AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #1 Skrevet 6. mars 2014 Har lyst til å feriere en ukes tid i nord-kroatia. Jeg kunne tenke med en leilighet eller tilsvarende i en koselig liten by, med mange ålreite og fine restauranter (trenger ikke være gourmet, men heller ikke kjipe turiststeder), og KORT vei til badestrand (må ikke være sandstrand, da dette ikke er så vanlig i kroatia) slik at det er lett å slentre ned til stranden, og kjapt å dra opp til leiligheten innimellom. Noen som har erfaringer med noen flotte steder i kroatia? Jeg har allerede lest meg opp litt, men syns ikke det er så lett å finne et sted der alt stemmer. Feks virker rovinj veldig fin, men da kunne jeg tenke meg å bo ganske sentralt, mens badestedene er litt utenfor byen (jeg vet det ikke er langt, men det å gå til stranden på mer enn 10 min er helt uaktuelt). Anonymous poster hash: 5a114...92d
Anneline80 Skrevet 6. mars 2014 #3 Skrevet 6. mars 2014 Jeg syns Rovinj var veldig flott, det gikk også båter ut til en (flere?) øyer med fine bademuligheter. Er også mulig å bade i selve byen (fra klipper).
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #4 Skrevet 7. mars 2014 Takk for svar! Ang bading, er det stor plass der, sånn til å ligge hele dagen liksom?Anonymous poster hash: 5a114...92d
Anneline80 Skrevet 7. mars 2014 #5 Skrevet 7. mars 2014 Takk for svar! Ang bading, er det stor plass der, sånn til å ligge hele dagen liksom?Anonymous poster hash: 5a114...92d På øya vi var på var det veldig romslig ja, og også noen serveringssteder for lunsj osv.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #6 Skrevet 7. mars 2014 Har vært i Pula og der var det veldig fint:) Går ferjer over til Italia derfra også hvis du har lyst til å dra på utflukter:) Anonymous poster hash: 7ef69...7f1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #7 Skrevet 9. mars 2014 Anbefaler Rovinj. Går an å bade fra klipper i byen. Selve byen er veldig koselig med gode restauranterAnonymous poster hash: af96d...e79
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå