AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #1 Skrevet 5. mars 2014 jeg har slitt lenge med depresjon og nå begynner jeg å lure på om jeg har fått angst også... jeg griner hele tiden, har ikke energi til noe selvom jeg ikke har jobb i ukedagene. jeg har ikke lyst å omgås med noen enn samboeren min og ser ikke lyst lenger på noe. har vært sammen med en litt voldelig kjæreste som har vært utro og etter det så har jeg begyt å bli veldig nervøs for ting, er svett og klam i hender og under bein hele tiden, vondt i hode hele tiden, har en følelse av at det kommer til å skje noe gale hele tiden. og jeg har ekstrem lav selvtillit selvom jeg er fornøyd med utseende mitt ? er dette angst? Anonymous poster hash: 1a230...e6a
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #2 Skrevet 5. mars 2014 Dette høres for meg ut som et klassisk tilfelle av angst og depresjon dessverre. Og lav selvtillit har ingenting med utseende å gjøre. Det har med tilstanden din å gjøre. Det følger med. Jeg vet dette her pga at jeg har hatt det selv. Noen kan forresten få sånne symptomer av stoffskifteforstyrrelser osv,så jeg foreslår en tur til legen! Lykke til, dette kommer du over igjen Anonymous poster hash: 71231...323
roberta Skrevet 5. mars 2014 #3 Skrevet 5. mars 2014 Typisk angst det der. Håper du får god hjelp og snart blir bedre
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå