så panisk å finne noen, at de bare skremmer folk vekk. Slapp litt av, så ordner det seg.

Jeg har ikke lett etter en mann på årevis og ikke har det kommet noen heller.

Skrevet

Jeg har ikke lett etter en mann på årevis og ikke har det kommet noen heller.

Skjønner at det er frustrerende. Men man må ikke synke ned i selvmedlidenheten. Tror de fleste menn liker jenter som ikke dyrker miseren, lever livet og virker fornøyde og glade. Da får man bedre drag på gutta - tror jeg :)

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner at det er frustrerende. Men man må ikke synke ned i selvmedlidenheten. Tror de fleste menn liker jenter som ikke dyrker miseren, lever livet og virker fornøyde og glade. Da får man bedre drag på gutta - tror jeg :)

Hva snakker du om? Jeg har da ikke sagt noe om at det er frustrerende og ikke er jeg selvmedlidende heller. Jeg lever mitt liv som vanlig og leter ikke etter en mann og ikke dukker det opp noen mann heller. Men jeg har et fint liv.

Skrevet

Hva snakker du om? Jeg har da ikke sagt noe om at det er frustrerende og ikke er jeg selvmedlidende heller. Jeg lever mitt liv som vanlig og leter ikke etter en mann og ikke dukker det opp noen mann heller. Men jeg har et fint liv. Anonymous poster hash: 1a020...644

Ja, nå snakket jeg om dette på generelt grunnlag. Ikke om deg spesielt.

Du virker litt sår..

AnonymBruker
Skrevet

Vel... du må jo ha noe du er flink til. Jeg ser du er glad i å skrive i hvert fall og jeg synes du har en fin innstilling til livet. Om det bare var så enkelt å knipse med fingrene så ville alle der ute hatt en egen spesiell person som de kan være glade i og dele livet med. Selv synes jeg disse dating greiene er for pretensiøse og det ville ikke passet meg å finne noen fra nettet. Det blir for påtatt, mener jeg. Tidligere, da jeg var singel, gjaldt det bare å komme seg ut så fort som mulig og forsere miljøet etter min utkårede. Hun fant jeg faktisk på en bro i Amsterdam da vi begge ferierte der for to år siden. For å si det sånn så er det bedre å være singel og gjøre noe enn å ikke gjøre noe og være singel. Jeg er fortsatt sammen med min kjæreste.

Hvorfor spør du i tarottråden om du skal prøve deg på en kassadame når du har kjæreste?

Anonymous poster hash: 70bcd...9c7

• Liker 2
Skrevet

De som er interessante, er det noe med slik at de ikke er mulighet for å få dem. Eller....hmm....

Skrevet

Ja, nå snakket jeg om dette på generelt grunnlag. Ikke om deg spesielt.

Du virker litt sår..

Og du har misforstått noe elementært. Det er ikke noe automatikk i at man får eller ikke får kjæreste dersom man slutter å prøve. Det handler ikke om å være depressiv, det handler om å innse livets realiteter og godta verden sånn som den er, og ikke sånn som den blir fremstilt på film og TV

Skrevet

Og du har misforstått noe elementært. Det er ikke noe automatikk i at man får eller ikke får kjæreste dersom man slutter å prøve. Det handler ikke om å være depressiv, det handler om å innse livets realiteter og godta verden sånn som den er, og ikke sånn som den blir fremstilt på film og TV

Ikke automatikk, nei. Men det øker sjansen.

Skrevet

Nei, det gjør det ikke.

Skrevet

Nei, det gjør det ikke.

Neivel. Da sier vi det sånn.

AnonymBruker
Skrevet

Kan du forklare logikken bak ideen om at de som ikke prøver har lettere for å få seg kjæreste.

Anonymous poster hash: 9ea0a...969

Skrevet

Kan du forklare logikken bak ideen om at de som ikke prøver har lettere for å få seg kjæreste.

Anonymous poster hash: 9ea0a...969

Dette er det ingen som har sagt. Det Ts har blitt oppfordret til var å ta en pause i letingen. Mange prøver hardt og panisk å få seg kjæreste. Når de så ikke lykkes med dette, i løpet av kort tid, så synker de ned i selvmedlidenhet og sutring og jobber hardt for å destruere sitt eget selvbilde med selvsnakk av typen"ingen liker meg". Dette er jo bare tull. Det er noen for alle der ute, Kanskje må man bare vente litt. Men han dukker nok opp.

Når man får fokuset litt over på andre ting enn kun det å lete etter en kjæreste hele tiden, så blir hverdagen også enklere for en selv.

• Liker 1
Skrevet

Dette er det ingen som har sagt. Det Ts har blitt oppfordret til var å ta en pause i letingen. Mange prøver hardt og panisk å få seg kjæreste. Når de så ikke lykkes med dette, i løpet av kort tid, så synker de ned i selvmedlidenhet og sutring og jobber hardt for å destruere sitt eget selvbilde med selvsnakk av typen"ingen liker meg".

Det er ikke bra å bli selvmedlidende, det er helt sant! Men det er ikke det samme som å si at "han kommer når du minst venter det" Det er ingen direkte sammenheng der.

Det er noen for alle der ute, Kanskje må man bare vente litt. Men han dukker nok opp.

Dette er bare tull

Når man får fokuset litt over på andre ting enn kun det å lete etter en kjæreste hele tiden, så blir hverdagen også enklere for en selv.

Det er helt sant ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvorfor det skal være så tabu å gi opp. Bedre å innfinne seg med at det ikke kommer til å skje akkurat meg, enn å bli såret gang på gang. Uansett er det så ufattelig mange dårlige forhold der ute, at jeg føler det ikke er noe å trakte etter. Lykken min ligger uansett ikke i en kvinne. Jeg klarer meg fint alene, og nyter livet. Trenger ingen kvinne for å finne lykken.

Anonymous poster hash: fd201...d97

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...