Gå til innhold

Ungjenter og tenåringsjenter

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest glamourgirl
Se på Justin Timberlake og Cameron Diaz: hun er 29 år og han 22 (23?)

Cameron fyller 32 i august, og Justin er 23 :wink:

Når det gjelder å se på rips, så gjør vel de fleste menn det. Selv er jeg 30, og har nylig klart å overbevise min kjære om at meloner er bedre enn rips, på både den ene og den andre måten :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville bare si at utviklingsmessig er det stor forskjell på gutter/jenter. Jenter er i snitt ferdig utviklet (fysisk) når de er ca. 16år gutter når de er ca.20 Og NOEN jenter har en voksen KROPP når de er 14-15. Derfor kan alle menn finne de FYSISK attraktive(hvis de da er estetisk veldig vakre..). Menn som sier de aldri kan bli FYSISK tiltrukket av 14-15 år gamle jenter ljuger! Personlig kan jeg mange ganger ta meg selv i å se på jenter som nok er så unge som 14-15, :o men hver gang jeg tar meg selv i det, ser jeg vekk; det blir som å prate med ei veldig fin dame med stor utringing og kjenne blikket forsvinne ned mellom kløfta: :roll: det skjer men vi gjør det ikke med vilje! det kunne heller aldri falt meg inn å "sjekke opp" jenter under 18 år (med mindre de er unikt modne og intelligente). Man har ikke alltid kontroll på hvor øya setter seg, Det er bare slik vi funker og det er ingen ting dere eller vi kan gjøre noe med det.

Noe som er en helt annen ting er folk som GJØR NOE :sjarmor: ut av "skitne" tankene/lystene som noen ganger slår dem(stirrer lenge slik at jenta merker det, kommer med slibrige kommentarer osv.). Da er du en kynisk utnyttende gris uten samvittighet som fortjener å kastreres.

Et godt eksempel på dette er idolsandra, hun er 16 år, men pen og utviklet. En kompis av meg(24år gammel) klaget over at han syntes

hun var fin, og derfor følte seg som en "gris." :oops: Bør han det? NEI!

Erik22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare si at utviklingsmessig er det stor forskjell på gutter/jenter. Jenter er i snitt ferdig utviklet (fysisk) når de er ca. 16år gutter når de er ca.20 Og NOEN jenter har en voksen KROPP når de er 14-15. Derfor kan alle menn finne de FYSISK attraktive(hvis de da er estetisk veldig vakre..). Menn som sier de aldri kan bli FYSISK tiltrukket av 14-15 år gamle jenter ljuger! Personlig kan jeg mange ganger ta meg selv i å se på jenter som nok er så unge som 14-15, :o men hver gang jeg tar meg selv i det, ser jeg vekk; det blir som å prate med ei veldig fin dame med stor utringing og kjenne blikket forsvinne ned mellom kløfta: :roll: det skjer men vi gjør det ikke med vilje! det kunne heller aldri falt meg inn å "sjekke opp" jenter under 18 år (med mindre de er unikt modne og intelligente). Man har ikke alltid kontroll på hvor øya setter seg, Det er bare slik vi funker og det er ingen ting dere eller vi kan gjøre noe med det.

Noe som er en helt annen ting er folk som GJØR NOE :sjarmor: ut av "skitne" tankene/lystene som noen ganger slår dem(stirrer lenge slik at jenta merker det, kommer med slibrige kommentarer osv.). Da er du en kynisk utnyttende gris uten samvittighet som fortjener å kastreres.

Et godt eksempel på dette er idolsandra, hun er 16 år, men pen og utviklet. En kompis av meg(24år gammel) klaget over at han syntes

hun var fin, og derfor følte seg som en "gris." :oops: Bør han det? NEI!

Erik22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp fått pupper og mensen..?

Jeg vet ikke med deg jeg men jeg fikk pupper og mensen når jeg var elleve, ikke 16.  

En liten oppdatering: når man er 16 er man faktisk ganske utviklet, man ser ikke lenger ut som ei jentunge...mange trodde jeg var atten når jeg bare var seksten...

At men sikler og glor på jenter på 14 derimot det er kvalmt...men at damer litt oppi åra er såå sure og grinete fordi de ser at menn på deres alder ser på jenter på 19-20 det er da bare sjalusi, dere må bare innse at deres glansdager er forbi :kul:  

hehe

Guuuuud som jeg gleder meg til du blir over tredve og dine glans dager er over!!! Da er det din tur til å sitte der å grine over at mannen din sikler etter venninene til dattera di!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jeg er 39 og ser mer enn gjerne på 14 årige jenter

de er ofte lekre og har former nesten som en voksen dame

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
jeg er 39 og ser mer enn gjerne på 14 årige jenter

de er ofte lekre og har former nesten som en voksen dame

Jeg kan jo håpe du er ironisk, men jeg kjenner kvalmen presse på :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...