AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #1 Skrevet 6. mars 2014 Jeg fikk en megakvise på haka igår, og jeg skal på reunion i morgen, og ønsker å få denne bort så fort som mulig. Er det noen raske triks for å tørke den ut til i morgen?? Ett "triks" jeg har hørt om, er å smøre på tannkrem, men det har ikke gjort noen underverker enda.. Anonymous poster hash: 8b4b0...6d1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #2 Skrevet 6. mars 2014 Jeg er en veteran i kvisebehandling, du skal få noen tips Om det er mulig; popp kvisa først. Vask deg deretter i ansiktet. Ta på et lag med antibac eller vademecum. La det tørke litt inn, før du tar på et lag med potetmel. Ellers funker kvisekremen til vichy VELDIG bra på meg. Husker ikke hva den heter, men den begynner på H. Anonymous poster hash: 0c20c...631 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #3 Skrevet 6. mars 2014 Sitronsaft. Anonymous poster hash: f6a15...49e
kills Skrevet 6. mars 2014 #4 Skrevet 6. mars 2014 Slik jeg gjør det: Om mulig, klem den. Rens med Klorhexidin. Så smører jeg på et tykt lag med MD Formulations sin Clearing Complex Masque og har den på så lenge jeg kan (gjerne over natten).
Geneva Skrevet 7. mars 2014 #5 Skrevet 7. mars 2014 Jeg pleier å klemme hvis de er modne. Hvis ikke har jeg et produkt som heter acne gel (PCA) som funker som fy. Får nesten aldri kviser etter at jeg begynte med det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå