Gå til innhold

Blødning dagen etter samleie

Fremhevede innlegg

Gjest avocadoen
Skrevet

Hadde samleie i går kveld og fikk en blødning for et par timer siden. Kom plutselig ut en god del blod, men så gav det seg med en gang. Har ikke blødd noe mer etter dette.

Har gått på yasmin i rundt 27 dager nå og gikk på microgynon før dette.

Synes bare det er så rart at jeg blør nesten døgnet etter samleie også, for om det hadde vært en rift inne i vagina eller at penis traff livmortappen så ville jeg vel blødd med en gang?

Kan og nevne at jeg hadde menstruasjon som jeg var ferdig med på tirsdag.

Har aldri opplevd dette etter samleie før.

Jeg har endometriose under livmor (men ikke i vagina) om det spiller noen rolle. Har ikke noe livmorhalskreft siden det ikke er mulig (er mulig at jeg har celleforandringer noe mange unge får, men at infeksjonen gir seg, men jeg har ikke vært seksuelt aktiv i mange åra så)

Har heller ikke klamydia.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også opplevd dette. Blødningen kom ca. dagen etter. Det var ganske røff sex hvor jeg ble bunnet ganske hardt flere ganger, så jeg regnet bare med at det var årsaken. Var på en gynekologisk undersøkelse kort tid etter(for andre ting), og alt var normalt.

Anonymous poster hash: a95c6...5f8
Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg har også opplevd dette. Blødningen kom ca. dagen etter. Det var ganske røff sex hvor jeg ble bunnet ganske hardt flere ganger, så jeg regnet bare med at det var årsaken. Var på en gynekologisk undersøkelse kort tid etter(for andre ting), og alt var normalt.

Anonymous poster hash: a95c6...5f8

Okei, flott. Ble bare litt småbekymret. Jeg var ikke helt oppvarma, så er en mulighet for at jeg ble bunna selv om jeg ikke kjente det selv. Satt inn en OB og hadde veldig vondt inni vagina kjente jeg. Skal ikke på GU før i april så tenkte jeg skulle spørre etter erfaringer her.

Håper ikke jeg blør så veldig lenge da.. Har gjerne lyst å svømme igjen snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...