problemdama20 Skrevet 8. mars 2014 #1 Skrevet 8. mars 2014 Hei. Jeg har nettopp fått bekreftet av legen at jeg har bakteriell vagi, å jeg fikk antibiotika for dette, det går jeg på enda og skal slutte i morgen.. Men jeg går på p-piller også, blir p-pillene svekket når jeg går på dette? Jeg og kjæresten min koste oss i går og nå er jeg litt redd for jeg skal bli gravid. P-pillene har jeg gådd på i 8 år. Noen som vet noe om dette? Takker for svar på forhånd.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #2 Skrevet 8. mars 2014 Hvilken antibiotika går du på? Det er veldig få typer antibiotika som svekker p-pillen. Det skal stå pakningsvedlegget om den gjør det. Anonymous poster hash: 76054...1b7
LukaFrost Skrevet 8. mars 2014 #4 Skrevet 8. mars 2014 Stikkpiller Spørsmålet gjaldt nok navnet på pillene... ;-)
Gjest Allergikeren Skrevet 8. mars 2014 #5 Skrevet 8. mars 2014 I de fleste tilfeller der antibiotika svekker effekten av p-piller, har man fått diare som bivirkning av antibiotika. Får man diare i løpet av 4 timer etter at man tok dagens p-pille, må man jo ta en ny for å opprettholde effekten, eventuelt er man usikker de neste syv dagene. Så ingen diare eller oppkast = ingen fare
problemdama20 Skrevet 8. mars 2014 Forfatter #6 Skrevet 8. mars 2014 Ok takk for svar Har en blødning jeg har hatt etter at jeg begynte med antibiotikaen, og det kommer nok av at det er sårt...eller hva tror dere? Hater dette å ikke vite så mye, så jeg spør heller her istedenfor å sitte å spekulere å bli redd.
problemdama20 Skrevet 9. mars 2014 Forfatter #7 Skrevet 9. mars 2014 Det heter for '' Dalacin '', er litt småredd, føler kroppen min vokser på en måte.. men sist jeg sjekket så kan man vell egentlig ikke bli gravid uten sex?
Gjest Tamsi Skrevet 9. mars 2014 #8 Skrevet 9. mars 2014 Sist jeg gikk på antibiotika leste jeg ganske grundig gjennom vedlegget, og det stod spesifikt at det ikke ville ha noen innvirkning på p-pillebruk. Husker ikke akkurat hva pillene heter da.
problemdama20 Skrevet 9. mars 2014 Forfatter #9 Skrevet 9. mars 2014 Sist jeg gikk på antibiotika leste jeg ganske grundig gjennom vedlegget, og det stod spesifikt at det ikke ville ha noen innvirkning på p-pillebruk. Husker ikke akkurat hva pillene heter da. Så da er det ingen fare ? Bruker Mercilon
Gjest Tamsi Skrevet 9. mars 2014 #10 Skrevet 9. mars 2014 Skal ikke si noe helt 100% sikkert. Les gjennom pakningsvedleggene, eller se om du finner noe her https://www.google.no/#q=p-piller+og+antibiotika
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #11 Skrevet 9. mars 2014 hæ? Dere hadde ikke sex men du er redd for å bli gravid? Anonymous poster hash: 04e06...0ea
Gjest Allergikeren Skrevet 9. mars 2014 #12 Skrevet 9. mars 2014 (...) men sist jeg sjekket så kan man vell egentlig ikke bli gravid uten sex? Hvis du skal noen sjanse til å bli gravid uten å ha sex, må han ta mye rykende fersk sæd på fingrene sine, og føre fingrene dypt inni skjeden din. Nå har jeg ikke statistikk på dette, men jeg vil tro at det ikke hører med til kosing for folk flest ...? Da er det gjerne litt fingring med sædfrie fingre, runking, oralsex og sånt, ikke sant? Om han har tatt på penisen litt før han fingrer deg har ikke noe å si, det er fortsatt for lite sæd av eventuelle lystdråper til at det blir noe barn av det.
problemdama20 Skrevet 9. mars 2014 Forfatter #13 Skrevet 9. mars 2014 Når jeg sier kosing mener jeg, ligge tett inntil hverandre og jeg kjente han fikk disse lystdråpene eller hva det heter, men vi var alldri innenfor skjeden vi var heller utenpå å koste. Er nok bare jeg som får helt noia for ingenting her..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå