Gå til innhold

Sånn, der har jeg gitt opp.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg gitt opp å finne meg en, haha, om jeg kan finne en. Hvordan skal lille, sjenerte, pinglete meg finne en uten øl i hånda?

Det er jo det jeg har vært i flere år, singel. Smaker en på ordet, så er det jo mye frihet i å være singel.

Kanskje derfor jeg har vært så deppa, fordi jeg har trodd det var mulig å finne en mann, det er veldig slik at man burde leve i nuet, eller hva?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, dessverre.. De gangene jeg blir forelsket er det når jeg ikke tenker på å treffe noen. Det er en klisjé, men slik er det. :)

Anonymous poster hash: 530e4...0e3
  • Liker 1
Skrevet

Uff da det høres ikke godt jeg håper du finner lykken med noen snart :hug:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Man bør finne seg selv før man kan finne noen andre. Anonymous poster hash: 72b01...93d

• Liker 7
Skrevet

Man bør finne seg selv før man kan finne noen andre.

Anonymous poster hash: 72b01...93d

Jeg har jo kanskje bare 2/3 igjen av livet og jeg tenker det er enda mindre enn det. Så ser jo hvor fort det går, og her endrer ingen ting seg, så ser ikke ut til at jeg finner hvem jeg er.

Skrevet

Ja, dessverre.. De gangene jeg blir forelsket er det når jeg ikke tenker på å treffe noen. Det er en klisjé, men slik er det. :)Anonymous poster hash: 530e4...0e3

Om det hadde vært noe med meg som noen kunne elsket, men det er det nok ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Joda! Du er bedre enn du tror, garantert :) Jeg har merket at hvis jeg tenker mye på at jeg er singel så blir jeg deprimert. Derfor fokuserer jeg på ting jeg liker. Slalåm, bowling, gode middager med venner og reiser. Hva er DIN passion i livet? Ikke si mannfolk.. Og ikke ta til takke med noen menn fordi du er lei av å være singel.

Anonymous poster hash: 7c37b...9ed

• Liker 1
Skrevet

Drømmemannen din kommer når du minst venter det :)

Du må bare ikke tenke noe på det, for det er da de ikke dukker opp. Hvis du lar deg selv slutte å stresse med det, så vil han etterhvert dukke opp. Jeg snakker av erfaring ;)
Og du er garantert ikke så ille som du tror, - garantert!!! Du finner deg en snart, bare vær tålmodig :):danse:

• Liker 3
Skrevet

Enig med hun over. De dukker opp når du slutter å lete :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg kan ikke finne håp i finne en mann, da jeg ikke skjønner at noen kommer til å trives med en som har sosial angst og som ikke liker noe særlig å gå ut døra. Jeg må jo være utrolig kjedelig.

AnonymBruker
Skrevet

Husk at det finnes mange menn som har det slik som deg! Mange ville neppe hatt noe i mot å hatt en kjæreste som også liker å holde seg hjemme.

Anonymous poster hash: 3802b...6fb
  • Liker 1
Skrevet

Har hatt en veldig fin dag, akkurat som om jeg har det bedre idag og det, fordi jeg bare lever her og nå, ikke håper på å finne meg en i fremtiden. Det er så deilig å bare slippe å tro at jeg finner en noen gang.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Om du bokstavelig talt liker deg best hjemme på grunn av sosialangst så er det jo ikke så rart. På godt og vond må man "out there" for å finne noen. Sliter ofte med en god dose indre uro selv (og er mann, da er det enda mindre akseptert), men jobber for tiden med teknikker for å gi litt mer faen. Man har faktisk ikke noe valg, årene går uansett egen mental tilstand og da er det bedre å prøve å forbedre seg selv.

Anonymous poster hash: 34c8e...ea6
Skrevet

Om du bokstavelig talt liker deg best hjemme på grunn av sosialangst så er det jo ikke så rart. På godt og vond må man "out there" for å finne noen. Sliter ofte med en god dose indre uro selv (og er mann, da er det enda mindre akseptert), men jobber for tiden med teknikker for å gi litt mer faen. Man har faktisk ikke noe valg, årene går uansett egen mental tilstand og da er det bedre å prøve å forbedre seg selv. Anonymous poster hash: 34c8e...ea6

Skulle så gjerne ha gitt f... I ting selv, men klarer det ikke. Det går igjen og igjen i huet, hva som er blitt sagt eller hva som jeg har sett av blikk. Hvorfor vokser jeg meg ikke sterkere? Om jeg ikke tenkte så det knaket på hver situasjon med mennesker, så tror jeg at jeg hadde vært sosial og funnet en mann lett og villet hatt en mann. Hvordan teknikker er det som hjelper for deg, med å gi f... i ting?

AnonymBruker
Skrevet

Skulle så gjerne ha gitt f... I ting selv, men klarer det ikke. Det går igjen og igjen i huet, hva som er blitt sagt eller hva som jeg har sett av blikk. Hvorfor vokser jeg meg ikke sterkere? Om jeg ikke tenkte så det knaket på hver situasjon med mennesker, så tror jeg at jeg hadde vært sosial og funnet en mann lett og villet hatt en mann. Hvordan teknikker er det som hjelper for deg, med å gi f... i ting?

For min del hjelper det å bare "hoppe" ut i det noen ganger, bli med på ting selv om man kanskje ikke egentlig har lyst i utgangspunktet. Da kommer ofte også lysten. Så må man også forsøke å bli mer desensitivisert i sosiale situasjoner. Ta f. eks ordet i en forsamling, hold et foredrag om noe du er interessert i etc. Oppsøk det ukjente.

Anonymous poster hash: 34c8e...ea6

Skrevet

Vel... du må jo ha noe du er flink til. Jeg ser du er glad i å skrive i hvert fall og jeg synes du har en fin innstilling til livet. Om det bare var så enkelt å knipse med fingrene så ville alle der ute hatt en egen spesiell person som de kan være glade i og dele livet med. Selv synes jeg disse dating greiene er for pretensiøse og det ville ikke passet meg å finne noen fra nettet. Det blir for påtatt, mener jeg. Tidligere, da jeg var singel, gjaldt det bare å komme seg ut så fort som mulig og forsere miljøet etter min utkårede. Hun fant jeg faktisk på en bro i Amsterdam da vi begge ferierte der for to år siden. For å si det sånn så er det bedre å være singel og gjøre noe enn å ikke gjøre noe og være singel. Jeg er fortsatt sammen med min kjæreste.

• Liker 1
Skrevet

Nei det gjør de ikke. Skjønner ikke hvorfor noen alltid skal komme og gi falskt håp. Det er ikke noe oppmuntrende!

• Liker 1
Skrevet

Nei det gjør de ikke. Skjønner ikke hvorfor noen alltid skal komme og gi falskt håp. Det er ikke noe oppmuntrende!

Ok. Føles det mer oppmuntrende om jeg sier at de IKKE dukker opp når hun slutter å lete?

AnonymBruker
Skrevet

Ok. Føles det mer oppmuntrende om jeg sier at de IKKE dukker opp når hun slutter å lete?

Det er uansett bare tull.

Anonymous poster hash: 1a020...644

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...