Gå til innhold

Er det sånn at høye menn har stor kuk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det sånn at høye menn har stor kuk? Eller at sjansen er større for at de har stor kuk enn de som er lave?

Hva med de som er kraftige, har de større kuk enn de som er tynne?

Nå er det ikke sånn at jeg skal gå etter dette for å finne en mann med stor kuk, bare lurer på om det er sånn.

Anonymous poster hash: 01b32...3a5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tviler på det er noe i det. At pikk følger resten av kroppstørrelse.

Jeg gikk på skole med en som var den høyeste gutten i klassen, men han hadde den minste penisen. En liten skinnfell av en snopp. Samtidig har jeg også gått i militæret hvor en av de minste gutta i troppen hadde et beist av en penis.

Anonymous poster hash: 404f5...1b1
  • Liker 2
Gjest TheRighteous
Skrevet

Høyde har nok ikke mye å si. Fyren som har hatt størst penis av de jeg har sett, var like lav som meg.

Gjest Eurodice
Skrevet

Nei, like lite sannsynlig som at alle lave menn har liten penis.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Høye menn har nok til en viss grad større penis, men forskjellen er ikke særlig stor. Si at du har 60% sannsynlighet for 16 cm penis når noen er 2 meter og 50% når noen er 1.60.

Anonymous poster hash: 43e62...827
AnonymBruker
Skrevet

De to jeg kjenner som hadde størst penis var begge ca 173-175 og en eks og en elsker var 198/203 og de hadde helt normalt utstyr, så jeg tror ikke at det er noen automatikk i det, nei!

Anonymous poster hash: 854dd...d35

Gjest Lille-pus
Skrevet

Like stor variasjon blant høy menn som blant menn som ikke er riktig like høye.

Akkurat som det ikke er noen sammenheng mellom at lave kvinner har de største puppene eller de minste kjønnsleppene.

AnonymBruker
Skrevet

Dessverre, det kan fremdeles hende du blir skuffet.

Anonymous poster hash: 21556...03c
AnonymBruker
Skrevet

Tro meg, det har ingenting å si! Husker en gutt jeg datet da jeg var 19, han var veldig tynn men hadde DEN schvære pikken. I was like, woah! Også har jeg datet en annen fra Bærum med 4 cm. Jeg kødder ikke. I stiv tilstand, MED masse hår. Han jeg er sammen med nå er like høy som meg, 174 cm og har en schvær pikk. Men han er fra Oslo øst da, jeg tror det har mer med saken å gjør enn høyde.

Anonymous poster hash: 23989...a3f
  • Liker 1
Skrevet

Kjæresten er 193 og han har stor. Holdt på med en som var 204 og han hadde mikropenis. Tror ikke høyden har noe å si.

AnonymBruker
Skrevet

Tro meg, det har ingenting å si! Husker en gutt jeg datet da jeg var 19, han var veldig tynn men hadde DEN schvære pikken. I was like, woah! Også har jeg datet en annen fra Bærum med 4 cm. Jeg kødder ikke. I stiv tilstand, MED masse hår. Han jeg er sammen med nå er like høy som meg, 174 cm og har en schvær pikk. Men han er fra Oslo øst da, jeg tror det har mer med saken å gjør enn høyde. Anonymous poster hash: 23989...a3f

Schpaa, azz.;)

Anonymous poster hash: d7356...957

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Den høyeste jeg har vert til sengs med hadde den minste tissen og den laveste hadde den største

Anonymous poster hash: 016c1...98d
Skrevet

Noen høye har stor og noen høye har liten. Jeg har bare ligget med høye gutter så det er det eneste jeg kan svare for, men det er forskjellig størrelse der. Så tror ikke det med høyde er noe som har noe å si for penisstørrelse.

AnonymBruker
Skrevet

Schpaa, azz. ;)

Anonymous poster hash: d7356...957

Åh, LØ ass!

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Penis følger resten av kroppen i liten grad, siden den ikke har noe beinbygning, bare svamplegemer, og dermed ikke følger vanlige skjelettproporsjoner. Litt som ører og nese, som bare har brusk, og ikke bein.

Anonymous poster hash: 57b1b...022
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tro meg, det har ingenting å si! Husker en gutt jeg datet da jeg var 19, han var veldig tynn men hadde DEN schvære pikken. I was like, woah! Også har jeg datet en annen fra Bærum med 4 cm. Jeg kødder ikke. I stiv tilstand, MED masse hår. Han jeg er sammen med nå er like høy som meg, 174 cm og har en schvær pikk. Men han er fra Oslo øst da, jeg tror det har mer med saken å gjør enn høyde.

Du er altså sammen med en neger?

Anonymous poster hash: a178c...3d7

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du er altså sammen med en neger?

Anonymous poster hash: a178c...3d7

Nope, han er faktisk norsk og blond! Med schvær tiss :D

AnonymBruker
Skrevet

De fleste jeg har holdt på med er over 190, men det har vært STOR variasjon på størrelsen der nede.

Anonymous poster hash: 0ab35...1ad
Skrevet

184 høy,19 cm lang kuk her.....:P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ligget med en som er 190 høy. Han hadde en helt gjennomsnittlig kuk. Tror den var rundt 15 cm.

Anonymous poster hash: 224dd...b50

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...