Noorgie Skrevet 31. mai 2004 #1 Del Skrevet 31. mai 2004 Er det bare meg som synes at det er litt "kjerring/gubbeaktig" å sove med pysjamas eller nattkjole? Synes ikke noe om det personlig hverken hun eller jeg. Hadde vært nedtur å våkne sammen med ei som ligger "fullt påkledd". En ting er jo selvsagt hvis det er bikkjekaldt og man har ei dårlig dyne, men..... Liker godt å kunne krafse/nusse/bite/klemme på naken hud jeg. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nøgen Skrevet 31. mai 2004 #2 Del Skrevet 31. mai 2004 Ja, det er også altfor varmt å ligge med nattkjole / pysj nå! Er det vinter er det mer forståelig, men er man to kan man varme hverandre.... Av med klærne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 31. mai 2004 #3 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg og samboeren min sover alltid nakne, sommer som vinter. Det har ingenting med om pysjamas er kjerringaktig eller ikke, men at vi synes det er mest behagelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 31. mai 2004 #4 Del Skrevet 31. mai 2004 Hvis du kun forbinder pysj eller nattkjole med utvaskede sekkete plagg så skjønner jeg at du synes det virker kjerringaktig. Om vinteren må jeg ha pysj, hvis ikke så fryser jeg, det er heller ikke sunt og sove i ett rom som er oppvarmet så mye at man kan sove naken. Nattkjoler kan være så mangt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 31. mai 2004 #5 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg liker best å sove naken... Synes det er deilig å ikke ha klær på seg en periode av døgnet. Og jeg fryser ikke, for jeg har investert i en fantastisk deilig tykk dundyne. Men så fryser jeg nesten aldri uansett da. Hadde jeg hatt på meg pysj hadde jeg sikkert blitt for varm. Men der er man jo forskjellige. Men jeg synes ikke pysj eller nattkjole er gubbete... Kanskje det nattøyet som sekstiåringer bruker... men det hadde jeg jo ikke kommet på å kjøpe en gang. Jeg bruker de mykje pysjene som morgenantrekk jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 31. mai 2004 #6 Del Skrevet 31. mai 2004 Vi sover alltid nakne, bortsett fra når vi har overnattingsgjester. Og vi har ikke oppvarming på soverommet, hverken sommer eller vinter. Har faktisk ikke varmeovn der inne en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 31. mai 2004 #7 Del Skrevet 31. mai 2004 Og vi har ikke oppvarming på soverommet, hverken sommer eller vinter. Ikke vi heller, vi har ovn da, men den bruker aldri. Har aldri hatt behov for å slå den på, ikke litt engang. Jeg liker ikke varme soverom, og vi har da gode dyner om det skulle bli litt kjølig. Å sove naken året rundt er ikke ensbetydende med at man sover i et overoppvarmet rom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 31. mai 2004 #8 Del Skrevet 31. mai 2004 Sover i truse/boxer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 31. mai 2004 #9 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg mente ikke at de som bruker pysj ikke har råd til skikkelige dyner- folk er jammen snare til å trekke merkelige konklusjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bauche Skrevet 31. mai 2004 #10 Del Skrevet 31. mai 2004 Uansett hvor fine og sneisne nattkjoler er, så er de gjennomsyret av ondskap...Hvor mange ganger har jeg ikke våkna med nattkjole surra flere ganger rundt kroppen midt på natta....(vel og merke da jeg var unge, men de har sikkert denne iboende ondskapen i seg fortsatt) - nei, takke seg til bar hud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 31. mai 2004 #11 Del Skrevet 31. mai 2004 Må innrømme at nå er jeg litt forvirret Mezzaluna. Hvor står det at noen mener at man ikke har råd til skikkelige dyner??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 31. mai 2004 #12 Del Skrevet 31. mai 2004 Uansett hvor fine og sneisne nattkjoler er' date=' så er de gjennomsyret av ondskap...Hvor mange ganger har jeg ikke våkna med nattkjole surra flere ganger rundt kroppen midt på natta....(vel og merke da jeg var unge, men de har sikkert denne iboende ondskapen i seg fortsatt) - nei, takke seg til bar hud [/quote'] Ja, det er også en av de viktigste grunnene til at jeg ikke bruker nattkjole/pysjamas. Jeg har flere fine og lekre nattkjoler, men når man sover og har snudd seg et par ganger så er nattkjolen helt tvinnet rundt og har gjerne heiset seg opp til å ligge krøllet rundt midjen. I det hele tatt ganske ubehagelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 31. mai 2004 #13 Del Skrevet 31. mai 2004 Har aldri opplevd at ting krøller seg, men i følge min kjære så sover jeg også veldig rolig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 31. mai 2004 #14 Del Skrevet 31. mai 2004 Uansett hvor fine og sneisne nattkjoler er' date=' så er de gjennomsyret av ondskap...Hvor mange ganger har jeg ikke våkna med nattkjole surra flere ganger rundt kroppen midt på natta....(vel og merke da jeg var unge, men de har sikkert denne iboende ondskapen i seg fortsatt) - nei, takke seg til bar hud [/quote'] Ondskap, det er ordet! Nei, her soves det alltid naken, unntatt ved overnattingsgjester, som det ble nevnt lenger oppe i tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 31. mai 2004 #15 Del Skrevet 31. mai 2004 Vi sover alltid nakne, sommer og vinter! Det er mest behagelig og absolutt mest kos syns jeg Jeg er en skikkelig frysepinne, men med termodyne, elektrisk varmeteppe og soulmannen som varmovn går det bra. Enig i at det finnes fine nattkjoler og pysjer, men de blir brukt til late morgener i stedet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milkshake Skrevet 31. mai 2004 #16 Del Skrevet 31. mai 2004 Vi sover best nakne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noorgie Skrevet 31. mai 2004 Forfatter #17 Del Skrevet 31. mai 2004 Nattkjole er skikkelig TURNOFF :evil: Hipp Hurra for nakne damerumper og pupper!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. mai 2004 #18 Del Skrevet 31. mai 2004 Vi sover nakne, alltid. Det er ikke noe kos å legge seg inntil noen som er påkledd. Også mer praktisk å ikke måtte kle av seg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noorgie Skrevet 31. mai 2004 Forfatter #19 Del Skrevet 31. mai 2004 Vi sover nakne' date=' alltid. Det er ikke noe kos å legge seg inntil noen som er påkledd. Også mer praktisk å ikke måtte kle av seg :-)[/quote'] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anki Skrevet 31. mai 2004 #20 Del Skrevet 31. mai 2004 Klarer ikke å sove naken med mindre det er kjempevarmt og tropenatt omtrent... Da må jeg uansett ha truse på. Har ganske komplekser pga brystene mine, så jeg har en topp på også. Liker å ha det iskaldt på rommet, så jeg har pysjamas om vinteren og lettere nattkjoler på sommeren. Men kjøper for det meste fine pyjamaser, fra Victorias Secrets og slikt, samboeren min synes de er kjempefine! Liker godt stripete flanell pysjamas også han, så jeg har et stort utvalg. Skjønner ikke folk som kan sove nakne etter at de har hatt sex jeg? Selv om man går på toalettet etterpå renner det jo ut ymse safter i løpet av natten, føler at det er helt uhygienisk... Selv synes jeg samboeren er dritsexy i stripete pysjamasbukser og bar overkropp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå