Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det vanlig at disse faller av? Hver gang jeg tørker meg etter nr 2, følger det alltid med 5-10 kjønnshår på papiret. Kan ikke huske at dette har skjedd før, så lurte bare på om det er vanlig...
Jeg har også blitt tynnere i håret på hodet... synes jeg har mistet mer der også, og det har pågått siden I fjor sommer.

Anonymous poster hash: 7c0a8...721
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer vel litt an på hvor gammel du er.

Bestemor mista kjønnshår på sine eldre dager.

Håper igrunn jeg arver det Fra henne :P

Skrevet

Hadde ikke gjort meg noe :P Men skjønner at det er kjedelig når man mister hår på hodet, også.. Kanskje du har noen mangler på noen næringsstoffer?

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Er 28...

Anonymous poster hash: 7c0a8...721

AnonymBruker
Skrevet

Man mister kjønnshår akkurat som hodehår. Altså en del hver dag. Men de blir jo ikke gredd og "dratt" i på samme måte som hodehår. Så når man først "drar" i dem så mister man en del på en gang.

Anonymous poster hash: b0b35...961
AnonymBruker
Skrevet

de faller av etter hvert. kjønnshår vokser i kun 3 uker før de faller av, før det blir dannet nye :) så det at du "røyter" er nok ikke krise :) men kanskje du skal sjekke om du mangler noen vitaminer?

Anonymous poster hash: 023ad...c28
AnonymBruker
Skrevet

Kommer vel litt an på hvor gammel du er.

Bestemor mista kjønnshår på sine eldre dager.

Håper igrunn jeg arver det Fra henne :P

Hvordan vet du dette?:(

Anonymous poster hash: 99700...cd6

Skrevet

Det er normalt når man blir eldre så mister man hår alt.

AnonymBruker
Skrevet

28, det vil jeg beskrive som unormalt. Spesielt om det er så mye som 8-10 stykker hver eneste gang.

Ville uten tvil ha tatt en tur til legen.

Anonymous poster hash: 9b377...704
Skrevet

Hvordan vet du dette? :(

Anonymous poster hash: 99700...cd6

Fordi hun har sakt at 'Æ e så jævlig heldig, æ treng faen ikke å barbere hverken armhulan, leggan eller dåsa. Alt datt av når æ passerte 40. Kæm Veit, kanskje du har arva de gode genan også, hahahahahahaahaha!' :danse:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fordi hun har sakt at 'Æ e så jævlig heldig, æ treng faen ikke å barbere hverken armhulan, leggan eller dåsa. Alt datt av når æ passerte 40. Kæm Veit, kanskje du har arva de gode genan også, hahahahahahaahaha!' :danse:

hun hørtes kul ut :laugh:

Anonymous poster hash: c006e...339

• Liker 1
Skrevet

TS, hvor lenge har dette pågått da?

Du merker vel veldig fort om du blir 'skalla' der nede i og med at man går på do flere ganger om dagen.

Med tanke på at du begynner å bli tynn i håret kan dette ha noe med alderdom å gjøre også. Håret skal igjennom flere livsfaser og blir tynnere på eldre dager. (du er bare 28, men kan kanskje starte tidlig)

Er du mann er jo dette ikke uvanlig.

Men om du er kvinne ville jeg tatt det opp med frisøren.

Selv er jeg født med naturlig tynt hår og bruker produkter for å få tykkere hår :)

Skrevet

hun hørtes kul ut :laugh:

Anonymous poster hash: c006e...339

Hehe, bestemor har bein i nesa, ja ;)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...