Belle Skrevet 13. juli 2004 Forfatter #81 Del Skrevet 13. juli 2004 Stemmer det Betty Optimist,er flink på ALT,hvø ønsker du? Madley,tenk i vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 13. juli 2004 #82 Del Skrevet 13. juli 2004 Hehe...hva med hummersuppe, Laskemousse og creme brulee??? Hehe...Neida...Jeg digger hjemmelaget pizza jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle Skrevet 13. juli 2004 Forfatter #83 Del Skrevet 13. juli 2004 Kan godt lage en treretters,men du må smake til hummersuppen da jeg ikke tåler skall dyr Med mindre du vil at jeg skal falle om å kveles Laksemouse hopper vi over siden det egner seg mer til forett enn hovedrett Vi tar kald laks med nypoteter og annet snadder til hovedretten.. Selfølgelig skal vi ha en Bellemors spesial saus til.Cremet urte og fløte saus Desserten er et RÅBRA valg,det er digg og lage! Jeg har "karamellsmelter" Jaggu ble jeg sulten! Pst! Digger også hjemmelaget pizza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 13. juli 2004 #84 Del Skrevet 13. juli 2004 heisann Må jo legge inn en hilsen jeg også da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 13. juli 2004 #85 Del Skrevet 13. juli 2004 Vi skal ha kald laks og nypoteter i bryllupet vi! Med sandefjordsmør og Tatziki. Min kokkebror som står for menyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle Skrevet 13. juli 2004 Forfatter #86 Del Skrevet 13. juli 2004 Madley! Så godt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 17. juli 2004 #87 Del Skrevet 17. juli 2004 Det er nemlig helt nydelig Men det var jo derfor vi valgte det også da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 25. juli 2004 #88 Del Skrevet 25. juli 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 27. juli 2004 #89 Del Skrevet 27. juli 2004 Natta Belle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle Skrevet 27. juli 2004 Forfatter #90 Del Skrevet 27. juli 2004 Takk for at du tittet innom siden min Bippbipp Nattinatt til deg også å sov så godt! Natta fra meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 29. juli 2004 #91 Del Skrevet 29. juli 2004 heia! Ka gjør du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle Skrevet 29. juli 2004 Forfatter #92 Del Skrevet 29. juli 2004 Heia Madley! Æ stresse som fy om dagen,pakking og flytting tar knækken på mæ :-) Ska vær så gla den dagen vi e inne i ny leilighet. Ellers nyte æ bare goværet hær i Nordens Paris. Ka du gjør på da? Alt bra? fra mæ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 29. juli 2004 #93 Del Skrevet 29. juli 2004 Er i full gang med pakking ser jeg..........ja det tar på og flytte Lykke til videre, nå er det vel ikke lenge igjen før dere flytter inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle Skrevet 30. juli 2004 Forfatter #94 Del Skrevet 30. juli 2004 God morgen Betty! Ja,skal si at her "går det " unna når det gjelder flyttestyret,men begynner å se en ende på det. 9.aug overtar vi leiligheten,det blir sååååå bra Det er så godt å ha fått sitt eget,bare vår leilighet! Ha en suuuper god dag og en riktig god helg! `er fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 30. juli 2004 #95 Del Skrevet 30. juli 2004 God morgen Bell! Sovet godt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle Skrevet 30. juli 2004 Forfatter #96 Del Skrevet 30. juli 2004 God morgen Bippbipp Jupp,har sovet KJEMPEGODT Du da? hva er dine planer for denne dagen da? Har du ferie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 30. juli 2004 #97 Del Skrevet 30. juli 2004 Hei Bell! I kveld skal jeg bare være hjemme og kose meg. Jepp, jeg har ferie. Er ikke det deilig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 30. juli 2004 #98 Del Skrevet 30. juli 2004 Hei Belle.. God helg ønskes deg og dine.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jamie Skrevet 30. juli 2004 #99 Del Skrevet 30. juli 2004 God helg, Belle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 5. august 2004 #100 Del Skrevet 5. august 2004 Hei, medtøvsjur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå