Gå til innhold

Trompetsolo. Hjelp!!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei.

Jeg har spurt om dette tidligere på bryllupsforumet, men jeg fikk ikke altfor mange svar så jeg prøver her også.

Saken er at vi skal ha en trompetist i kirka i bryllupet vårt, men vi klarer ikke å komme med noen gode ideer til hva han skal spille.

Han skal nok spille til inngangsmarsjen og kanskje utgangsmarsjen, men er det noen som har noen forslag til melodier som egner seg til trompetsolo i kirka i et bryllup?

Tar imot alle forslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du ikke at trompetisten har noen forslag selv da?

Vil jo dessuten være enklere for ham/hun (og billigere for deg???) hvis han/hun får spille noe som er innøvd fra før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Han sier bare at han spiller det vi vil - så lenge det er noe som ikke er altfor vanskelig og noe vi klarer å finne noter til så klart.

Og jeg kjenner en som importerer noter til Norge, så jeg tror nok det meste skal være mulig å skaffe hvis jeg bare finner ut hva jeg vil ha.

Så kom igjen med forslag, dere flinke KG-jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spilt "Brudemarsj fra Hardanger" en gang i et bryllup. "Trumpet Voluntary" er også fin, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoisLane

Synes å huske at jeg har sett noen forslag inne på bryllupsforumet for lenge siden. Har du prøvd å søker der?

Hva med Bred dina vida vingar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Og går jag över engarna" av Nils Ferlin (?) er noe av det nydeligste jeg vet om - tror Ole Edvard Antonsen har spilt den inn på plate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...