AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #1 Skrevet 9. mars 2014 Hei. Jeg er veldig avhengig av Pepsi Max og skal reise til Skottland(Edinburgh) i sommer. Jeg lurer på om de har dette på restauranter og matbutikker i byen? Eller er det sånn at jeg må belage meg på å fylle opp kofferten for en ukes behov? Hvis de ikke har Pepsi Max, er det Diet Pepsi, Cola Light eller Cola Zero det går i om man skal ha sukkerfri sort brus? Hilsen avhengig kvinne. Anonymous poster hash: 1a0bf...ac8
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #2 Skrevet 9. mars 2014 Kan du ikke bare google Pepsi max in scotland? Anonymous poster hash: f3299...19e
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #3 Skrevet 9. mars 2014 Kan du ikke bare google Pepsi max in scotland? Anonymous poster hash: f3299...19e Nei, jeg kan faktisk ikke det. Jeg valgte å spørre her for å høre fra folk med erfaring og kunnskap, noe du tydeligvis ikke sitter med. Anonymous poster hash: 1a0bf...ac8
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #4 Skrevet 9. mars 2014 Nei, jeg kan faktisk ikke det. Jeg valgte å spørre her for å høre fra folk med erfaring og kunnskap, noe du tydeligvis ikke sitter med. Anonymous poster hash: 1a0bf...ac8 For en holdning da? Det later til at pepsi max finnes i skottland, her er det i hvert fall et forum ved navn "scottishslimmers" hvor brukerne diskuterer sin avhengighet til pepsi max. http://www.scottishslimmers.com/topic/49786-pepsi-max-addiction/ Anonymous poster hash: 8f3ee...21f 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #5 Skrevet 9. mars 2014 http://www.scottishgrocer.co.uk/tag/pepsi-max/ mer pepsi max i skottland Anonymous poster hash: 8f3ee...21f
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #6 Skrevet 9. mars 2014 Takk for svar, alle sammen. Håper på det beste, men tar med noen flasker i tilfelle. Anonymous poster hash: 1a0bf...ac8
Rofl Skrevet 9. mars 2014 #7 Skrevet 9. mars 2014 Kanskje det er en bra vei å slutte litt med pepsi max? Kan ikke huske å ha sett det i England men de har nok noe diet der også 7
Sofie1 Skrevet 9. mars 2014 #8 Skrevet 9. mars 2014 Hadde jeg vært så avhengig av noe en ikke får i utlandet, så hadde jeg heller holdt meg hjemme. 3
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #9 Skrevet 10. mars 2014 Avhengig av Pepsi Max? Hvordan ser tennene dine ut? Ja, lettbrus er like surt som søtt brus og FJERNER emaljen hvis man drikker daglig. Jeg er tannlege og brus-skader er det styggeste jeg ser på ungdommers tenner.Anonymous poster hash: 38480...ad4 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #10 Skrevet 10. mars 2014 Avhengig av Pepsi Max? Hvordan ser tennene dine ut? Ja, lettbrus er like surt som søtt brus og FJERNER emaljen hvis man drikker daglig. Jeg er tannlege og brus-skader er det styggeste jeg ser på ungdommers tenner.Anonymous poster hash: 38480...ad4 er det rart folk sliter med tannlegeskrekk, når de kommer til en tannlege med sånn holdning? jeg er også avhenging av pepsimax og snus, og turte ikke gå til tannlegen fordi han var så frekk og sa ting som dette, ja jeg visste det skadet, men hjelper ikke at legen står over og sier det er det styggeste de ser, fullstendig klar over at det ikke er det peneste! Endte med å ike ga til tannlegen på 2år grunnet dette.... Og ts, ja de har pepsimax i Scotland! Anonymous poster hash: f11e1...d63 4
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #11 Skrevet 12. mars 2014 Avhengig av Pepsi Max? Hvordan ser tennene dine ut? Ja, lettbrus er like surt som søtt brus og FJERNER emaljen hvis man drikker daglig. Jeg er tannlege og brus-skader er det styggeste jeg ser på ungdommers tenner.Anonymous poster hash: 38480...ad4 Kan fortelle deg at jeg aldri har hatt hull og emaljen er slik den skal være Anonymous poster hash: 1a0bf...ac8 1
magicpie Skrevet 12. mars 2014 #12 Skrevet 12. mars 2014 De har vel pepsi max omtrent over hele verden, tror jeg Men i en del land kalles det "diet pepsi", men det er nok det samme.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #13 Skrevet 12. mars 2014 Hvis du er så avhengig er det på tide å slutte! Anonymous poster hash: 827fd...a6b 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #14 Skrevet 12. mars 2014 De har vel pepsi max omtrent over hele verden, tror jeg Men i en del land kalles det "diet pepsi", men det er nok det samme. Nei, det er ikke det samme :-) Anonymous poster hash: b4f37...d83 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #15 Skrevet 12. mars 2014 Hjelp!!! Dersom du lar deg begrense av utbredelsen av et produkt, som strengt tatt kan opphøre å eksistere over natta, er det det du bør ta tak i. Brus er ikke noe som bør konsumeres i mengder. Anonymous poster hash: 0f753...b6f 4
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #16 Skrevet 12. mars 2014 Nei, jeg kan faktisk ikke det. Jeg valgte å spørre her for å høre fra folk med erfaring og kunnskap, noe du tydeligvis ikke sitter med. Anonymous poster hash: 1a0bf...ac8 Du kan ikke google? Finnes Pepsi Max i Skottland er jo et ja/nei-spørsmål så jeg skjønner ikke hva du mener med erfaring her. Du er meget frekk. Anonymous poster hash: f3299...19e 4
Mohini Skrevet 13. mars 2014 #17 Skrevet 13. mars 2014 Jeg var i Edinburgh i desember og ja, det finnes Pepsi Max der.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #18 Skrevet 16. mars 2014 Takk for svar, setter pris på det Anonymous poster hash: 1a0bf...ac8
Sphynx Skrevet 16. mars 2014 #19 Skrevet 16. mars 2014 Hei. Jeg er veldig avhengig av Pepsi Max og skal reise til Skottland(Edinburgh) i sommer. Jeg lurer på om de har dette på restauranter og matbutikker i byen? Eller er det sånn at jeg må belage meg på å fylle opp kofferten for en ukes behov? Hvis de ikke har Pepsi Max, er det Diet Pepsi, Cola Light eller Cola Zero det går i om man skal ha sukkerfri sort brus? Hilsen avhengig kvinne. Anonymous poster hash: 1a0bf...ac8 Du høres veldig ut som ei jeg gikk på kurs med en gang. Tipper det er deg faktisk.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #20 Skrevet 17. mars 2014 Du høres veldig ut som ei jeg gikk på kurs med en gang. Tipper det er deg faktisk. Jasså? Hvem der? Anonymous poster hash: 1a0bf...ac8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå