Gå til innhold

Oppkast, obs ekkel tråd

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært små dårlig de siste dagene, diare og masse luft i magen. Idag har jeg gått og rapet hele dagen, og lukten/smaken på rapen har vært heøt utrolig ekkel. Klarte ikke å holde ut denne rapingen lenger, så gikk opp på badet og styrtet et par glass vann(spyr alltid når jeg drikker masse vann). Trodde det skulle bli bedre hvis jeg fikk kastet opp. Når spyet kom opp var det utrolig tjukk konsistens på det, akkurat som å drite utav kjeften!! Aldri vært med på lignende før, og syns det var rart siden jeg styrtet hvertfal 0,5 liter vann RETT før. Har ikke hatt noe mer raping etter jeg kastet opp, men kommer vel kjapt tilbake. Noen som vet hvorfor man får sånn ekkel raping og hvordan bli kvitt den på andre måter? Noen som har opplevd så tykk konsistens på oppkast før?

Anonymous poster hash: 01525...a00

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

hva spiste du tidligere på dagen?

har du vondt i magen?

farge på spy?

Anonymous poster hash: ddbd1...85e
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som vet?

AnonymBruker
Skrevet

Fekalt oppvask, kanskje. Altså at du driter feil vei.

Anonymous poster hash: f5ee9...eb4
AnonymBruker
Skrevet

Oi så ikke svaret ditt!! Har ikke apist noe unormalt idag, er uvel i magen men gjør ikke vondt. Fargen var brun, akkurat som avføring!

Skrevet

Har du vondt i magen? Har du hatt avføring de siste dagene?

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som fekalt oppkast ja. Avføring.

Anonymous poster hash: 0ad8d...24c

Skrevet

Men jeg har ikke hatt forstoppelse de siste dagene, har hatt diare siden torsdag. Kan det fortsatt være fokalt oppkast?

Skrevet

Der var jeg ikke anonym lenger, gitt

AnonymBruker
Skrevet

Det kan det vere. Forstoppelse kan gi diaré, det høres kanskje rart ut, men diaré kan sive ut forbi den avføringen som ligger fast. Synes du burde kontakte lege, siden det her høres litt rart ut.

Anonymous poster hash: 25f60...7e7
Skrevet (endret)

Høres ut som spysjuke. Trenger ikke spy så mange ganger, ofte bare en eller to ganger hvis det er en mild variant. Du kan føle deg ille kvalm og uggen før det braker løs.

Har selv spydd igjennom både munn og nese, og det er slimete, tykt og ille.

Endret av Pomperipossa
Skrevet

Høres ut som spysjuke. Trenger ikke spy så mange ganger, ofte bare en eller to ganger hvis det er en mild variant. Du kan føle deg ille kvalm og uggen før det braker løs.

Har selv spydd igjennom både munn og nese, og det er slimete, tykt og ille.

Håper det er det ja, men det var så voldsomt tykt og ekkelt, har alltid bare hatt "flytende" og slimete spy liksom.. Noen som har noen kjerrigråd om hvordan jeg kan slutte med den forferdelig sure rapingen?

Skrevet

Håper det er det ja, men det var så voldsomt tykt og ekkelt, har alltid bare hatt "flytende" og slimete spy liksom.. Noen som har noen kjerrigråd om hvordan jeg kan slutte med den forferdelig sure rapingen?

Du kan kjøpe deg syrenøytraliserende på apoteket i morgen. Men, forhåpentigvis så roer det seg når du får tømt deg:)

Jeg har spydd ut gulrot og maisbiter utav nesen når jeg har hatt spysjuke, så konsistens er absolutt ikke unormalt.

Grøss! Spysjuka er noe av det verste jeg vet!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...