AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #1 Skrevet 6. mars 2014 I dag er jeg på pille 15 på brettet, og har noe som minner/føles som menssmerter? Vet det er i denne perioden man har eggløsning, så har det noen sammenheng? Har egentlig aldri lagt merke til disse menssmertene tidligere? Eller kan det være et tegn på at jeg er gravid og at pillene ikke fungerer? Er på mitt andre brett med piller, aldri gått på det tidligere. Anonymous poster hash: fff35...996
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #2 Skrevet 6. mars 2014 Jeg har tegn på eggløsning selv om jeg går på p-piller. Jeg har sterke eggløsningsmerter til vanlig. Men de er mye svakere nå nå jeg går på p-piller. Har også økt utflod. Har også lette menssmerter når jeg får bortfallsblødning. Har alltid hatt sterke menssmerter, men de ble betydelig mindre etter at jeg fikk barn. Jeg merker imidlertid mer til de når jeg går på p-piller enn når jeg ikke gjør det. Anonymous poster hash: e92ed...fab
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #3 Skrevet 6. mars 2014 Jeg har tegn på eggløsning selv om jeg går på p-piller. Jeg har sterke eggløsningsmerter til vanlig. Men de er mye svakere nå nå jeg går på p-piller. Har også økt utflod. Har også lette menssmerter når jeg får bortfallsblødning. Har alltid hatt sterke menssmerter, men de ble betydelig mindre etter at jeg fikk barn. Jeg merker imidlertid mer til de når jeg går på p-piller enn når jeg ikke gjør det. Anonymous poster hash: e92ed...fab Ok, takk for svar. Så det er vanlig med menssmerter under eggløsning? Aldri lagt merke til det før! Anonymous poster hash: fff35...996
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå