Gjest Pterodactylkake Skrevet 31. mai 2004 #21 Skrevet 31. mai 2004 Jjaja takk for hyggelige svar og til spydighetens tilhengere; jeg fikk meg et patetisk ligg imens dere satt her på kviseguiden og prøvde å henge meg ut nænænænææ Gå vekkfra tråden min nå!
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2004 #22 Skrevet 31. mai 2004 Jjaja takk for hyggelige svar og til spydighetens tilhengere; jeg fikk meg et patetisk ligg imens dere satt her på kviseguiden og prøvde å henge meg ut nænænænææ Gå vekkfra tråden min nå! Djiiizez!!! :klaske:
Montmartre Skrevet 31. mai 2004 #23 Skrevet 31. mai 2004 jeg bruker alltid linjal når jeg barberer høna mi slik at jeg er sikker på at jeg ikke tar for mye og til gjest, det staves da vitterlig JESUS og ikke giieeezus eller hva f*** du trudde
Gjest Devil's Spawn Skrevet 31. mai 2004 #24 Skrevet 31. mai 2004 Er det strengt tatt nødvendig å barbere ei høne? Hva sier dyrebeskyttelsen til det?
Gjest Pterodactylkake Skrevet 31. mai 2004 #25 Skrevet 31. mai 2004 takk for råd montmartre, du er en av de snille Og gjesten, hva med å bytte replikker, du høres ut som du har hakk i plata.
Montmartre Skrevet 31. mai 2004 #26 Skrevet 31. mai 2004 det mest dyrevennlige er naturligvis å nappe høna da men.... de liker ikke smerte osv jo men ja kjære kaka mi, jeg er snill for jeg vet at det ikke er en spøk å få ødelagt frisyren sin. hønekam er minst like viktig som et vakkert hår
Gjest Pterodactylkake Skrevet 31. mai 2004 #27 Skrevet 31. mai 2004 de forstår ikke mitt mesterverk :cry: det var den peneste stripa i verden!
Gjest Anonymous Skrevet 1. juni 2004 #28 Skrevet 1. juni 2004 Èn ting forunder meg stadig: Er det virkelig slik at dotten/stripa/hår eller ikke hår som er det som er avgjørende for om man vil ha en person som kjærete eller ikke :-( Ja, hvor ofte har man ikke måttet si "du er egentlig helt min type, og vi har det veldig fint sammen, men jeg takler dessverre ikke kjønnshårene dine, så det er nok best at vi avslutter dette forholdet". Jeg har bare én kommentar til de som gjør en big deal ut av hvor mye hår folk har på steder som vanligvis ikke synes:
Gjest Catwoman Skrevet 1. juni 2004 #29 Skrevet 1. juni 2004 jeg tror det vil vokse fort ut igjen,ei uke kanskje? Med mindre du vil ha full hår lengde på den stripa da.
Gjest Strandløve.......... Skrevet 1. juni 2004 #30 Skrevet 1. juni 2004 Når henger jeg ikke ut en bestemt person' date=' og ja, ett stort minus med sommeren er folk som ikke steller seg. Det er ikke hyggelig å sitte på uteresturant og få folks kroppshår rett i fleisen eller å være på stranden og se kjønnshår som tyter ut av bikinibuksen.[/quote'] Nå må jeg ................ Hva er det egentlig du fokuserer på når du er på restaurant da ? Så kjedelig det må være å betrakte andres underliv når man er på stranda? Jaja - vi har vær våre interesser
Suzy Skrevet 1. juni 2004 #31 Skrevet 1. juni 2004 Jjaja takk for hyggelige svar og til spydighetens tilhengere; jeg fikk meg et patetisk ligg imens dere satt her på kviseguiden og prøvde å henge meg ut nænænænææ Gå vekkfra tråden min nå! Med andre ord var det greit med dott
Gjest Pterodactylkake Skrevet 1. juni 2004 #32 Skrevet 1. juni 2004 Jepp men dott blir snart stripe igjen... er bare så stress å vokse ut igjen :cry: Og til du som lurte på avgjørende kjønnshårblablab, nei det er ikke avgjørende i forholdet vårt iallfall, men sett at du har en meter langt hår, og en dag barberer du armhulene dine men bommer stygt og blir skalla. Kjæresten din er sikkert like glad i deg, men det er noe du har brukt tid på å voke ut, og det er en vanesak og noe som er helt unormalt, så det er grunnen til at jeg tiltet.
Suzy Skrevet 1. juni 2004 #33 Skrevet 1. juni 2004 Jepp men dott blir snart stripe igjen... er bare så stress å vokse ut igjen :cry: Du kan ikke ta b-vitaminer og ølgjær så håret vokser fortere da??? 8)
Gjest Pterodactylkake Skrevet 1. juni 2004 #34 Skrevet 1. juni 2004 næh jeg bare lar naturen gå sin gang, så lenge ikke det er krise
Gjest Anonymous Skrevet 1. juni 2004 #35 Skrevet 1. juni 2004 næh jeg bare lar naturen gå sin gang' date=' så lenge ikke det er krise [/quote'] Det var det jeg visste!
Gjest Pterodactylkake Skrevet 1. juni 2004 #36 Skrevet 1. juni 2004 Hihi ;D å herregud den ser herpa ut :-?
Suzy Skrevet 1. juni 2004 #37 Skrevet 1. juni 2004 Hihi ;D å herregud den ser herpa ut :-? Ikke titte så masse i buksa da :fy:
Gjest Catwoman Skrevet 1. juni 2004 #38 Skrevet 1. juni 2004 Er det ikke noe som heter forandring fryder da?
Gjest Anonymous Skrevet 1. juni 2004 #39 Skrevet 1. juni 2004 det mest dyrevennlige er naturligvis å nappe høna da men.... de liker ikke smerte osv jo men ja kjære kaka mi, jeg er snill for jeg vet at det ikke er en spøk å få ødelagt frisyren sin. hønekam er minst like viktig som et vakkert hår Nå forstår jeg hva andre jenter mener når de sier "de har en høne å plukke med meg". Ikke f.en. om de skal få lov til det nei!
Noorgie Skrevet 1. juni 2004 #40 Skrevet 1. juni 2004 Er det ikke noe som heter forandring fryder da? Jepp!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå