smil Skrevet 4. mars 2002 #21 Del Skrevet 4. mars 2002 Bruker for det meste 37, men 38 i skisko, fjellsko o.l Har bred fot, derfor kan det være vanskelig å finne sko som passer. Mange sko, spesielt finsko er veldig smale. Smil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2002 #22 Del Skrevet 4. mars 2002 Bare en kort status. Snittet er 38 i skostørrelse etter at 20 har svart. Trenger flere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 4. mars 2002 #23 Del Skrevet 4. mars 2002 Kan ikke hjelpe til med å endre snittet hvertfall.....*ler* Her går det i 3812 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 4. mars 2002 #24 Del Skrevet 4. mars 2002 Vel ,ja men er man under 1,60 cm er d en fordel og ha små føtter!(34-36) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Astra Skrevet 4. mars 2002 #25 Del Skrevet 4. mars 2002 38 1/2 er helt perfekt, men jeg kan bruke str 40 i støvler, skistøvler osv. Passer akkurat til mine ca 170 cm Dere sier at str 37 først er utsolgt -min erfaring er at str 39 er først borte, og etter å ha spurt ei i skoburtikken er jeg rimelig sikker på at str 38/39 er den vaneligste størrelsene i området jeg bor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kelpi Skrevet 4. mars 2002 #26 Del Skrevet 4. mars 2002 Ja, jeg bruker str 40-41-42 alt ettersom. Det har aldri bekymra meg at jeg kanskje har store føtter. De er nokså breie også. Veldig god balanse Dessuten hater jeg sko som klemmer, så jeg kjøper heller et nr for stort hvis jeg må velge. Det skal finnes et norsk merke som har ekstra brei lest, men jeg kan ikke huske det akkurat nå. En åpenbaring når man finner de. Da kan jeg faktisk bruke str39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2002 #27 Del Skrevet 5. mars 2002 42 her. Trodde gjennomsnittsstørrelsen på føtter var på vei opp og at det bare var skobutikkene / skofabrikkene som ikke har fått det med seg. Men her så det da smått ut? 42 er greit når man trenger joggesko, litt verre når man vil ha lekre pensko... Damesko på tilbud finner jeg aldri, og finnes skoene jeg vil ha i 42 er de alltid utsolgt, butikkene tar nemlig inn kun ett par i så stor størrelse! Hamstrer sko når jeg er i utlandet, norske skobutikker har dårlig utvalg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2002 #28 Del Skrevet 5. mars 2002 42 her. Trodde gjennomsnittsstørrelsen på føtter var på vei opp og at det bare var skobutikkene / skofabrikkene som ikke har fått det med seg. Men her så det da smått ut? 42 er greit når man trenger joggesko, litt verre når man vil ha lekre pensko... Damesko på tilbud finner jeg aldri, og finnes skoene jeg vil ha i 42 er de alltid utsolgt, butikkene tar nemlig inn kun ett par i så stor størrelse! Hamstrer sko når jeg er i utlandet, norske skobutikker har dårlig utvalg! Ingy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 5. mars 2002 #29 Del Skrevet 5. mars 2002 bruker 37-37,5-38 litt ettersom. Har bred men ganske kort fot, så dagens motesko er det bare å glemme! Har hatt det godt en lang stund nå, som det har vært in med brede/runde sko, og dermed lett å få tak i. Nå kan jeg bare kikke i vinduet, og vite at det ikke er vits å prøve engang!!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kathruska Skrevet 5. mars 2002 #30 Del Skrevet 5. mars 2002 38-39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2002 #31 Del Skrevet 5. mars 2002 Snittet øker og er nå 38,5. Flest med 38 i sko, deretter 39,37,40,36 og 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2002 #32 Del Skrevet 5. mars 2002 Silje: var ikke du 16 år? Og str. 34 i gymsko??? OI!!!!! Går det an da? Lita du da! Jeg derimot må ha 40. Men 39 i sommersko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smiley Skrevet 6. mars 2002 #33 Del Skrevet 6. mars 2002 Hei og hopp!! Jeg har faktisk sko fra str. 37 til 39... Pensko uten hel; 37... Pensko med liten hel; 38... Pensko med kjempehel; 39... Morsomt??? Jeg bruker stort sett 38, men hovner gjerne litt opp i føttene utover kvelden/natten, og da er det deilig med litt større sko...Har faktisk et par fjellsko i størrelse 40, men har såler og tykke sokker nedi *ler* 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mines Skrevet 6. mars 2002 #34 Del Skrevet 6. mars 2002 39-40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. mars 2002 #35 Del Skrevet 6. mars 2002 Jeg bruker 37 ! Men som mange andre sier, det MÅ være den mest brukte størrelsen. ______________________ *Klem fra Ine2* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 6. mars 2002 #36 Del Skrevet 6. mars 2002 str 35/36 er nok det som passer mine føtter best! Også ELSKER jeg å kjøpe sko!! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katta Skrevet 8. mars 2002 #37 Del Skrevet 8. mars 2002 39 her. Må bare klage litt. Hvorfor er støvletter så J**** pinetrange? Sliter skikkelig, og vet at veninnene mine, som ikke er så veldig kraftige runt leggen hellere ikke finner støvletter som de kan få på seg!!! Må jo nesten ha storkebein (lol) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 10. mars 2002 #38 Del Skrevet 10. mars 2002 Hei! Bruker 41-42, og har en smal fot! I løpesko bruker jeg så og si alltid 42, og Nike har vært det merke som har passet foten best. Ellers så er jeg ikke so bevisst på moter, men er veldig bevisst på at sko skal være av god kvalitet og riktige for føttene og resten av kroppen! Sko er utrolig viktig!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sølvreven Skrevet 11. mars 2002 #39 Del Skrevet 11. mars 2002 Bruker for det meste str.37, og noen få sko str.36 Har alltid hatt slanke legger(trodde jeg), men tror du jeg fikk på meg støvlettene jeg ville kjøpe i forrige uke??? Å neida.. De var str. 37 og helt passe til føttene, men til leggene var de for trange!!!!!! Da ble jeg forbannet, for de var jækla fine! _________________ *Sølvreven* [ Dette Innlegg er endret av: Sølvreven den 2002-03-11 10:34 ]1212[ Dette Innlegg er endret av: Sølvreven den 2002-03-11 10:35 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2002 #40 Del Skrevet 12. mars 2002 En liten oppdatering. Snittet er oppadgående og det er flest med skonummer 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå