AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #1 Skrevet 5. mars 2014 ..å se meg med en dildo. Jeg har tenkt å la ham få gleden, fordi jeg tenner på tanken selv og fordi han er så sykt bra i senga at jeg blir skvett våt bare han rører litt på meg, fordi jeg vet hva jeg kan forvente meg. Så jeg vil gjerne gjøre dette til gjengjeld ( og til egen glede) Jeg vil jo gjøre dette på best mulig vis og vil ha en i en ganske normal størrelse. Det jeg lurer på er: Hvilken farge/ type/ form synes dere vil være mest tennende og hva slags setting ville dere foretrukket at dama introduserte denne og eventuelt begynte å kose med seg selv, med en slik, mens du ser på? Jeg onanerer iblant til jeg kommer mens han ser på, når vi har sex og det liker han svært godt, men da bruker jeg bare fingrene. Anonymous poster hash: 16cc5...1cc
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #2 Skrevet 5. mars 2014 Kan du ikke bare lage en avstøpning av din manns utstyr? http://www.kondomeriet.no/produkt/stop-din-egen-dildo/9779827 Det blir nok en suksess Anonymous poster hash: 4d437...94c 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #3 Skrevet 5. mars 2014 Kan du ikke bare lage en avstøpning av din manns utstyr?http://www.kondomeriet.no/produkt/stop-din-egen-dildo/9779827Det blir nok en suksess Anonymous poster hash: 4d437...94c Tror kanskje at jeg synes at den ser litt for naturtro ut. Anonymous poster hash: 16cc5...1cc 1
Mike Waters Skrevet 5. mars 2014 #4 Skrevet 5. mars 2014 (endret) Hva om han blir sjalu, og dere ødelegger alt det fine dere har bygd opp? Er det verdt det? Det er vel mer settingen som avgjør - ikke nødvendigvis farge, form og type Endret 5. mars 2014 av Mike Waters
bruker_K Skrevet 5. mars 2014 #5 Skrevet 5. mars 2014 Jeg ville nå spurt han. Gjør det litt spennende, med å dra sammen til kondomeriet, velge ut en sammen
super-s Skrevet 5. mars 2014 #6 Skrevet 5. mars 2014 Hva om han blir sjalu, og dere ødelegger alt det fine dere har bygd opp? Er det verdt det? Sjalu fordi hun bruker en dildo?
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #7 Skrevet 5. mars 2014 Jeg ville nå spurt han. Gjør det litt spennende, med å dra sammen til kondomeriet, velge ut en sammen Hørtes koselig ut og du har et godt poeng. Eneste problem er at nærmeste kondomeri/ sexbutikk er 25 mil unna. Anonymous poster hash: 16cc5...1cc
bruker_K Skrevet 5. mars 2014 #8 Skrevet 5. mars 2014 Hørtes koselig ut og du har et godt poeng. Eneste problem er at nærmeste kondomeri/ sexbutikk er 25 mil unna.Anonymous poster hash: 16cc5...1cc da kan dere gjøre det til en heldagsgreie
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #9 Skrevet 5. mars 2014 Hva om han blir sjalu, og dere ødelegger alt det fine dere har bygd opp? Er det verdt det? Han er en voksen mann med rimelig god selvtillitt. Kan ikke tenke meg at han blir sjalu på et stykke plast eller sillikon. Når han først sier ting mener han det. Han er jo ikke sjalu på fingrene mine, selv om de kan gi meg mye glede. Anonymous poster hash: 16cc5...1cc 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #10 Skrevet 5. mars 2014 da kan dere gjøre det til en heldagsgreie Eller helgeprosjekt, med barnefri og hotellovernatting! . Anonymous poster hash: 16cc5...1cc 1
Mike Waters Skrevet 6. mars 2014 #12 Skrevet 6. mars 2014 Han er en voksen mann med rimelig god selvtillitt. Kan ikke tenke meg at han blir sjalu på et stykke plast eller sillikon. Når han først sier ting mener han det. Han er jo ikke sjalu på fingrene mine, selv om de kan gi meg mye glede. Anonymous poster hash: 16cc5...1cc Ok, siden han har god selvtillitt så går det nok greit. Proceed!
Mike Waters Skrevet 6. mars 2014 #13 Skrevet 6. mars 2014 Sjalu fordi hun bruker en dildo? Vet du ikke at overdreven dildobruk er et tegn på promiskuøs og løssluppen adferd som lett leder til en utro tankegang, som igjen er roten til all lidelse her i verden? Best å være på den sikre siden. Jeg "glemte" det hvite flagget
super-s Skrevet 6. mars 2014 #14 Skrevet 6. mars 2014 Vet du ikke at overdreven dildobruk er et tegn på promiskuøs og løssluppen adferd som lett leder til en utro tankegang, som igjen er roten til all lidelse her i verden? Best å være på den sikre siden. Jeg "glemte" det hvite flagget Åja, haha!
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #15 Skrevet 6. mars 2014 Har lurt litt på denne: http://www.oriononlineshop.com/epages/orion_NO.storefront/53189c7101489227271ec0a8017b0674/Product/View/05236230000?Category=24.13.16.00 Synes den så litt flott ut og håper at jeg ikke kommer til å synes at den er for stor. Lurer igrunn også på å kjøpe et vibratoregg med trådløs fjernkontroll og å overlate fjernkontrollen til ham.- Noen her som har erfaring med slike? Anonymous poster hash: 16cc5...1cc
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #16 Skrevet 8. mars 2014 Egg er kult! Gå ut på byen med en slik er spennende Så du hadde sett på Orion, handla på Orion selv faktisk når jeg kjøpte egget haha Anonymous poster hash: 8aed9...45a
Gjest Coolaid Skrevet 8. mars 2014 #17 Skrevet 8. mars 2014 Hva med å binde ham fast? Da blir settingen litt sånn at han ikke kan falle for fristelsen for å gripe inn. Og så er det jo gøy at han tror han skal få noe annet og så får han bare lov å se på deg. Som mann ville jeg sette ekstra pris på at hun brukte en dildo med sugekopp, den kan kreativt settes fast på vegger, en stol eller noe annet. Og kanskje du kan sette deg oppå han eller ligge vedsiden av han i sengen slik at dere er nærme hverandre. Lurer igrunn også på å kjøpe et vibratoregg med trådløs fjernkontroll og å overlate fjernkontrollen til ham.- Noen her som har erfaring med slike?Anonymous poster hash: 16cc5...1cc Ja, har kjempegod erfaring med denne: https://www.cupido.no/node/247291 Topp kvalitet og er slik at når han beveger fjernkontrollen så øker /minsker intensiteten. Han kan også kjenne de samme vibrasjonen i fjernkontrollen som du kjenner av egget. Vi elsker dette produktet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå