AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #1 Skrevet 6. mars 2014 Jeg har slike bryst som på bildet, begge sider. Hva syns dere gutter om det? http://www.corbisimages.com/stock-photo/rights-managed/42-36075471/breast-cancer-survivor-with-mastectomy-scar Anonymous poster hash: dd274...ed4
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #3 Skrevet 6. mars 2014 Det var det jeg visste. For noen falske gutter. Dere skryter kun når jenter har plettfrie bryst. Anonymous poster hash: dd274...ed4 2
Gjest constance90 Skrevet 6. mars 2014 #5 Skrevet 6. mars 2014 Det var det jeg visste. For noen falske gutter. Dere skryter kun når jenter har plettfrie bryst. Anonymous poster hash: dd274...ed4 Sorry altså. Folk kan få mene hva de vil. Noen liker 2 pupper, noen liker 1 og noen syns gjerne det er så horribelt å se på slike arr for de tenker på smerten de har vært igjennom. Alt er ikke "falskt"
Gjest constance90 Skrevet 6. mars 2014 #6 Skrevet 6. mars 2014 Hvorfor svarer du deg selv, TS? *host*-schitzo 3
pinkytalks Skrevet 6. mars 2014 #8 Skrevet 6. mars 2014 Det var det jeg visste. For noen falske gutter. Dere skryter kun når jenter har plettfrie bryst. Anonymous poster hash: dd274...ed4 ehm nei ikke kun plettfrrie bryster. men her er det snakk om at ett bryst er fjernet. man kan få dekket silikon og kosmetisk operasjon av det offentlige hvis man f.eks har fjernet ett eller begge brystene pga kreft, hvis det plager deg så mye så er jo det en løsning. du skriver under anonym om hva vi gutta synes om slike bryster, og blir irritert når du mottar kritikk. dette er tydeligvis noe du er misfornøyd med, siden du tar deg bryet med å lage en tråd på nettet om det. samtidig poster du bilde av en annen kvinnes bryst. åpenbart at du skammer deg over dem, siden du ikke viser dine egne.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #9 Skrevet 6. mars 2014 Hvorfor svarer du deg selv, TS? Seriøst? Svarer meg selv? Jeg dyttet tråden opp fordi ingen gadd å svare, dummy! Anonymous poster hash: dd274...ed4
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #10 Skrevet 6. mars 2014 ehm nei ikke kun plettfrrie bryster. men her er det snakk om at ett bryst er fjernet. man kan få dekket silikon og kosmetisk operasjon av det offentlige hvis man f.eks har fjernet ett eller begge brystene pga kreft, hvis det plager deg så mye så er jo det en løsning. du skriver under anonym om hva vi gutta synes om slike bryster, og blir irritert når du mottar kritikk. dette er tydeligvis noe du er misfornøyd med, siden du tar deg bryet med å lage en tråd på nettet om det. samtidig poster du bilde av en annen kvinnes bryst. åpenbart at du skammer deg over dem, siden du ikke viser dine egne. Du vet visst ikke at det tar flere år + operasjon som medfører stygge arr andre steder av kroppen bare for å få nye bryster (hente hud, fett og muskler fra rumpe, lår, mage eller rygg. + hudtransplantasjon der hud til bryst ble hentet. (Skammer meg? Jeg skammer meg ikke. Og ingen hadde noe å utsette på hun andre som hentet et bilde som ikke var av hennes bryst.) Anonymous poster hash: dd274...ed4
pinkytalks Skrevet 6. mars 2014 #11 Skrevet 6. mars 2014 Du vet visst ikke at det tar flere år + operasjon som medfører stygge arr andre steder av kroppen bare for å få nye bryster (hente hud, fett og muskler fra rumpe, lår, mage eller rygg. + hudtransplantasjon der hud til bryst ble hentet. (Skammer meg? Jeg skammer meg ikke. Og ingen hadde noe å utsette på hun andre som hentet et bilde som ikke var av hennes bryst.) Anonymous poster hash: dd2d74...ed4 kjenner ikke til så mye rundt puppeoperasjoner for de med brystkreft, men det er tydeligvis muligheter. du er kverulant as første svaret du fikk var ''push up'' iforhold til det bildet du postet.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #12 Skrevet 6. mars 2014 Hva hadde du tenkt om meg dersom jeg hadde fått min penis ødelagt av peniskreft eller fjernet en av testiklene? Jeg liker to bryster, men jeg kan fortelle deg det at jeg aldri hadde avskrevet et fordi og i vertfall ikke gått fra deg. Anonymous poster hash: c81be...5f9 1
Gjest *Andrea* Skrevet 6. mars 2014 #13 Skrevet 6. mars 2014 En ordentlig mann som virkelig bryr seg om deg vil helt sikkert synes du er fin uansett. Det viktigste er at du er frisk og lever Du er helt sikkert flott og fortjener en mann som ser det!!
Gjest Teta Skrevet 6. mars 2014 #14 Skrevet 6. mars 2014 Seriøst? Svarer meg selv? Jeg dyttet tråden opp fordi ingen gadd å svare, dummy! Anonymous poster hash: dd274...ed4 Du høres aggressiv ut. Fordi "ingen gadd" å svare umiddelbart så konkluderer du med at gutter er falske...?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå