AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #1 Skrevet 4. mars 2014 (endret) Hun er slank. Du har aldri sett en lubben person da...Anonymous poster hash: fd4c2...421 Haha, slank/tynn er hun ikke. Har sett nok av lubne folk, det er nok du som trenger briller og en virkelighetssjekk.Anonymous poster hash: 3bdcd...1a3 Tråden er splittet fra "Hvilken av paradise-jentene ville du ha pult"http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=816914 pinar, mod. Endret 6. mars 2014 av pinar 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #2 Skrevet 4. mars 2014 Haha, slank/tynn er hun ikke. Har sett nok av lubne folk, det er nok du som trenger briller og en virkelighetssjekk. Anonymous poster hash: 3bdcd...1a3 Nei. Jeg vet hva lubben er og det er ikke lubben. Der er på grunn av slike kommentarer folk føler dem aldri er tynn nok og blir undervektig. Hun der er slank ikke lubben...Anonymous poster hash: fd4c2...421 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #3 Skrevet 4. mars 2014 Lubben er ikke der hun er ihverfall. Jeg har sett lubne folk. Vet hvordan dem ser utAnonymous poster hash: fd4c2...421
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #4 Skrevet 5. mars 2014 Spesielt at det kommer menn inn i denne tråden og kaller de jentene for lubne... de er IKKE lubne! På tide å droppe det urealistiske kroppspresset fra menn... alle de fem jentene er veldig slanke og flotte, med pene, slanke linjer! Jeg er selv en del større enn alle disse jentene, men er selv slank. Man er ikke lubben bare fordi man ikke er mager. Anonymous poster hash: b1ede...867 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #5 Skrevet 5. mars 2014 Spesielt at det kommer menn inn i denne tråden og kaller de jentene for lubne... de er IKKE lubne! På tide å droppe det urealistiske kroppspresset fra menn... alle de fem jentene er veldig slanke og flotte, med pene, slanke linjer! Jeg er selv en del større enn alle disse jentene, men er selv slank. Man er ikke lubben bare fordi man ikke er mager. Anonymous poster hash: b1ede...867 tuller du??? Det er damene dom kommer inn hit og kaller dem lubne ille mennene...Anonymous poster hash: fd4c2...421 2
Nanami Skrevet 5. mars 2014 #6 Skrevet 5. mars 2014 Spesielt at det kommer menn inn i denne tråden og kaller de jentene for lubne... de er IKKE lubne! På tide å droppe det urealistiske kroppspresset fra menn... alle de fem jentene er veldig slanke og flotte, med pene, slanke linjer! Jeg er selv en del større enn alle disse jentene, men er selv slank. Man er ikke lubben bare fordi man ikke er mager.Anonymous poster hash: b1ede...867 Det er ei lubben jente, 3 slanke og 1 mager jente på bildet i mine øyne. Uten at det er galt å være noe av delene. Lyst å dele et bilde av hva du mener er lubben? Jeg mener at lubben er å ha et par ekstra kilo, det er langt fra lubben til tjukk. Skjønner ikke hvorfor folk tar sånn på vei over det. 11
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #7 Skrevet 5. mars 2014 Det er ei lubben jente, 3 slanke og 1 mager jente på bildet i mine øyne. Uten at det er galt å være noe av delene. Lyst å dele et bilde av hva du mener er lubben? Jeg mener at lubben er å ha et par ekstra kilo, det er langt fra lubben til tjukk. Skjønner ikke hvorfor folk tar sånn på vei over det.hun er ikke lubben! Anonymous poster hash: fd4c2...421
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #8 Skrevet 5. mars 2014 hun er ikke lubben! Anonymous poster hash: fd4c2...421 Deg om det. Anonymous poster hash: a99af...087 3
Version 2.0 Skrevet 5. mars 2014 #9 Skrevet 5. mars 2014 hun er ikke lubben!Anonymous poster hash: fd4c2...421 Nei, hun er småfeit. 24
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #10 Skrevet 5. mars 2014 Kan dere slutte å si hun er lubben! Dere burde skamme dere. Det er slikt press som gjør at folk blir undervektigeAnonymous poster hash: fd4c2...421 2
Version 2.0 Skrevet 5. mars 2014 #11 Skrevet 5. mars 2014 Kan dere slutte å si hun er lubben! Dere burde skamme dere. Det er slikt press som gjør at folk blir undervektigeAnonymous poster hash: fd4c2...421 Man må da tåle å kalle en spade for en spade. Å presse folk til å bli normalvektig er sunt. Ingen som hyller undervektige i denne tråden. 10
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #12 Skrevet 5. mars 2014 Man må da tåle å kalle en spade for en spade. Å presse folk til å bli normalvektig er sunt. Ingen som hyller undervektige i denne tråden.Men hun er ille småfeit. Syns vi burde starte en egen tråd for dete. Disjunksjon om hun er feit eller ikke har holdt på fir lenge. Håper mod kan gjøre det til egen tråd Anonymous poster hash: fd4c2...421
Mr Trist Skrevet 6. mars 2014 #13 Skrevet 6. mars 2014 Lengst til venstre er feit, nr 2 fra venstre er lubben/småfeit. og de 2 i midten er slanke. Ferdig snakka. 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #14 Skrevet 6. mars 2014 Lengst til venstre er feit, nr 2 fra venstre er lubben/småfeit. og de 2 i midten er slanke. Ferdig snakka.ingen av dem er feite. Ferdig snakka..Anonymous poster hash: fd4c2...421 4
Gwen Skrevet 6. mars 2014 #15 Skrevet 6. mars 2014 Er helt sjokkert over det sykelige synet enkelte har på kropp her inne. Det er dere som forgifter våre unge kvinner og får dem til å bruke mer tid foran speilet enn med skolearbeid, idrett og musikk! 8
Tøytigern Skrevet 6. mars 2014 #16 Skrevet 6. mars 2014 Man må da tåle å kalle en spade for en spade. Å presse folk til å bli normalvektig er sunt. Ingen som hyller undervektige i denne tråden. Så vidt jeg kan se av bildene og sendingen på TV er tre av damene undervektige (fordi de sulter seg) og to av dem normale. Ingen av dem er lubne eller har "noen kilo for mye." Det er heller tre av dem som har noen kilo for lite. Husk på at kameraet gjør at folk ser rundere ut enn de er i virkeligheten og at man ikke retusjerer opptak av kroppen og ansiktsbildene... Dere har noen urealistiske forventninger. Tre av damene har garantert nislanka kroppen før innspilling og spiser så lite de bare greier mens de er der, for å ta seg ut på TV... Og det er ikke sunt å kalle sånt for "normalt." 3
Tøytigern Skrevet 6. mars 2014 #17 Skrevet 6. mars 2014 Er helt sjokkert over det sykelige synet enkelte har på kropp her inne. Det er dere som forgifter våre unge kvinner og får dem til å bruke mer tid foran speilet enn med skolearbeid, idrett og musikk! De er forgifta selv. De tror på ramme alvor at ei av jentene er "småtjukk" og at de selv må se ut som levende barbiedukker for å være "sunne".. Fordi de har blitt hjernevaska av retusjerte motebilder og Hollywood-film.. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #18 Skrevet 6. mars 2014 Dere som er så opptatte av å ikke kalle lubne folk for lubne mener jo at det å være lubben er negativt/stygt. Oss som faktisk klarer å se folk for det de er uten å tenke noe negativt om kroppstyper er flinkere til å si nøtaktig hva vi mener. Jeg er undervektig og når dere kommer her og skal være så nøye på at det å være lubben ikke er å være lubben.... Og at de som er lubne er slanke og ikke "beinrangler" sånn som oss som faktisk ER slanke, nei vet du hva.... Anonymous poster hash: 03305...c5c 5
Tøytigern Skrevet 6. mars 2014 #19 Skrevet 6. mars 2014 hadde tatt dem alle bortsett fra hun småtjukke til venstre. Anonymous poster hash: 8b528...6c8 Hadde du stilt henne ved siden av noen som faktisk ER småtjukke, i stedet for i en lineup sammen med tre undervektige kvinner, hadde du aldri sagt at det var henne som var småtjukk...
Tøytigern Skrevet 6. mars 2014 #20 Skrevet 6. mars 2014 Dere som er så opptatte av å ikke kalle lubne folk for lubne mener jo at det å være lubben er negativt/stygt. Anonymous poster hash: 03305...c5c Nei. Jeg mener derimot at de tar feil. 1
Anbefalte innlegg