Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja det er rart med det... og et merkelig fenomen er jo at de fraskilte rike eller kjente mennene ofte vokser sammen med relativt unge damer med langt blondt hår.

(Sikta ikke egentlig til LM nå.... for hun er vel i midten av tredveåra, og ikke SÅ ung....)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja det er rart med det... og et merkelig fenomen er jo at de fraskilte rike eller kjente mennene ofte vokser sammen med relativt unge damer med langt blondt hår.

Hmf. Har også lagt merke til det der...

Kanskje midtlivskrise ? :klø:

Skrevet

Hmf. Har også lagt merke til det der...

Kanskje midtlivskrise ? :klø:

Ja, de trenger vel en yngere dame for og få dem sjøl til og føle seg ung og sprek igjen! :roll:

Men, bare så det er sagt: Jeg tenker ikke på BRG nå, bare sånn generelt.....

Skrevet

Ære være dem hvis de er lykkelige. Det er iallefall det viktigste. Hva vet vi om de personene? Ikke stort antar jeg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja jeg gjest har lest innleggene her inne. For å se hva som rører ved enkelte om dagen. Og det er ikke mye å skryte av.

Virker som om dere holder dere oppdatert om verden igjennom se og hør.

Jeg synes at det er lavmål og grunne på personer/grunner til at de viser seg offentlig. Ikke bare det, men det går på utseende og alder og om hvorvidt han var/er lykkelig med kona.

Tenk, de har jo barn og vert kjærester siden de var 18.

Jo, jeg har til tider dette bladet hjemme, men engasjerer da meg ikke i denne sladderen. Noen må bare hive seg på Kg og begrunne/spekulere enda mere. Sikkert etter utallige samtaler med div. venniner først.

Selfølgelig kan man skrive om hva man vil, men det går da an å kutte ut sladderen om div.her inne?

Er det virkelig så viktig?

Mulig det er jeg som er rar, men synes det er andre ting i Norge/verden som engasjerer meg.

Om dere ser igjennom flere tråder her inne, så ser dere hvor enkelte er hysterisk opptatt av slike sladderhistorier.

Ok, hver sin interesse. Noen tar dette som kritikk, men jeg tar den!

Skrevet

Men kjære deg gjest.

Her inne diskuteres da alt mulig.

For tiden diskuteres for eksempel: om gudstro er egoistisk, hårvekst rundt kvinners brystvorter, feriehus i Danmark, om å miste noen, eksem på hund, om håndsstøvsuger virker, dødsfallet i Førde, om en kvinne som er utsatt for psykisk terror bør gå fra mannen sin og mye, mye annet.

Jeg hopper over de innleggene jeg ikke har interesse av. Leser for eksempel lite inne på seksualitet eller bryllup.

Det var jeg som starta den tråden her, og jeg gjorde det absolutt ikke av vond vilje. Jeg gjorde det fordi jeg oppriktig ble veldig overraska over å få vite at finanstoppen Gjelsten var sammen med countryartisten Wedvik.

Jeg heiv meg ikke over KG for å dele dette med alle andre... men tyenkte igrunnlite over at jeg skreiv noen ord om det.

Jeg kjenner ingen av disse, og har ingen grunn til å tro at de ikke er sympatiske mennesker. Jeg har heller ingen grunn til å tro at bruddet med Gjelstens kone ikke var ønsket fra begges side.

Jeg skrev inn to linjer fordi jeg fikk hakeslepp... fordi begge er kjente mennesker som jeg ikke på noen måte hadde tenkt på sammen.

Og når to så kjente mennesker blir sammen, så har de nok regnet med at det ville bli lagt merke til.

Jeg er i allefall ærlig nok til å si at jeg ble overrasska i stedet for å late som om jeg ikke ble det. Det betyr ikke at jeg abbonnerer på Se og Hør eller fråtser i sladder eller synes at de to ikke burde ha blitt sammen eller noe som helst. (Og begge gangene det ble vist til eldre rike menn med yngre damer her så ble det faktisk poengtert at ingen av oss tenkte på LM og BR)

Dette er absolutt ikke den mest interessante diskusjonen på KG...

Men jeg regner med at når gidder å bruke tid på å fortelle at du synes dette er så lavmål, så er du innstilt på å bidra med å starte mer interessante diskusjoner i forumet :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Unnskyld, men herregud!

Blir du overrasket og får hakeslepp hver gang noen går frahverandre?

Du har mindre grunn til å få hakeslepp over Gjelsten og hans liv pga. du kjenner de ikke.

Halvparten av alle ekteskap som inngås vil ende i skillsmisse sier ekspertene. Det er oftest par i voksen alder som skiller seg. Hvorfor skal man få hakeslepp. Gjelsten og Wedvik sin kjendisstatus er underordnet her.

Om du er kjent/ukjent så havner folk i en slik situasjon.

Men okke som, jeg synes det fortsatt er lavmål og diskutere folk på nett.

Og iallefall kjendisbladhistorier.

Skulle disse gifte seg en gang så ville du få enda større hakeslepp.

Du nevner noen saker som blir diskutert her inne, men det var navngitte historier om folk jeg kritiserte. Om du diskuterer fotsopp så går det ikke på navngitte personer. Skjønner du nå hva jeg mener.

Forøvrig anser jeg meg ferdig med denne diskusjon. Jeg synes det er LAVMÅL!!!

Ps. det er vel nytt blad i dag? Sikkert noe der å få hakeslepp over.

Du må reagere utenom det vanlige om du får hakeslepp av se og hør historier. Husk å få med deg det som står mellom linjene også.

Skrevet

Ta deg sammen gjest!

Makan til sutring da!

Er du en av de nevnte personer, kanskje ?

Ferdig med den "slemme" delen av innlegget....

Om DU føler deg støtt over at det diskuteres folk her inne, så bør du muligens se deg om etter et annet forum ? Det er jo stort sett ikke vondt ment her, og selv om de fleste ikke ser på Se og Hør som livsnødvendig, så må man få kunne snakke om ting og kommentere vel ?

Vi har regler her i forumet, og brytes de, så blir det advart / slettet / lukket tråder. Det blir m.a.o tatt affære.

Jeg TROR ikke de nevnte personene tar seg spes nær av at de blir diskutert i en eneste tråd på KG. Tror de har merket verre blest i livet.

Det er uansett ingen som sier noe stygt om de her, så vidt jeg kan se. Derfor blir jeg litt paff når du kommer med en såpass arg og sår reaksjon.

Ikke ta det så alvorlig! Det ER faktisk ikke vondt ment.

Du kan også gi folk litt mer cred enn at du tror at livene til de her inne baserer seg på sladderblader og ondsinnede rykter!

Skrevet
Unnskyld, men herregud!

Blir du overrasket og får hakeslepp hver gang noen går fra hverandre?

Nei, men jeg er et menneske som blir overraska over at folk jeg ikke har tenkt på sammen, plutselig blir sammen... da tenker jeg "jøss jeg hadde aldri kommet på at de kunne passe sammen" (Og jeg tror ikke jeg er alene ettersom dette nye paret for eksempel er en sak som flere aviser har slått opp)

Og om du hevder at du IKKE hadde blitt overraska over noen slike par, så tror jeg du lyver og prøver å gjøre deg bedre enn du er.

Jeg er ærlig nok til å innrømme at jeg ville blitt overraska over (f.eks og rent oppspinn):

Kjell Magne Bondevik og Linda Johansen

Ramsy fra Big Brother og Åslaug Haga

Osama bin Laden og Jennifer Aniston

xxx i venneflokken min og fetteren til kusina mi

Og jeg ville fått hakeslepp helt utenom om disse er trivelige mennesker eller ikke. Det tror jeg faktisk alle sammen er på sitt vis. (Utenom Osama kanskje) Og om de hadde blitt sammen så hadde jo det tydet på at de passet sammen og fant noe hos hverandre...

Ikke gjør dette her til mer enn det er da. Vi har faktisk ikke avslørt noens hemmelighet eller sagt noe stygt om noen.

(For øvrig legger jeg merke til at du er den av oss som vet når Se og Hør kommer ut :ler: )

Skrevet

Djiiiz....hiv ut den surmaga gjesten da :o

Skrevet

Hei hei!

Synes det er koselig å høre at de har funnet hverandre, selvom jeg også må jeg ble overrasket. Har ikke noe annet enn positivt å si om det :) . Hvorfor reagerer du så fælt da gjest? Hva så om jeg presser inn litt lesing av SE&HØR 1 time i uka... Jeg har da et flott liv, og mye å gjøre, men enkelte ganger er det deilig å bare lese om trivialiteter. I tillegg til de 3-5 avisene jeg leser hver dag, kan det være avslappende å lese om hva som skjer med "kjendisene" våre. Er jeg en synder for det da? Det får f. eks eksamenspresset til å bli mindre(som jeg tenker på konstant ang uttrekk og selve eksaminasjonen), dessuten er det ikke alltid at min hjerne(som kjennes ut som en ferdigskrelt løk etter 8 timer på skolen) ønsker noe annet der og da. I stedenfor liker jeg helst å lese enn å se på TV og ser ikke noe galt av den grunn hvis jeg leser bøker og får meg de viktige nyhetene hver dag?

Mvh Yvonne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...