:-) anna Skrevet 31. mai 2004 #1 Skrevet 31. mai 2004 Fikk så lyst på en tråd over alt man kan glede seg over i verden. Kloke KG-damer, spennende menn, kjærlighet, barn og solskinn goes without saying. Men det er jo så mange andre rare småting som man gleder seg over. Jeg er glad for og litt glad i alle godt voksne menn som IKKE helst vil bytte ut de jevngamle konene sine med ungjenter. Det skulle jo bare mangle men likevel... Det gir meg litt tro på kjærligheten. Flott med Halvdan Sivertsen og Rimi Hagen for eksempel. Og (dette trodde jeg aldi jeg skulle si men...) for en gangs skyld er jeg litt glad i Carl I Hagen.
Gjest Pterodactylkake Skrevet 31. mai 2004 #2 Skrevet 31. mai 2004 Gi meg en S, gi meg en E, gi meg en X! Og forresten gi meg sex.
LilleSol Skrevet 2. juni 2004 #3 Skrevet 2. juni 2004 Det er masse som gjør meg glad! I går var den beste dagen min hittil i år, og det skjedde ingen verdens ting! Etter at jeg var ferdig med eksamen gikk jeg ut i det flotte været, og ble kjempeglad av det! Så skulle jeg fylle bensin, og fikk en hyggelig kommentar av en mann om hvor fin jeg var i dag, og rett etterpå det kom yndlingssangen min på radioen :-) Suste inn til Oslo (ikke masse trafikk, jippi!) der jeg fant besteforeldrene mine i sofaen med en kopp kaffe og koselig musikk på cdspilleren. Ble varm om hjertet jeg da :oops: På veien hjem endte jeg opp midt i den verste rushtrafikken, men lure meg hadde kjøpt med jordbær til turen hjem, så da satt jeg glad og fornøyd å spiste jordbær og kikket på alle de irriterte menneskene rundt meg! Hadde en herlig dag, enda det egentlig ikke skjedde noe spesielt! Blir visst glad av småting jeg 8) Men det er hyggelig egentlig :-)
Gjest Sukkerert Skrevet 10. juni 2004 #4 Skrevet 10. juni 2004 Blir glad når jeg treffer en person som er fin å snakke med og som jeg finner tonen sammen med.
Gjest gloria Skrevet 10. juni 2004 #5 Skrevet 10. juni 2004 Når ukjente (og kjente) sier hei til meg på gata!
Emma3 Skrevet 10. juni 2004 #6 Skrevet 10. juni 2004 Å ha fine/gode samtaler med kjekke mennesker, gjerne venna eg ikkje har sett på ei stund. Synast eg er flink til å glede meg over små ting, som ein deilig kjærast, gode venna, at bilen min forsatt går osv.. Sender ein blomst til alle her inne, med eit ønske om ein god dag
LarsLarsere Skrevet 10. juni 2004 #7 Skrevet 10. juni 2004 Venner, musikk, en god natts søvn, flotte medisiner.
*Shira* Skrevet 11. juni 2004 #8 Skrevet 11. juni 2004 Barna mine, mannen min, familien og venner. Når andre er glade blir jeg glade med dem :-) Og så musikk da...
Mezzo Skrevet 11. juni 2004 #9 Skrevet 11. juni 2004 Musikk gjør meg glad. Ja, og så vere sammen med mine nydelige tantebarn! Gode venner, solskinn, familieliv, - det er mye som gjør meg glad KozmicBlues
Gjest GreenSky Skrevet 11. juni 2004 #10 Skrevet 11. juni 2004 - varm sol som varmer i ryggen - fuglekvitter - lukta i luften etter lett sommerregn - salt sjø - latter - kjekke fyrer - øl - felleskap/tilhørighet med gode venner - mormor - masse penger - en god bok
Maetzii Skrevet 11. juni 2004 #11 Skrevet 11. juni 2004 Aller høyest på listen må vel å få øye på et dyr jeg liker være.. Se flagrende sommerfugler, søte små kattunger, store nydelige edderkopper, og alle de andre fine dyrene (egentlig ingen andre dyr enn mygg og stankelbein jeg IKKE liker, så kan fort bruke et par timer om dagen bare på å betrakte fine dyr).. Er kjempelykkelig resten av dagen jeg, hvis jeg har sett en stor om fin edderkopp eller fargerik bille eller noe sånt... Og lykkelig i en uke når jeg får holde en kattunge (selv om det skjer veldig sjelden). Det er kanskje ikke uten grunn at folk synes jeg er rar...
Gjest Cuddly Skrevet 11. juni 2004 #12 Skrevet 11. juni 2004 Jeg blir glad når kjæresten kysser meg på panna... det er noe helt eget i et sånt kyss, noe man gjør bare med de man er innmari glad i
tuji Skrevet 11. juni 2004 #13 Skrevet 11. juni 2004 Jeg blir glad når noen gjør noe for å overraske meg, og jeg blir glad når noen setter pris på at jeg steller i stand overraskelser for dem. Det trenger ikke være noe stort, bare noe som viser litt ekstra omtanke. I dag skal jeg lage god middag til mannen min som har hatt eksamen.
Gjest Fighter Skrevet 11. juni 2004 #14 Skrevet 11. juni 2004 - Vennene mine - Kg - Mannen min - god musikk - et smil i hverdagen
Isiselin Skrevet 11. juni 2004 #15 Skrevet 11. juni 2004 - Når kattene mine krøller seg på fanget mitt og maler - Når solen skinner - Spille musikk høyt og danse rundt på gulvet alene - Når det blåser høststormer og man kan sitte inne og kose seg med en krimbok. - Når man føler at man absolutt ikke har noe annet en burde ha gjort. - Gode ord fra mennesker en er glad i - Måkeskrik og bølger mot stein - Et overraskende kyss eller en god klem fra noen du er glad i - Når andre opplever noe fint i livet sitt og gledesstrålende deler det med deg. :D - Å levere inn en ferdig eksamensoppgave og vite at du har gjort ditt aller beste - Å få en god karakter på en eksamen - Solo med isbiter på utekafe en dag i juni - 17. mai - Julaften - Å se et lite nyfødt barn for første gang - Smil fra ukjente - Å høre en fin sang på radio Glede finner en alle steder om en bare leter og vil finne...
Pusebaby Skrevet 11. juni 2004 #16 Skrevet 11. juni 2004 Ting som gjør meg glad idag: En jeg-savner-deg-så telefon fra en liten venn Vel overstått eksamen! Sommerferie Shopping wee Søte små barn som ler og løper rundt med mammar og pappar på slep :D
Gjest gjest1 Skrevet 11. juni 2004 #17 Skrevet 11. juni 2004 - når Dani (kjæresten) kommer etter å ha vært opptatt lenge - når jeg snakker med min bror på telefon lenge og han ler hele tiden - høre musikk - se på cnn og lese mange aviser - når solen skinner og jeg kan sitte ute lenge - god drikke - lese bøker - å tenke på at jeg skal reise - å høre trær bevege seg i vinden - vennekvelder som varer i mange timer med latter, mat, drikke, dans
Fredslilja Skrevet 11. juni 2004 #18 Skrevet 11. juni 2004 - Å våkne opp til solskinn - Spise is nede ved havna - Små barn som taler rett i fra leveren - Barnelater - Lukten ute etter det har regnet om sommeren - Lyden av bølger - Å få mail fra en god venn - Spontane klemmer - Å komme hjem fra shoppingtur med handleposer - Å legge seg uten å måtte stille vekkerklokken til neste dag - Å se årets første løvetann - Å få hilsen i Kg-dagboken min - Besøke familien
Alovera Skrevet 12. juni 2004 #19 Skrevet 12. juni 2004 Det er veldig mange ting som gjør meg glad... kunne sikkert skrevet en lang liste.. men søte ord fra kjæresten har en solid førsteplass på den listen
Gjest tusjen Skrevet 13. juni 2004 #20 Skrevet 13. juni 2004 Det er så mye å glede seg over, både små og store ting. Jeg blir veldig glad når jeg får en "glad i deg"-lapp fra datteren min.. Jeg blir veldig glad når jeg har laget noe ekstra godt til middag og jeg ser at samboeren min setter pris på det.. Idag når jeg våknet laget jeg meg kaffe og gikk ut i hagen, jeg følte meg glad da jeg satt der under parasollen med kaffen og solen skinte... :-) Det er ikke så mye som skal til... tusjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå