Belle Skrevet 30. august 2012 Forfatter #161 Del Skrevet 30. august 2012 Jeg fant,jeg fant Belles dagbok. Så her har du dagboka di ja,jeg må lese litt i den når jeg har bedre tid. Snakkes senere,og kos deg med veteranlesing Jeg tror det er bare vi som skriver her inne, odisi! Men, hvis du kikker innom, Belle; Håper du får en riktig fin dag! Heisann Her er jeg!! Skal si det var mye veteranlesing der ja,morro.. Så koselig at dere har vært å ropt på meg,det betyr jo bare at man kanskje er litt savnet her inne Blir nok å finne meg mer her på KG utover høsten og vinteren.Våren og sommeren gikk så fort og jeg har hatt 1000 ting å gjøre,men nå begynner roen å senke seg og jeg får mere tid til å sette meg ned å bruke litt tid på nettet Håper alt er bra med dere Gode varme klemmer... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle Skrevet 30. august 2012 Forfatter #162 Del Skrevet 30. august 2012 Heia Belle! :D Gratulerer med overstått Takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle Skrevet 30. august 2012 Forfatter #163 Del Skrevet 30. august 2012 Ehhhh...Nordens Paris med verdens beste samboer,det er jo hundre år siden jo Nå bor jeg langt sør med min nye samboer,hihihi.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 30. august 2012 #164 Del Skrevet 30. august 2012 Ja,det så jeg gratulerer med nytt hus,men det er vel den samme sambo som i vår??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 30. august 2012 #165 Del Skrevet 30. august 2012 Du har fått deg hus og hage siden sist,og ektefelle,eller blander jeg nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle Skrevet 30. august 2012 Forfatter #166 Del Skrevet 30. august 2012 Ja,det så jeg gratulerer med nytt hus,men det er vel den samme sambo som i vår??? Du har fått deg hus og hage siden sist,og ektefelle,eller blander jeg nå? Ja jeg har samme sambo,har hatt samme i over tre år Vi er ikke ektefeller,men nyforlovet. Jeg har fått DRØMMEHUSET,med havutsikt og stor hage siden sist ja.Flyttet inn for 1mnd siden. Så at jeg hadde jeg skrevet om tidligere samboer og om den gamle leiligheten i tidligre innlegg fra 2004.Skal si årene går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 30. august 2012 #167 Del Skrevet 30. august 2012 Ååå det høres nydelig ut Belle tenk så heldig med havutsikt. Tenker det var morsomt å lese i den gamle dagboken din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle Skrevet 30. august 2012 Forfatter #168 Del Skrevet 30. august 2012 Du det var morsomt og litt rart å lese i den Har vært på KG noen år ser jeg Hehehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 30. august 2012 #169 Del Skrevet 30. august 2012 Ja,du er noen år her Imorgen reiser jeg sørover til hytta igjen,må stenge den for vinteren. Nå er jeg så trøtt at jeg kunne ha sovnet her jeg sitter,men må pusse tenner. Du får ha en godnatt så snakkes vi Belle. Kos deg med din forlovede i det nye huset med havutsikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 31. august 2012 #170 Del Skrevet 31. august 2012 Heisann Her er jeg!! Skal si det var mye veteranlesing der ja,morro.. Så koselig at dere har vært å ropt på meg,det betyr jo bare at man kanskje er litt savnet her inne Blir nok å finne meg mer her på KG utover høsten og vinteren.Våren og sommeren gikk så fort og jeg har hatt 1000 ting å gjøre,men nå begynner roen å senke seg og jeg får mere tid til å sette meg ned å bruke litt tid på nettet Håper alt er bra med dere Gode varme klemmer... Heisan Belle!!!!!!!!!! Så hyggelig å lese at du kommer til å være her litt utover høsten og vinteren Vi har savnet deg! Ja jeg har samme sambo,har hatt samme i over tre år Vi er ikke ektefeller,men nyforlovet. Jeg har fått DRØMMEHUSET,med havutsikt og stor hage siden sist ja.Flyttet inn for 1mnd siden. Så at jeg hadde jeg skrevet om tidligere samboer og om den gamle leiligheten i tidligre innlegg fra 2004.Skal si årene går Høres fantastisk ut - og hus med havutsikt og stor hage er jo bare vidunderlig! Er du hageinteressert også kaaaaaaanskje? Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 31. august 2012 #171 Del Skrevet 31. august 2012 Ha en fin helg Belle snakkes til søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle Skrevet 31. august 2012 Forfatter #172 Del Skrevet 31. august 2012 Heisan Belle!!!!!!!!!! Så hyggelig å lese at du kommer til å være her litt utover høsten og vinteren Vi har savnet deg! Høres fantastisk ut - og hus med havutsikt og stor hage er jo bare vidunderlig! Er du hageinteressert også kaaaaaaanskje? Ha en fin helg! Ha en fin helg Belle snakkes til søndag. Rumle,takk! :bukke: Har savnet deg også!! Jeg nyter dagene som nyforlovet i nytt hus Ja,jeg hageinteressert.Skal snart i gang med å plante frukttrær,blir så fint atte God helg til deg vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle Skrevet 31. august 2012 Forfatter #173 Del Skrevet 31. august 2012 Odisi,ha en riktig fin helg du også Vi "snakkes" mer over helgen! God tur på hytta Klem herfra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 5. september 2012 #174 Del Skrevet 5. september 2012 Jeg hadde en kjempfin tur på hytten,men merker det begynner å bli høst i luften. Bjørka har gulnet mange plasser og kaldt i været om natten. Håper du har hatt det bra selv i helgen og ønsker deg en riktig fin onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle Skrevet 6. september 2012 Forfatter #175 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) Jeg hadde en kjempfin tur på hytten,men merker det begynner å bli høst i luften. Bjørka har gulnet mange plasser og kaldt i været om natten. Håper du har hatt det bra selv i helgen og ønsker deg en riktig fin onsdag Heisann Det er ingen tvil om at det er høst i lufta,begynner å bli en del kjøligere for hver dag som går. Nå er det snart helg igjen.hva skal du finne på nå da siden hytten er lukket å låst for sesongen? Uansett så må du ha ei fin helg Selv skal jeg jobbe 4 nattevakter så helgen går med til det for min del. Ellers så ønsker jeg alle som titter innom en riktig fin helg og hadet fint Endret 6. september 2012 av Belle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 7. september 2012 #176 Del Skrevet 7. september 2012 Hei Belle I dag skal jeg lage spilleliste til spotifyen min slik at jeg kan ta med pcen når vi er på hytta,så blir det vel fotball med Norge og Island og noen øl attåt I morgen skal vi til Stavangerby for å spise middag på dagen,kun mannen og jeg Ha en fin helg videre Belle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. september 2012 #177 Del Skrevet 7. september 2012 Ha en fin helg, Belle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle Skrevet 16. september 2012 Forfatter #178 Del Skrevet 16. september 2012 Vil ønske alle sammen en riktig god og ny uke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. september 2012 #179 Del Skrevet 16. september 2012 Vil ønske alle sammen en riktig god og ny uke Takk det samme til deg, søte Belle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle Skrevet 24. september 2012 Forfatter #180 Del Skrevet 24. september 2012 Takk det samme til deg, søte Belle Tusen takk Rumle,så koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå