AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #1 Skrevet 5. mars 2014 Jeg er ei jente på 20 år, som har veldig varierende syn på meg selv! Noen ganger så føler jeg meg feit, stygg, stygge tenner, stygt hår, feite bollekinn, feil øyenbryn, feil hårfarge, dårlig hud osv..ingenting å ha på meg, håret er feil.. ja alt er feil.. rett og slett helt forferdelig! Mens andre ganger så føler jeg meg (ikke for å virke høy på meg selv altså) veldig pen, jeg smiler hver gang jeg ser meg i speilet, og tenker at jeg ikke ville byttet utseendet med noen andre. Jeg vet jo at jeg ikke er feit med en BMI på 22, men vet jo at jeg ikke er den slankeste heller. Er helt normal sånn kroppsmessig. Får ofte høre at jeg er pen, så det hjelper jo en del på selvfølelsen. Men hater de dagene der jeg ser på alle andre rundt meg, og skulle ønske jeg var sånn som de.. Vil bare føle meg bra og selvsikker hele tiden!! Andre som har det på samme måte? Noen som evt. har noen tips? Anonymous poster hash: 54687...952
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #2 Skrevet 5. mars 2014 Jeg har det også sånn....er 25år. Alltid hatt det sånn, det er slitsomt. Vet ikke hva man kan gjøre for å bli kvitt det. Anonymous poster hash: d0d5f...0bd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå