AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #1 Skrevet 5. mars 2014 Savner sex. Har ikke hatt lyst siden en abort for to år siden. Fikk mye dårlig samvittighet. Ikke for aborten men for mannen som ønsket seg barnet. Han sier han ikke tenker på det lenger og han har åpenbart lyst. Jeg klarer ikke slippe tanken. Har lyst på ham men ikke et barn med ham. Selv om vi bruker prevrnsjon er jeg redd for å bli gravid igjen og samvittigheten min plager meg. Selvtortur..noen som har opplevd lignende..trenger tips!Anonymous poster hash: 372ef...c16
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #2 Skrevet 5. mars 2014 Bruk kondom sammen med p-piller så er du nok litt mer sikker. Anonymous poster hash: 6c362...aea
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #3 Skrevet 14. mars 2014 Det hjelper ikke mot samvittigheten :/Anonymous poster hash: 372ef...c16
ml92 Skrevet 15. mars 2014 #4 Skrevet 15. mars 2014 Samtalepartner/psykolog.. Evt gå til helsesøster og hør om råd. Kansje det finnes bøker du kan lese. Finnes jo mange psykologibøker om alt mulig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå