:-) anna Skrevet 30. mai 2004 #1 Skrevet 30. mai 2004 ...skal visstnok være et par. Som i finanstopp og køntridame altså. Er litt i sjokk nå jeg.
lille mor Skrevet 30. mai 2004 #4 Skrevet 30. mai 2004 Gleder meg til full oppdatering i L-M`s neste album. Grøss og gru, fulle av gla`contry..... (på dårlig engelsk)
Gjest Emera Skrevet 31. mai 2004 #6 Skrevet 31. mai 2004 Ja ja. Så kan vi slå fast en gang for alle at musikalsk er Bjørn Rune ihvertfall ikke!
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2004 #7 Skrevet 31. mai 2004 Fikk noen enda noen personer å kritisere? Enkelte hiver seg på nett med en gang de hører noe. Blir kvalm. Er det kun dette du husker fra gårsdagen? Første du tenker på var å formidle noe negativt.
:-) anna Skrevet 31. mai 2004 Forfatter #8 Skrevet 31. mai 2004 Fikk noen enda noen personer å kritisere? Enkelte hiver seg på nett med en gang de hører noe. Blir kvalm. Er det kun dette du husker fra gårsdagen? Første du tenker på var å formidle noe negativt. Kjære vene gjest.... for det første så skrev ikke jeg egentlig noe negativt. Ble bare veldig overasska over det jeg opplevde som et umake par. For det andre så slår vel den surmaga kritikken din tilbake på deg selv... Hva var det du gjorde nå da om jeg tør spørre?
MarianneE Skrevet 31. mai 2004 #9 Skrevet 31. mai 2004 Hi hi hi Liv Marit bor ikke langt unna, kanskje det blir bryllupp her i byen? *fnis* Mer ulikt par skal man vel leite lenge etter! Bare de er lykkelige, så......
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2004 #10 Skrevet 31. mai 2004 Slettet. Hege (admin) Det er ikke tillatt å skrive på krenkende, nedsettende eller injurierende vis, om noe individ, kjent eller ukjent. Det er heller ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum, eller spekulere rundt årsaks-sammenhenger man ikke kjenner http://forum.kvinneguiden.no/faq.php#0
vivi Skrevet 31. mai 2004 #11 Skrevet 31. mai 2004 Skulle nå det være så rart da? Så innslaget på TV, Liv Marit ble intervjuet. Hun var ei flott dame, syns jeg. Og kjærligheten kjenner ingen grenser, etter hva jeg har hørt.
Gjest gjest1 Skrevet 2. juni 2004 #12 Skrevet 2. juni 2004 Er dette en klubb bare for innvidde eller? Hvem er Bjørn Rune? Er han også en sånn en? En bensinstasjonmann?
Gjest gjest1 Skrevet 2. juni 2004 #14 Skrevet 2. juni 2004 Å! Det falt meg ikke inn at det kunne være den Bjørn Rune
Gjest Anonymous Skrevet 6. juni 2004 #15 Skrevet 6. juni 2004 NÆ???? verden ruller videre i sin skjeve gang, Vet dere at Britt og ulf er sammen ? Nei? herregud. Hu blakk og han blakkere. Ikke er noen av de pene og han går i rare klær. Ligningen sier de er blakke for de tjente 0 ifjor asså. Noen sier de er byens og fylkets rikeste, men de bor da i så gammelt hus. Jada, det er stort.Eller bruker de bare noen rom? Det er som en hestesko på ca 45 meter vegg. tror de flytter sammen for nå har hu vert til frisøren og fiffa seg opp. Nedbetalt bil har hu og. Hun har to barn fra forige ekteskap, eller var de bare samboere?Han forsvant på mystisk vis, ja jeg sier ikke at hu har kverka han. Noen sier de møtte han på den spanske reviera med ny dame.Han var vist i dalen og besøkte sin mor i helgen. Var han innom sin søster tro? Og hvem var den røya han hadde med seg. Ikke var hu pen iallefall, men man så hun hadde god smak. Hans ene sønn skal bli astronaut og den andre skal synge i band. Det sies at de skal spille i Svenno og Laila sitt bryllup. Det blir iallefall stor fest da gutta skal spille for de to. tror Britt og Ulf ble innvitert også. JEG ER LEI SE OG HØR SLADDER HER INNE: SKJER DET INGENTING HOS DERE:
Gjest gjest1 Skrevet 7. juni 2004 #17 Skrevet 7. juni 2004 Dette er det samme som dem som sier de ikke leser sladdermagasiner, men som vet hva som står i dem. Hvorfor åpne en tråd som åpenbart er sladder og deretter skrive om hvor tåpelig teamet er? Gjest har tydelig lest hva som står i innleggene Samme med dem som bruker 10 kroner for å sende sms til chatteprogrammer på tv for å si at de som sender inn inn sms'er er idioter som bruker 10 kroner for å sende inn sms. Nå er det gratis å uttrykke seg her da
Diva Skrevet 7. juni 2004 #18 Skrevet 7. juni 2004 Hyggelig for dem : ) Synes ikke de egentlig ER så umake ? Altså, de trives jo tydeligvis sammen og jeg synes ikke dama ser så værst ut heller jeg
:-) anna Skrevet 7. juni 2004 Forfatter #19 Skrevet 7. juni 2004 Ja dama er pen, og han virker trivelig. Har absolutt ingenting imot det.... Ble bare veldig overrasska.... mest fordi jeg trodde Gjelsten og kona var så vellykka og lykkelige. Med ei lita datter og vært sammen siden gymnaset og familieferier og greier.
Diva Skrevet 7. juni 2004 #20 Skrevet 7. juni 2004 Trodde ikke du hadde noe i mot det, :-)anna :D Kan jo hende de vokste fra hverandre, som mange erfarer et stykke ut i livet ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå