Susa Skrevet 5. mars 2014 #1 Skrevet 5. mars 2014 I går begynte jeg å få vondt i underlivet, har klart å lokalisere dette til livmortappen. Er en litt sånn stikkende smerte. Noen som vet hva det kan være? Sluttet med ppiller for 3 uker siden, så om jeg har hatt eggløsning skulle da dette vært på mandag. (har ikke testa meg for el..)
xxhmj Skrevet 5. mars 2014 #2 Skrevet 5. mars 2014 Var livmortappen langt bak i skjeden eller helt forran? Du skal være litt forsiktig med å ta på den så du ikke får noe rift på den. Kan være mensen som er på vei. Jeg pleier å få vondt før mensen eller eggløsningen kommer.
Susa Skrevet 5. mars 2014 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2014 (endret) Var livmortappen langt bak i skjeden eller helt forran? Du skal være litt forsiktig med å ta på den så du ikke får noe rift på den. Kan være mensen som er på vei. Jeg pleier å få vondt før mensen eller eggløsningen kommer. Tror den lå langt bak i skjeden. Aldri prøvd "tappetafsing", prøvde å ha sex, men det gjorde for vondt. Var sånn jeg fant ut at smerten var i livmortappen. Er halvannen uke siden mensen var ferdig, så litt tidlig med ny runde. Større sjangs for at det er eggløsning da tror jeg. Men jeg hadde aldri sånne smerter da vi prøvde på nr 1.... Edit: kom på at jeg hadde sånne smerter ca fra uke 7-10 da jeg var gravid sist. Kanskje noe hormonelt da, at kroppen fant ut at den plutselig er uten kunstige hormoner eller noe... Endret 5. mars 2014 av Susa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå