Gå til innhold

Skulle hatt mensen for 13 dager siden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har googlet dette, men de fleste treff omhandler bare de som prøver å bli gravide, noe som ikke er aktuelt for meg.

Er 18 år, har partner, men vi har altså ikke hatt samleie iløpet av de to siste mnd., så jeg kan ikke være gravid.

Har heller ikke stresset, reist eller opplevd noe som kan forsinke mensen. Men nå, etter snart to uker begynner jeg å bli bekymret. Mensen pleier alltid å være regelmessig. Mensen var treg forrige måned også, og da blødde jeg bare 3 dager, pleier vanligvis å blø i 5.

I går var utfloden litt brunaktig, så jeg trodde at den hadde kommet, men i dag er det bare vanlig utflod igjen, uten blod. Jeg har litt menssmerter, men det kommer altså ikke noe mens. Dette er frustrerende, er det noe galt med meg?

Håper dere kan dele litt erfaringer.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

klamydia?

Anonymous poster hash: 4c6dc...490
  • Liker 1
Skrevet

klamydia?

Anonymous poster hash: 4c6dc...490

Har alltid brukt kondom ved samleie, men er det jeg beskriver symptomer på klamydia?

Gjest Allergikeren
Skrevet

Det er ikke bare litt kluss en periode da? Jeg hadde en periode for noe år siden, at mensen kom rundt hver fjerde helg. Fra jeg fikk min aller første mens og frem til dengang hadde mensen alltid vært uregelmessig. Det var ikke unormalt at det gikk 6-12 uker mellom hver gang.

Så når det kan gå fra uregelmessig til regelmessig uten at utenfra skulle tilsi forandringen, kan det vel gå andre veien også?

Skrevet

Du kan være over to måneder på vei. Det hender noen får mensen som vanlig i begynnelsen vet jeg, selv om dette ikke er vanlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...