AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #1 Skrevet 6. mars 2014 Jeg er en jente på 26 som siden 2002 har vært i psykiatrisk behandling, for anoreksi, bulimi, depresjoner, blitt mobbet gjennom skolegangen og sluttet utdanning pga. dette. Jeg er ikke sikker på om tanker jeg har, er såkalte "stemmer" eller om det bare er tanker. Jeg har en trang til å skade meg selv, jeg ønsker sterkt å ta mitt eget liv, jeg har tanker som sier jeg bør gjennomføre dette. Bør jeg fortelle legen min dette eller bør jeg bare la det være? Jeg vil ikke ta livet mitt pga. de jeg er glad i, men jeg har hver eneste dag tanker om å gjøre det. Jeg vil være anonym her og vær så snill, ikke steng tråden min. Jeg orker ikke mer. Anonymous poster hash: e3577...a9a
Rainbow Skrevet 7. mars 2014 #3 Skrevet 7. mars 2014 Kjære TS. Beklager, men jeg er nødt til å stenge tråden din selv om du ikke vil det. Vi har en regel mot tråder med selvmordstema fordi det ikke er lett å vite hva slags svar du får, og vi klarer ikke følge med absolutt hele tiden. Mer om denne regelen kan du lese her, i innlegg #29. Du bør absolutt snakke med legen din om det du skriver her. Om du syns det er vanskelig å si det høyt kan du printe ut det du skriver her eller skrive et brev til legen. Du kan også ta kontakt med Mental Helse for råd og veiledning. Ingen bør ha det sånn som du har det nå, og det er viktig at du får hjelp og støtte! Snakk med legen din så du får den hjelpen du trenger. Rainbow81, mod
Fremhevede innlegg