Teethgrinding Skrevet 7. mars 2014 #41 Skrevet 7. mars 2014 Da tror jeg min mann hadde ledd seg skvatt i hjel Anonymous poster hash: 908c2...3b2 Dette er noe du er 100% sikker på? Det stiller jeg meg særdeles tvilende til. Hvor godt kjenner du egentlig mannen din? Du er altså 100% sikker på at han ville ledd dersom du tok på deg korsett og høye heler? http://www.gulesider.no/finn:ekteskapsr%C3%A5dgivning
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #42 Skrevet 7. mars 2014 Dette er noe du er 100% sikker på? Det stiller jeg meg særdeles tvilende til. Hvor godt kjenner du egentlig mannen din? Du er altså 100% sikker på at han ville ledd dersom du tok på deg korsett og høye heler? http://www.gulesider.no/finn:ekteskapsr%C3%A5dgivning Eh.. ja, jeg er HELT sikker på at han ville ledd hvis plutselig jeg kom dansende inn i dette utstyret (slik det står i innlegget). Og du - jeg klarer fint å finne fram på Gule sider selv om jeg skulle trenge det. Men det gjør jeg ikke. Anonymous poster hash: 908c2...3b2 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #43 Skrevet 7. mars 2014 Dette er noe du er 100% sikker på? Det stiller jeg meg særdeles tvilende til. Hvor godt kjenner du egentlig mannen din? Du er altså 100% sikker på at han ville ledd dersom du tok på deg korsett og høye heler? http://www.gulesider.no/finn:ekteskapsr%C3%A5dgivning Og vi kan nok slå fast at jeg kjenner mannen min bedre enn det du gjør. Anonymous poster hash: 908c2...3b2 2
Teethgrinding Skrevet 7. mars 2014 #44 Skrevet 7. mars 2014 Eh.. ja, jeg er HELT sikker på at han ville ledd hvis plutselig jeg kom dansende inn i dette utstyret (slik det står i innlegget). Og du - jeg klarer fint å finne fram på Gule sider selv om jeg skulle trenge det. Men det gjør jeg ikke. Anonymous poster hash: 908c2...3b2 Du har verdens rareste mann, i så tilfelle. Jeg stiller meg jææææææævelig skeptisk til sannhetsgehalten i akkurat det der. Haha.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #45 Skrevet 7. mars 2014 Du har verdens rareste mann, i så tilfelle. Jeg stiller meg jææææææævelig skeptisk til sannhetsgehalten i akkurat det der. Haha. Innse at det å plutselig komme dansende inn i et rom unektelig er ganske komisk - nesten uansett hva man har kledd seg ut med. Anonymous poster hash: 908c2...3b2 3
Gjest Heartbeat Skrevet 7. mars 2014 #46 Skrevet 7. mars 2014 Innse at det å plutselig komme dansende inn i et rom unektelig er ganske komisk - nesten uansett hva man har kledd seg ut med. Anonymous poster hash: 908c2...3b2 Lite sannsynlig at en mann hadde ledd om du tok på deg korsett og sexy høye sko Blir noe annet om du har kledd deg ut som supermann 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #47 Skrevet 7. mars 2014 Lite sannsynlig at en mann hadde ledd om du tok på deg korsett og sexy høye sko Blir noe annet om du har kledd deg ut som supermann Her handlet det om å PLUTSELIG KOMME DANSENDE INN I ROMMET iført korsett og høye heler. Ikke det samme som kun å ta på seg disse tingene. Anonymous poster hash: 908c2...3b2 2
skreppamedleppa Skrevet 7. mars 2014 #48 Skrevet 7. mars 2014 Du har verdens rareste mann, i så tilfelle. Jeg stiller meg jææææææævelig skeptisk til sannhetsgehalten i akkurat det der. Haha. Min mann ville nok også fått seg litt av en latter om jeg skulle kledd meg ut og kommet svinsende hoppende og dansende inn slik. Noen menn liker nok kanskje å leve seg inn i en Hollywood film hvor ens kjære er en dansende skuespiller der klær og kostymer med fjærboa, korsett hofteholdere, nylonstrømper og gud vet hva er en viktig del av tenningsmønsteret greit det. Men nei ikke alle menn synes det er spesielt sexy, noen liker en naken kvinnekropp nett slik den er Og kanskje ekteskapsrådgiving skulle være noe om man kommer ditt hen at det er høye hæler, nettingstrømper, korsetter og fjærboa som er det viktige og ikke en naken kvinnekropp, just my two cents 1
Gjest Lille-pus Skrevet 7. mars 2014 #49 Skrevet 7. mars 2014 Så mange av dere damer som kler dere ut når dere snakker om litt annet undertøy enn den utvaskede Sloggi'en... Den som bare kler på seg strømper o.l. som et festelig kostyme for å ha sex har jo totalt misforstått hele poenget her. Det vil være en vesenforskjell på å gå på badet og kle på seg det dere oppfatter som 'et kostyme', og det å la ham avdekke pent undertøy lag for lag. Glimtet av en strømpekant og en strømpestropp når du trekker bena opp etter deg i sofaen en fredagskveld... Den lille blonden som titter frem i skjortehalsen som du har åpnet en ekstra knapp i da du endelig fikk satt deg. Mulig jeg er rar, men det er effekten av pent og sexy undertøy, - ikke av et kostyme man går på badet for å ta på seg. - det, i min verden, er bare nærmest tullete å bruke på tusenvis av kroner på kostymer. Og damer... ekte korsett er fremdeles ikke undertøy. - jeg vedder dere snakker om korseletter, ikke om korsett. 1
Chien Skrevet 7. mars 2014 #50 Skrevet 7. mars 2014 Er litt enig i at det er merkelig å omtale det som at man "kler seg ut" når man tar på seg sexy undertøy. Jeg vet ikke hva deres definisjon på sexy undertøy er, men jeg mener ikke sånne kostyme-drakt-greier fra Kondomeriet når jeg snakker om "sexy undertøy". Har ikke møtt èn mann som har begynt å le når man kler av seg og har sexy undertøy under. Det betyr sikkert ikke at det ikke finnes noen menn som ikke liker det også. Det er jo veldig individuelt. Nå elsker jeg undertøy, så jeg har egentlig det mest på meg for min egen del. Tror de fleste menn er som tidligere nevnt i denne tråden, mer ivrig etter å kle det av enn å se det på. Men jeg syns at det bør være sexy undertøy å kle av 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #51 Skrevet 7. mars 2014 Er litt enig i at det er merkelig å omtale det som at man "kler seg ut" når man tar på seg sexy undertøy. Jeg vet ikke hva deres definisjon på sexy undertøy er, men jeg mener ikke sånne kostyme-drakt-greier fra Kondomeriet når jeg snakker om "sexy undertøy". Har ikke møtt èn mann som har begynt å le når man kler av seg og har sexy undertøy under. Det betyr sikkert ikke at det ikke finnes noen menn som ikke liker det også. Det er jo veldig individuelt. Nå elsker jeg undertøy, så jeg har egentlig det mest på meg for min egen del. Tror de fleste menn er som tidligere nevnt i denne tråden, mer ivrig etter å kle det av enn å se det på. Men jeg syns at det bør være sexy undertøy å kle av Igjen: jeg tror ikke at menn ler av sexy undertøy i seg selv (bruker det selv), men det at man plutselig skal komme hoppende og dansende inn iført dette.. well.. ikke min greie. Anonymous poster hash: 908c2...3b2 3
Timza Skrevet 7. mars 2014 #52 Skrevet 7. mars 2014 Sexy undertøy er sexy automatisk ettersom jenta føler seg mer sexy med dem på, og da blir hun det automatisk også. Det skal jo uansett av, men er opphissende å se at jenta har pyntet seg litt for meg og kun meg. 1
skreppamedleppa Skrevet 7. mars 2014 #53 Skrevet 7. mars 2014 Nå nevner jo mennene i denne tråden nylonstrømper, høye hæler, korsett, som mener kvinner skal komme hoppende og sprettende dansende inn på soverommet og ja da handler det faktisk om å kle seg ut og leke karneval! Selv om man ikke bruker høye hæler og støvletter og nettingstrømper på soverommet betyr jo ikke det utvaskede sloggi truser heller Mannen min liker at jeg går naken under klær, jeg tror ikke han er den eneste som liker og foretrekker en naken kvinnekropp Og det er greit at noen menn er så fokusert på at deres tenningsmønster skal gjelde for alle menn, men når man linker til ekteskapsrådgiving fordi kjæresten ikke synes korsetter er det vakreste på en kvinnekropp tror jeg de må ta seg den berømte kg bollen helst med noe attåt.. 1
Chien Skrevet 7. mars 2014 #54 Skrevet 7. mars 2014 Igjen: jeg tror ikke at menn ler av sexy undertøy i seg selv (bruker det selv), men det at man plutselig skal komme hoppende og dansende inn iført dette.. well.. ikke min greie. Anonymous poster hash: 908c2...3b2 Jeg har tydeligvis gått glipp av noe her. Jeg forstår virkelig ikke hvorfor man skal være nødt å komme "hoppende og dansende" inn. Det er da mange andre, elegante, ikke-så-latterlige måter å gjøre det på
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #55 Skrevet 7. mars 2014 Ja, det er viktig med sexy undertøy. Det er generelt viktig å være litt spennende i sengehalmen. Litt. Gjør et minimum av innsats. Dette gjelder kanskje ikke de som er nyforelskede, men gjerne de som har vært partnere over flere år. Kanskje den kjedelige mannen blir litt mer spennende om kvinnen plutselig danser inn med korsett og høye heler. Why not? Likevel sier noe meg at slikt kun skjer på Hollywoodfilm. Dette er det innlegget som startet denne diskusjonen. Anonymous poster hash: 908c2...3b2
Gjest tsejG Skrevet 7. mars 2014 #56 Skrevet 7. mars 2014 Hmm, må nesten le litt av kommentarene her, og ja, følelsen av at de fleste ikke har den ringeste anelse om hva begrepet "sexy undertøy" innebærer er nokså tilstedeværende... Støtter ellers Lillepus sitt innlegg fullt ut. Les alle hennes innlegg om temaet, og lær! 1
Gjest Crazycatlady Skrevet 7. mars 2014 #58 Skrevet 7. mars 2014 Jeg tror også at jeg går for pent og sexy undertøy uten dansing. Når jeg tenker på sexy undertøy, så tenker jeg på undertøy som er litt finere enn den vanlige bomullstrusa. Trenger ikke å være full karnevalsstemning for at det skal være sexy
Gjest Coolaid Skrevet 7. mars 2014 #59 Skrevet 7. mars 2014 Jeg lurer egentlig på hvor viktig dere menn synes dette er? Please share Anonymous poster hash: 25bef...db4 Du er viktig som helhet. Jeg liker at kvinner tar vare på seg selv. Så det lille under spiller også inn sammen med at hun tar vare på kroppen sin og følelsene sine. Det er fint at hun vil glede meg som mann med undertøy osv, men det bør også være for å glede seg selv og føle seg vell.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå