Gå til innhold

En god vibrator for en jomfru?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er jomfru og gruer meg litt til å bruke en vibrator første gang, så trenger en som passer for en uerfaren. Lever også på et stramt budsjett så ikke noe for dyrt :)

https://www.kondomeriet.no/kategori/vibrator/9072140

Hva skjer første gangen? Blør jeg? Gjør det vondt?

Lurer også på hvordan en klitorisvibrator fungerer? Er den bra? Er veldig glad i klitorisstimulasjon og har stort sett drevet med det de siste årene...

Anonymous poster hash: deb55...f92
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Seriøst, ingen?

• 2 uker senere...
Skrevet

Seriøst, ingen?

Jeg vil påstå at det ikke er så veldig nøye med hvilken vibrator du tar. Du har aldri prøvd en før, så da har du ingenting å sammenligne det med. Bare ta en størrelse du tror du vil være komfortabel med. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har denne; Er veldig fornøyd med den. Bruker den bare på klitoris somregel, og det gir veldig intense orgasmer for meg hvertfall.
https://www.kondomeriet.no/produkt/basic-vibe-medium/36333717

Jeg også var jomfru, da jeg første gang brukte vibrator. Sprakk min egen jomfruhinne med den pga jeg ville ikke ligge å ha det vondt når jeg skulle ha sex for første gang. Og jeg er sjeleglad for at jeg gjorde det selv, for jeg fikk hvertfall sinnsykt vondt, så var godt å få gjort det for megselv i mitt eget tempo. Jeg blødde litt når jeg gjorde det, men ikke store mengder.

Anonymous poster hash: d7246...76c
AnonymBruker
Skrevet

Jeg anbefaler pathfinder. (perfekt str å starte med). Kjøpte denne for noen år siden. Den har faktisk hjulpet meg mye med tanke på forberedelse til sex. Først syntes jeg det var ubehagelig og ha den inne. Men etter hvert ble det bedre og bedre. Når jeg skulle ha sex for første gang var det deilig. Kjente ikke noe som helst ubehag :) Det ville derimot ikke vert det om jeg ikke hadde foreberedt meg med en vibrator :)

Anonymous poster hash: b7f64...c13
  • Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet

Som mann har jeg kjøpt en del sexleketøy til kvinnen i mitt liv, så jeg har fått en del erfaring med hva som vi syns er bra. Mitt råd er å kjøpe en som du selv "tenner" litt på, og aller helst fra en nettbutikk som har rykte for seg for god service. Da får du ny dersom den ikke virker slik den skal. Er kjempekjipt å begynne å like noe og så blir den ødelagt. Og ja, du kan sende tilbake en ødelagt vibrator som er brukt :fnise:

Sjekk ut produktanmeldelser hos kondomeriet og hos Cupido, da får du tips :)

AnonymBruker
Skrevet

En kun for klitoris?

Jeg ville ikke brukt vibrator for å bryte jomfruhinnen selv.

Anonymous poster hash: a7fc7...c98

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...