AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #1 Skrevet 6. mars 2014 Jeg lurer egentlig på hvor viktig dere menn synes dette er? Please share Anonymous poster hash: 25bef...db4
Gjest Halvor Skrevet 6. mars 2014 #2 Skrevet 6. mars 2014 Det er viktig med godt undertøy. Spesielt nå om vinteren. 4
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #3 Skrevet 6. mars 2014 Jeg tror ikke de bryr seg så mye om sexy og pent undertøy. Så jeg har på meg pent undertøy mest for min egen del.. Men typen min liker et par farger ekstra godt, så jeg har en del sett i de fargene. Jeg føler meg ekstra sexy med flott undertøy, og da synes han jeg er mer sexy. Anonymous poster hash: 3c209...702
Gjest tsejG Skrevet 6. mars 2014 #4 Skrevet 6. mars 2014 Viktig og viktig.... Ja, jeg mener generelt det er viktig å kle seg litt ordentlig for hverandre (både han og henne) innimellom, og ikke la daffebuksa og den slitte t-skjorta forbli standarden, helger som hverdager. Det gir begge parter et løft på stemningen å stille litt mer pent antrukket når helg og fritid står for døra, synes nå jeg/vi da. Undertøy er spennende, absolutt, men hvor sexy en ønsker å kle seg må nesten bli opp til den enkelte å avgjøre. Noen bruker det man kan kalle sexy undertøy hele tida, som daglig bekledning på jobb osv., mens andre kjøper seg et enkelt sett på Kondomeriet for bruk på soverommet, og atter andre igjen sverger til bestemortrusa året rundt. Men ja, helt klart en høydare å finne noe spennende under skjørtet/kjolen på kona nå og da, uten at jeg vil kalle det direkte viktig, som i at det utgjør noen grad av dempet tilfredshet i forholdet om det ikke skjer. 6
Gjest tsejG Skrevet 6. mars 2014 #5 Skrevet 6. mars 2014 Jeg tror ikke de bryr seg så mye om sexy og pent undertøy. Så jeg har på meg pent undertøy mest for min egen del.. Men typen min liker et par farger ekstra godt, så jeg har en del sett i de fargene. Jeg føler meg ekstra sexy med flott undertøy, og da synes han jeg er mer sexy. Anonymous poster hash: 3c209...702 Der tror jeg nok du tar feil. Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men de fleste voksne menn vil jeg anta setter pris på pirrende undertøy, det er i hvertfall mitt inntrykk i min omgangskrets. Ungdommen bryr seg kanskje ikke så mye, der holder det vel for de fleste å se en fin jentekropp gjennom ei tettsittende bukse, tights osv. med et pent sett truse/BH under. Voksne menn tror jeg derimot har meget stor sans for såkalt klassisk feminint undertøy, som hofteholder og nylonstrømper osv, og at damen ikke minst selv vet å bruke slike klær på en forførende måte. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #6 Skrevet 6. mars 2014 Matchende sett er 100 x mer attraktivt enn umatchende. Trenger ikke bety Agent Provocateur. Anonymous poster hash: 96a1e...18c
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #7 Skrevet 6. mars 2014 Hmm, akkurat ja. Hva med de damene som er sexy selv i en søppelsekk? Trenger de blonder og rysjer?Anonymous poster hash: 2cf10...d5f
FalconPunch Skrevet 6. mars 2014 #8 Skrevet 6. mars 2014 (endret) . Endret 8. april 2018 av FalconPunch
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #9 Skrevet 6. mars 2014 Hmm, akkurat ja. Hva med de damene som er sexy selv i en søppelsekk? Trenger de blonder og rysjer?Anonymous poster hash: 2cf10...d5f Alle ser bedre ut i matchende undertøy. Handler ikke om hva man "trenger" - de fleste kan gjøre en mann opphisset uansett. Anonymous poster hash: 96a1e...18c
Teethgrinding Skrevet 6. mars 2014 #10 Skrevet 6. mars 2014 Ja, det er viktig med sexy undertøy. Det er generelt viktig å være litt spennende i sengehalmen. Litt. Gjør et minimum av innsats. Dette gjelder kanskje ikke de som er nyforelskede, men gjerne de som har vært partnere over flere år. Kanskje den kjedelige mannen blir litt mer spennende om kvinnen plutselig danser inn med korsett og høye heler. Why not? Likevel sier noe meg at slikt kun skjer på Hollywoodfilm.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #11 Skrevet 6. mars 2014 Når dere sier matchende undertøy, mener dere undertøy med samme farge? For jeg pleier ikke alltid å ha noe likt hver dag, men bruker alltid å ha farger som ser fine ut sammen da, for eksempel svart med rosa/rødt/de fleste farger som passer da. Blir det fremdeles ansett som sexy, om det er fin bh og (halv)string, blir det fremdeles ansett som sexy eller matchende da? Anonymous poster hash: 6c6ee...06e 2
Gjest Crazycatlady Skrevet 6. mars 2014 #12 Skrevet 6. mars 2014 Min samboer syns vel det er fint, men han er mer opptatt av å ta det av enn å beundre det. Han setter pris på at jeg kler meg fint, men for min del virker ikke som han er voldsomt opptatt av hvilket undertøy jeg har på. Det skal jo av uansett pleier han å si
Nanami Skrevet 6. mars 2014 #13 Skrevet 6. mars 2014 Kjæresten min synes det er veldig stas når jeg går med sexy undertøy. Han har enkelte ting han synes er mer sexy enn annet, så jeg kjøper som regel det når keg kjøper nytt
Gjest Svampebob1 Skrevet 6. mars 2014 #14 Skrevet 6. mars 2014 Jeg lurer egentlig på hvor viktig dere menn synes dette er? Please share Anonymous poster hash: 25bef...db4 Det viktigste for min del er variasjon og at man gjør litt for å overraske hverandre innimellom. Det trenger ikke å være for ofte, altså :-). Hvis du den ene dagen går i vanlig undertøy og neste dag kommer i sexy undertøy og gir meg et lite hint om dette, så kunne du nok ha regnet med å bli dratt full fart inn på soverommet eller noe :-P. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #15 Skrevet 6. mars 2014 Jeg er superopptatt av undertøy. Elsker å matche undertøy, kjøpe og bruke sexy undertøy. Er generelt alt for opptatt av undertøy, og bruker mer penger på det enn mye annet. Ble noe skuffa da jeg fant ut at min nåværende kjæreste ikke en gang legger stort merke til undertøyet, fordi han er for ivrig til å rive det av meg. Jaja... Et kompliment at han liker meg naken, i alle fall. Anonymous poster hash: 4354b...95b
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #16 Skrevet 6. mars 2014 Kjæresten min syns helt sikkert det er fint, men han er mer opptatt av å ta det av enn å studere det Anonymous poster hash: 3d6a7...12d 2
Tarsan97 Skrevet 6. mars 2014 #17 Skrevet 6. mars 2014 100% helt uviktig. Det eneste som er viktig er ikke å fryse på rumpa. Ett kvinnfolk som trodde hun kunne gjøre en forskjell med underbuksa si på meg, ville jeg syntes synd på først og fremst tror jeg.... 2
Avalon Skrevet 6. mars 2014 #18 Skrevet 6. mars 2014 Min samboer er med opptatt med å få undertøyet av enn hvordan det ser ut. Gjelder klær generellt egentlig.. 1
malucca Skrevet 6. mars 2014 #19 Skrevet 6. mars 2014 Min samboer er med opptatt med å få undertøyet av enn hvordan det ser ut. Gjelder klær generellt egentlig.. Amen to that! 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #20 Skrevet 6. mars 2014 Min samboer er med opptatt med å få undertøyet av enn hvordan det ser ut. Gjelder klær generellt egentlig.. merkelig det der Hadde kjæresten min fått bestemt, så hadde jeg vel gått naken hele tiden Anonymous poster hash: 3d6a7...12d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå