AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #21 Skrevet 7. mars 2014 Et alternativ er å bytte bilde slik at bare du kan se de, ved å klikke på "kun meg" når du er inne på bildet. Folk kan da bare se den lille ruten i hjørnet på profilen din, men det er ikke mulig for dem å klikke seg inn og "like" eller kommentere Da slipper du presset, samtidig som du kan bytte når du selv føler for det. Anonymous poster hash: 68f12...87b
Dricka Skrevet 7. mars 2014 #22 Skrevet 7. mars 2014 For da virker man ikke noe særlig selvhøytidelig... Anonymous poster hash: 44339...7b2 Hvorfor skal man være høytidelig for det? Synes det er veldig greit og realt jeg. Vise at man ikke er så opptatt av det hysteriske samfunnet med likes og kommentarer vi lever i for tia.
Gjest Crazycatlady Skrevet 7. mars 2014 #23 Skrevet 7. mars 2014 Er det noe å bry seg om da? Omtrent alle tar jo selfies, så ingen kommer til å reagere på det. Poenget med et profilbilde er vel ikke at folk absolutt må like det eller? Jeg har skiftet profilbilde mange ganger uten å få likes eller kommentarer, og det bryr jeg meg lite om. Syns faktisk nesten det er litt kleint med masse "å, så fin du var" og hjerter og styr.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #24 Skrevet 7. mars 2014 Aldri skjønt hvordan man gjør det?Anonymous poster hash: b5b3d...7e4 Du velger "kun meg" når du redigerer for hvem som kan se bildet ditt. Anonymous poster hash: 19ba2...d4d 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #25 Skrevet 9. mars 2014 "...et selfie av meg selv" ? Anonymous poster hash: ade62...758 Haha, ups! Er vel kanskje ikke så lett å ta selfie av noen andre? 😄🙌Anonymous poster hash: b5b3d...7e4 1
Gjest Tamsi Skrevet 9. mars 2014 #26 Skrevet 9. mars 2014 Jeg kjenner meg litt igjen, men ikke nok til at det stopper meg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå