AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #1 Skrevet 6. mars 2014 Skriv gjerne hvor lang tid det tok før du merket bedring og i hva:)Anonymous poster hash: da4d1...5fa
Strikkedilla Skrevet 8. mars 2014 #3 Skrevet 8. mars 2014 Merket vel bedring etter et par uker mener jeg å huske. Begynner å bli lenge siden. Har vært innom armour og er tilbake på levaxin nå. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #4 Skrevet 8. mars 2014 Merket vel bedring etter et par uker mener jeg å huske. Begynner å bli lenge siden. Har vært innom armour og er tilbake på levaxin nå. Ok, hvordan merket du bedring og hvorfor prøvde du armour? Anonymous poster hash: da4d1...5fa
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #5 Skrevet 8. mars 2014 Merket bedring etter ca 3 mnd. Anonymous poster hash: b8ab2...d0a
Strikkedilla Skrevet 8. mars 2014 #6 Skrevet 8. mars 2014 Merket vel mest at tåken lettet, ble mindre trøtt, bedre form. Prøvde armour fordi jeg aldri ble helt bra på levaxin men fikk endel bivirkninger på armour som jeg ikke kunne leve med så nå et jeg tilbake på levaxin. 1
Hugtatt Skrevet 8. mars 2014 #7 Skrevet 8. mars 2014 Merket bedring etter 12 år, men det var mye annet som jobba i mot kroppen min, slik at jeg ikke fikk føle effekt før jeg ble frisk av de tingene.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #8 Skrevet 8. mars 2014 Når jeg ikke var dosert helt riktig var hverdagen tung og jeg slet i alle sammenhenger. Når jeg var riktig dosert var det kun mindre symptomer igjen som jeg knapt merket, tenkte ikke over sykdommen,overhodet. Så ja, jeg har positiv erfaring riktig dosering var dom å få et nytt liv.Anonymous poster hash: e7356...a6d 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #9 Skrevet 9. mars 2014 Når jeg ikke var dosert helt riktig var hverdagen tung og jeg slet i alle sammenhenger. Når jeg var riktig dosert var det kun mindre symptomer igjen som jeg knapt merket, tenkte ikke over sykdommen,overhodet. Så ja, jeg har positiv erfaring riktig dosering var dom å få et nytt liv.Anonymous poster hash: e7356...a6d Så bra å høre:) Merker du/dere noe at forbrenningen bør normal også med dette? Anonymous poster hash: da4d1...5fa
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #10 Skrevet 9. mars 2014 Det skal nevnes at jeg bare hadde litt lavt stoffskifte, og går på en veldig lav dose. Men har merket at jeg fryser litt mindre, er ikke fullt så deprimert, og har gått ned i vekt selv om jeg har samme kosthold som før. Men føler jeg kunne hatt bedre virkning. Kanskje noen må være høyere på normalfeltet for å føle seg bra? Anonymous poster hash: 4c3af...11d
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #11 Skrevet 9. mars 2014 Jeg vil tro de fleste som må ta det får positiv effekt av levaxin. Det er tross alt bare kunstig tilført T4 som kroppene deres mangler. Det som er verdt å nevne er at det kan ta noe tid før man merker en endring. Og det kan ta desto lengre tid før man finner den optimale doseringen. Anbefaler å melde seg inn i NTF, da får du mye fin informasjon i bladet Thyra.Anonymous poster hash: ec9e3...c18 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #12 Skrevet 12. mars 2014 flere? Anonymous poster hash: da4d1...5fa
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #13 Skrevet 12. mars 2014 Ble diagnostert fordi det var en vanlig følgesykdom til noe annet, men jeg merket ikke at jeg var trøtt og slapp f.eks., så merket ingen forskjell før og etter jeg begynte å ta dem. Hadde bare 50mikrogram den gang om det spiller noen rolle. Nå er dosen 100, men jeg kan jo ikke slutte å ta dem for å sjekke om jeg merker noe:P Anonymous poster hash: c44c4...ae0
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #14 Skrevet 12. mars 2014 Jeg gikk på medisinen i 5 år og hadde god virkning. Jeg ble mer stabil i humøret og ble mer opplagt. Jeg fikk urinretensjon og måtte gå med permanent kateter fordi jeg ikke klarte å katetrisere meg selv pga. flashbacks. Jeg måtte brått slutte fda de så på EKG at jeg hadde en fatal hjerterytmeforstyrrelse.Anonymous poster hash: 3adef...328 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #15 Skrevet 12. mars 2014 Jeg merker egentlig ingenting, men jeg merker det fryktelig godt når jeg er overdosert... Men når jeg har bra verdier er jeg fortsatt ganske sliten, fryser mye, har mye kviser, dårlig hukommelse osv osv. Det er helt sikkert bedre enn det ville vært om jeg ikke tok levaxin, men jeg kjenner det godt likevel. Vanskelig å finne helt rett dose. NTF hadde jeg dårlig erfaring med... Måtte melde meg ut, for det påvirket meg negativt å lese så mye om hvor synd det er på meg som har lavt stoffskifte, og hvor vanskelig det er å jobbe når man har det og så videre. Anonymous poster hash: 98ad7...857
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #16 Skrevet 12. mars 2014 Nå er det t3 som er det aktive hormonet. Levaxin er t4 som kroppen selv omdanner til t3. I ulik grad. Jeg brukte måneder og år og selv med "fine" verdier så var ingenting som før. Tåkete i hjernen og lite energi blandt annet. Nå tester jeg ut Armour og foreløpig så er hjernetåka forsvunnet, men sprudler ikke over av energi. Har fått et veldig stort søvnbehov så med full jobb så er det 6kke mange timene til andre ting.Anonymous poster hash: bfe60...0a0 1
Gjest Trex90 Skrevet 21. desember 2016 #17 Skrevet 21. desember 2016 hei, vet det er gammel tråd, men jeg har lurt på om jeg har stoffskifte problemer selv. hele familien min på mor sin side bruker levaxin, men blodprøvene i alle år har ikke vist noe spesielt. selv om jeg har symptomer som slapphet, hårtap, mistet 1/3 del av øyenbryn osv..... lurer på om alt dette bedrer seg på levaxin ? og spesielt hår ? vil håret vokse tilbake ? merker hår på hodet og øyenbryn har blitt litt tynnere
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #18 Skrevet 22. desember 2016 Jeg har bare testet behandling med levaxin (T4) + liothyronin (T3) og det har hjulpet meg noe enormt. Har ikke hatt problemer med håret, men har mye mer energi, fryser ikke hele tiden, gått ned i vekt og hodet funker igjen. Ville bedt legen om å få teste T4 + T3. Anonymkode: 99eac...007
brownbrown Skrevet 21. februar 2017 #19 Skrevet 21. februar 2017 På 12/22/2016 den 21.26, AnonymBruker skrev: Jeg har bare testet behandling med levaxin (T4) + liothyronin (T3) og det har hjulpet meg noe enormt. Har ikke hatt problemer med håret, men har mye mer energi, fryser ikke hele tiden, gått ned i vekt og hodet funker igjen. Ville bedt legen om å få teste T4 + T3. Anonymkode: 99eac...007 Føler du deg forsatt bra? Jeg har hatt mange symptomer på stoffskifte bla hårtap....tap av øyenbrynnn fryser øett og dårlig hukommelse.... Lurer på om du forsatt går på medisinene og om de forsatt virker på deg? Spm nr 2 hvilke plager hadde du før medisin? Hadde du også hårtap? Og har det blitt bedre igjen? Spm 3 mine blodprøver så er stoffskifte innenfor referanseområdet....var dine det også eller slo det ut på blodprøver? Jeg har symptomer selv om d ikke vises på blodprøber
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #20 Skrevet 21. februar 2017 4 timer siden, brownbrown skrev: Føler du deg forsatt bra? Jeg har hatt mange symptomer på stoffskifte bla hårtap....tap av øyenbrynnn fryser øett og dårlig hukommelse.... Lurer på om du forsatt går på medisinene og om de forsatt virker på deg? Spm nr 2 hvilke plager hadde du før medisin? Hadde du også hårtap? Og har det blitt bedre igjen? Spm 3 mine blodprøver så er stoffskifte innenfor referanseområdet....var dine det også eller slo det ut på blodprøver? Jeg har symptomer selv om d ikke vises på blodprøber Levaxin er noe man går på hele livet. En blir ikke kurert for hypothyreose Anonymkode: aea2e...de4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå