Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Unnskyld meg, men er du helt idiot?

Du skjønner at klimaet er globalt ikke sant?

Så hva som skjer i en del av verden vil påvirke en annen del av verden og at det ikke skal så mye til som du tror for at det vil bli radikale endringer i måten vi lever på.

Klimaet truer på ingen måte menneskets eksistens. Jeg tror du burde ta deg en liten titt på historiske proxyer om hvor store klimaendringer mennesket har levd gjennom.

Anonymous poster hash: a8b8c...156

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så hva som skjer i en del av verden vil påvirke en annen del av verden og at det ikke skal så mye til som du tror for at det vil bli radikale endringer i måten vi lever på.

Klimaet truer på ingen måte menneskets eksistens. Jeg tror du burde ta deg en liten titt på historiske proxyer om hvor store klimaendringer mennesket har levd gjennom.

AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker
Skrevet

Tror du undervurderer mengden og kraften av alle verdens atomvåpen......

Anonymous poster hash: c71dd...26c

Så du tror noen har sine våpen rettet mot hardangervidda, eller div afrikanske land, eller Island, osv.

Nei man bomber strategisk utvalgte mål, man sender ikke ICBM tillfeldig i alle retninger.

AnonymBruker
Skrevet

Det er mye mulig Lutetium, men vi lever allerede på en klimatisk knivsegg og det skal ikke så mye for å vippe oss av pinnen.

Selvfølgelig skal det mer en en atombombe eller to til, men man skal også huske på at slike ting som en atombombe kan sette igang kjedereaksjoner som f.eks at yellowstone vulkanen eller andre mega vulkaner får utbrudd, som igjen får videre konsekvenser osv.

Det skal ikke så mye til å sette oss tilbake flere hundre år i teknologisk utvikling.

Dette viser jo bare din uvitenhet.

Yellowstone og det meste av vulkanske områder er rimelig ubebodde og øde områder. De er altså ikke noen strategiske mål.

Og for det andre så blir atomvåpen detonert flere hundre meter over bakken for å få best mulig effekt på størst mulig areal. Dette fører til at de har veldig liten effekt nedover i bakken.

Gjest Gunfreak
Skrevet

Dommedagen er nær!! bare noen hundre trillioner år til de siste protonene har brutt seg ned!!!

Repent or face eternaty in hell!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...