AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #1 Skrevet 8. mars 2014 Har du hatt garasjesalg før, og fikk du solgt mye eller tjent noe? Jeg har en del ting jeg ikke har brukt for, men aldri har fått meg selv til å kaste, og tenkte jeg skulle prøve å få solgt noe. Jeg vil ikke gjøre det på facebookgrupper, eller finn.no siden det koster vel penger å selge ting på finn? Og jeg vil ikke bombandere facebookgruppene siden det er snakk om en del ting. Har du noen gang vært på et garasjesalg i Norge? Jeg har aldri i mitt liv opplevd at noen har gjort det her. Anonymous poster hash: 6ef99...009
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #2 Skrevet 8. mars 2014 Bombardere* Garasjesalg er ikke så vanlig, kan du ikke bare gi tingene til et korps så får de solgt det på loppemarked? Anonymous poster hash: 9e93f...659
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #3 Skrevet 8. mars 2014 Her i Bergen er det noen Garasjesalg hvert år, helst samme tid som loppemarkedene. Lykke til! Anonymous poster hash: 2f678...71b
Gjest Elseby13 Skrevet 9. mars 2014 #4 Skrevet 9. mars 2014 Jeg trodde garasjesalg kun var et fenomen i amerikanske familiefilmer..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå