AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #61 Skrevet 7. mars 2014 Jeg lurer på hva jentene syns om at vi diskuter vekten dems? Jeg hadde ikke blitt blid vist jeh var demAnonymous poster hash: e8df9...341 Det har de vel lagt opp til selv med å bli med på en slik TV serie. Å eksponere seg i en TV serie for å få oppmerksommhet for kroppen sin, også etterpå grine for at man får "feil type" oppmerksommhet for kroppen sin blir bare for dummt.Anonymous poster hash: d686d...87d
Magnifique Skrevet 7. mars 2014 #62 Skrevet 7. mars 2014 Burde de kanskje ha tenkt på før de ble en del av det offentlige rom ved å melde seg på et program som handler om sex og fest. De velger frivillig å vise frem kroppene sine i bikini på tv en time fem ganger i uka, da må de også tåle at publikum diskuterer kroppene deres. Ja, men fordi de er med på TV, er det ikke dermed sagt at det er fritt fram til å kommentere andres kropp og vekt. Det går faktisk an å ha litt sperrer og holde de negative meningene man innehar for seg selv! 2
Anglofil Skrevet 7. mars 2014 #63 Skrevet 7. mars 2014 (endret) Tråden er ryddet for avsporinger og personangrep. Så vil jeg minne om følgende regel: Respekter moderatorene. De er her for å holde orden i forumet, ikke for å skremme dere vekk. Stenges eller ryddes en tråd, har dette en grunn. Hetsing og uthenging av moderatorer/admin i åpent forum kan føre til utestengelse uten varsel. Nå er det en gang slik at når vi rydder lange og store tråder så kan det hende at et og annet innlegg ikke kommer med, f.eks fordi vi har oversett det eller det har skjedd en menneskelig feil. Sånt kan dessverre skje. Det er allikevel ikke greit å komme med ryktespredning og hets av moderatorene. I tillegg vil jeg også minne om at hvis man bruker Anonymbruker-funksjonen til regelbrudd regnes dette som misbruk av denne funksjonen. Yvonne (mod) Endret 7. mars 2014 av Yvonne 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #64 Skrevet 7. mars 2014 Så er vi alle enige om at dem er slanke? Bra da er vi ferdig her:)Anonymous poster hash: e8df9...341
Nanami Skrevet 7. mars 2014 #65 Skrevet 7. mars 2014 Så er vi alle enige om at dem er slanke? Bra da er vi ferdig her:)Anonymous poster hash: e8df9...341 Haha! Nei. 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #66 Skrevet 7. mars 2014 Så er vi alle enige om at dem er slanke? Bra da er vi ferdig her:)Anonymous poster hash: e8df9...341 Nei, tre av dem er lubne. Anonymous poster hash: 6f8fa...14a 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #67 Skrevet 7. mars 2014 Nei, tre av dem er slanke. Anonymous poster hash: 6f8fa...14a Fixed;)Anonymous poster hash: e8df9...341
Nanami Skrevet 7. mars 2014 #68 Skrevet 7. mars 2014 Kan ikke dere som mener at alle er slanke legge ut et eksempelbilde av en lubben person?
Anglofil Skrevet 7. mars 2014 #69 Skrevet 7. mars 2014 Tråden er ryddet for brudd på kopirett. Yvonne (mod)
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #70 Skrevet 7. mars 2014 Kan ikke dere som mener at alle er slanke legge ut et eksempelbilde av en lubben person?Gjorde det akkurat men måtte fjerne det. Uansett så wr dem slanke Anonymous poster hash: e8df9...341
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #71 Skrevet 7. mars 2014 Jeg har ikke spredd rykter og hetset noen, men jeg reagerte på at mitt innlegg - hvor jeg quotet et innlegg med personangrep for å forsvare uberettiget kritikk - ble slettet, mens innlegget som jeg quotet, som faktisk var personangrep, ikke ble slettet. Det syntes jeg var merkelig. Anonymous poster hash: 328ce...9a1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #72 Skrevet 7. mars 2014 Ja, men fordi de er med på TV, er det ikke dermed sagt at det er fritt fram til å kommentere andres kropp og vekt. Det går faktisk an å ha litt sperrer og holde de negative meningene man innehar for seg selv! Helt enig. Det er ikke greit å mobbe noen, uansett årsak. At noen forsvarer slik oppførsel med å si at "de har valgt å være på TV, så da er det fritt fram å hetse kroppene deres." Anonymous poster hash: 328ce...9a1 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #73 Skrevet 7. mars 2014 Kan ikke dere som mener at alle er slanke legge ut et eksempelbilde av en lubben person? Anonymous poster hash: 80a36...dd3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #74 Skrevet 7. mars 2014 Anonymous poster hash: 80a36...dd3 Dette er lubben Anonymous poster hash: e8df9...341
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #75 Skrevet 7. mars 2014 Hoho, nei, det er en smellfeit person! Anonymous poster hash: 6f8fa...14a 4
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #76 Skrevet 7. mars 2014 Hoho, nei, det er en smellfeit person! Anonymous poster hash: 6f8fa...14a Nei det er lubben. Jeg vet mer om dette enn degAnonymous poster hash: e8df9...341
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #77 Skrevet 7. mars 2014 Hoho, nei, det er en smellfeit person! Anonymous poster hash: 6f8fa...14a smelfeit? Hva feiler det deg? Du har aldri noensinne sett en smellfeit person så ikke kom her og uttal degAnonymous poster hash: e8df9...341
Nanami Skrevet 7. mars 2014 #78 Skrevet 7. mars 2014 Anonymous poster hash: 80a36...dd3 Nå får man jo ikke sett hele magen da. Så vanskelig å si. Hvis det er nada mage ned i madrassen så kanskje lubben. Men jeg ville kalt dette tjukk. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #79 Skrevet 7. mars 2014 Nå får man jo ikke sett hele magen da. Så vanskelig å si. Hvis det er nada mage ned i madrassen så kanskje lubben. Men jeg ville kalt dette tjukk.det er ikke feit. Da her fu ikke sett fn feitperson førAnonymous poster hash: e8df9...341
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #80 Skrevet 7. mars 2014 Dere som er så opptatte av å ikke kalle lubne folk for lubne mener jo at det å være lubben er negativt/stygt. Oss som faktisk klarer å se folk for det de er uten å tenke noe negativt om kroppstyper er flinkere til å si nøtaktig hva vi mener. Jeg er undervektig og når dere kommer her og skal være så nøye på at det å være lubben ikke er å være lubben.... Og at de som er lubne er slanke og ikke "beinrangler" sånn som oss som faktisk ER slanke, nei vet du hva....Anonymous poster hash: 03305...c5c Undervektig er beinrangel, ikke slank.Anonymous poster hash: e67c7...188
Fremhevede innlegg