Gå til innhold

Hva syns dere om slike bryst?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jaja, har dårlig selvtillit og alt det der.. Som 18 åring, jomfru og dødsforelsket i en gutt har man nok ofte det.. Håper likevel noen gutter og menn kan svare meg her :)

Fant bildet på google, er ikke meg, men har omtrent like bryst som henne, bare litt mindre aerolaer og mine er litt større. 75E er jeg..

http://ei.realself.com/full/5e08a234fa009f6442f4a32e8a79f3c5/520558-486419.jpg

Linken er trygg ! :)

Anonymous poster hash: 805e4...b1f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes de er kjempeflotte! Første jeg la merke til er hvor store de er :) Symmetriske og fine, du er heldig du.

• Liker 1
Skrevet

De puppene på bildet er veldig flotte :-) Du har ingenting å bekymre deg for :-)

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Gullrose
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ew, hadde snudd lett....

-mann 21

Anonymous poster hash: 60dd5...a49
  • Liker 1
Skrevet

Skjønner ikke du kan ha dårlig selvtillit over brystene dine, du er velsignet, det er hva du er!

• Liker 3
Skrevet

Jeg syntes på en måte det passer med så store areolaer til så store bryster. Det hadde bare sett rart ut med knøttsmå nipler og areolaer på store mugger :)

MEN hadde jeg hatt så store på mine flate bryst, hadde det vært fælt.

Du burde være fornøyd.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Min personlige preferanse heller mot litt mindre pupper, men det er fortsatt langt fra en dealbreaker eller en reduksjon i lyst for meg.

Anonymous poster hash: 733f3...522
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Rett og slett vakkert !!! Men om de er henger litt mer enn de der så gjør det ingen ting...hengepupper er vel så sexy ! :)

Endret av volvo22
Gjest Eurodice
Skrevet

Rett og slett vakkert !!! Men om de er henger litt mer enn de der så gjør det ingen ting...hengepupper er vel så sexy ! :)

Jeg må slutte å lese om slike store, flotte hengepupper. Jeg får komplekser :grine: .

• Liker 3
Skrevet

Jeg må slutte å lese om slike store, flotte hengepupper. Jeg får komplekser :grine: .

Hehe neida,det må du ikke få :) Dine kan jo være minst like fine selv om det ikke er store hengepupper du har....

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Hehe neida,det må du ikke få :) Dine kan jo være minst like fine selv om det ikke er store hengepupper du har....

Takk! Nå ble jeg litt beroliget ;).

Skrevet

Takk! Nå ble jeg litt beroliget ;).

Hehe ;) Blir nesten litt nyskjerrig på hvordan dine er her nå...:P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slapp av. Vi menn har langtfra like strenge krav til pupper, som det dere har til pikk.

Anonymous poster hash: 21d39...aaa
  • Liker 4
Skrevet (endret)

Slapp av. Vi menn har langtfra like strenge krav til pupper, som det dere har til pikk.

Tull. Jenter har da ikke strenge krav. Ja, noen vil ha en viss størrelse, men det er jo bare ett krav i så fall :P

Gutter vil ha store, små, sprettene, faste, myke, stramme, hengende, struttende. Det er jo ikke måte på. Og alle mener forskjellige ting. Er jo helt umulig å vite hva en gutt vil ha.

Til TS. Jeg er jente, men jeg synes du har veldig fine pupper :) Du er heldig som har store pupper naturlig. Jenta på bildet hadde fine areolaer i forhold til puppene, så dine er nok helt perfekt.

Endret av Pompom
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tull. Jenter har da ikke strenge krav. Ja, noen vil ha en viss størrelse, men det er jo bare ett krav i så fall :P

Gutter vil ha store, små, sprettene, faste, myke, stramme, hengende, struttende. Det er jo ikke måte på. Og alle mener forskjellige ting. Er jo helt umulig å vite hva en gutt vil ha.

Til TS. Jeg er jente, men jeg synes du har veldig fine pupper :) Du er heldig som har store pupper naturlig. Jenta på bildet hadde fine areolaer i forhold til puppene, så dine er nok helt perfekt.

Tull. Jeg vil ha pupper. Punktum. Derfor forandres dette etter den vi er sammen med. Jeg har vært med kvinner som har skikkelige flytebrygger og helt flate. Og hver gang har akkurat DET vært det vakreste. Og de aller fleste menn føler akkurat det samme. Idiotisk å henge seg opp i slike ting. I det store og det hele er det kun detaljer.

Noe helt annet med kvinner. Der vet man iallefall hva de IKKE vil ha. Og dette er kun ett krav i tillegg til alt annet.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Min mening: Æsj.

Anonymous poster hash: fa1ce...7bb
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tull. Jeg vil ha pupper. Punktum. Derfor forandres dette etter den vi er sammen med. Jeg har vært med kvinner som har skikkelige flytebrygger og helt flate. Og hver gang har akkurat DET vært det vakreste. Og de aller fleste menn føler akkurat det samme. Idiotisk å henge seg opp i slike ting. I det store og det hele er det kun detaljer.

Noe helt annet med kvinner. Der vet man iallefall hva de IKKE vil ha. Og dette er kun ett krav i tillegg til alt annet.

Nå ble jeg glad! Så godt å lese. Håper jeg treffer en mann som deg! :) Om jeg treffer drømmemannen bryr jeg meg ikke noe om penisstørrelse :P

Anonymous poster hash: 03b4e...b3c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Akkurat de brystene synes jeg ikke var noe særlig da aerolaene jo var skikkelig store. Det synes jeg ikke er noe pent."Digre mugger" er penest med små aerolaer. For store og det blir litt "vanskapt" på en måte. Bleh!

Anonymous poster hash: e8cab...3e1
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Akkurat de brystene synes jeg ikke var noe særlig da aerolaene jo var skikkelig store. Det synes jeg ikke er noe pent."Digre mugger" er penest med små aerolaer. For store og det blir litt "vanskapt" på en måte. Bleh!

Anonymous poster hash: e8cab...3e1

Hvis du treffer en dame som du blir glad i, som har en fantastisk personlighet og som du har det fint sammen med, så hadde du vel ikke brydd deg om det? Ingen er perfekte, sikkert ikke du heller;-)

Anonymous poster hash: 03b4e...b3c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...