-Fisken- Skrevet 4. juni 2004 #21 Del Skrevet 4. juni 2004 Oi da.. :-( Skal tenke masse på dere i helgen Håper han blir fort frisk. Det gjør han sikkert han vil vel hjem til sin herlige mor Håper du får en så fin helg som du kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 4. juni 2004 #22 Del Skrevet 4. juni 2004 Oi da.. :-( Skal tenke masse på dere i helgen Håper han blir fort frisk. Det gjør han sikkert han vil vel hjem til sin herlige mor Håper du får en så fin helg som du kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 4. juni 2004 #23 Del Skrevet 4. juni 2004 Oi da.. :-( Skal tenke masse på dere i helgen Håper han blir fort frisk. Det gjør han sikkert han vil vel hjem til sin herlige mor Håper du får en så fin helg som du kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 6. juni 2004 #24 Del Skrevet 6. juni 2004 Håper det går bra med dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille mor Skrevet 6. juni 2004 Forfatter #25 Del Skrevet 6. juni 2004 ÅÅ for et deilig vær. Vi har koset oss i hagen i hele dag. Og lille-gutt er blit bedre. Livet er med et litt enklere igjen. Søndag er min favoritt dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emina Skrevet 6. juni 2004 #26 Del Skrevet 6. juni 2004 Åå,så fint at lille-gutt er blitt bedre! Det var virkelig gode nyheter :D Ønsker dere en kjempe fin uke! Klem fra Emina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 6. juni 2004 #27 Del Skrevet 6. juni 2004 Å, så bra! Nå ble jeg glad Selv har jeg hatt den beste helgen jeg har hatt på lenge. Mylian er herlig :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle Skrevet 6. juni 2004 #28 Del Skrevet 6. juni 2004 Barre innom for å si "hei på deg" Klem fra meg! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille mor Skrevet 14. juni 2004 Forfatter #29 Del Skrevet 14. juni 2004 En lang og tøff uke har det vært. Mye sykdom og bråk. Lille-gutt har vært på sykehuset igjen, store-gutt, elskling og meg selv har hatt omgangsyken og elskling har operert i dag. Og nå er lille-jenta blitt forkjølet. Håper det blir bedre nå. Ferien banker på døra og skattepengene er her snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 14. juni 2004 #30 Del Skrevet 14. juni 2004 Det har vært en hard uke for deg skjønner jeg. :trøste: Men nå kan det bare bli bedre og sommeren er her i all sin prakt. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille mor Skrevet 29. juni 2004 Forfatter #31 Del Skrevet 29. juni 2004 Ja her skjer det ikke mye. Men jeg har snart ferie og det skal bli så godt. Siste puss på båten så bærer det avsted. Bare det j**** sommerværet kunne komme nå da. Ellers er det blitt noe bedre her i huset. Lille-gutt er mye bedre og til og med jeg har hatt en uke nå uten sykdom. Og nå har lille-tulla lært å sitte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 5. juli 2004 #32 Del Skrevet 5. juli 2004 Hei Lille Mor! Takk fro hilsen i dagboka mi. Håper du har det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille mor Skrevet 6. juli 2004 Forfatter #33 Del Skrevet 6. juli 2004 ÅÅÅ, hvor blir det av go`været? Jeg vil ligge på stranda å sole meg. :evil: Nå er jeg så j*****g lei regn. Sånn, ut med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille mor Skrevet 31. august 2004 Forfatter #34 Del Skrevet 31. august 2004 Ja her går det unna. Men,men. Har egentlig vaskedag, og av en eller annen grunn havner jeg her hele tiden. :klø: Nei, jeg får vel bare komme igang. Skal ha masse gjester til fredag og huset ser bomba ut etter oppussing. *sukk* *lille mor sparker seg selv i rompa* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille mor Skrevet 1. september 2004 Forfatter #35 Del Skrevet 1. september 2004 Fåk`e såve!!!! Kjeder meg. *plukker på tastaturet* abcdefghijklmnopqrstuvwxyzæøå. *teller sauer* Nei, nå må jeg legge meg. Tar fram SULT av Hamsund, den beste sovemedisin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 1. september 2004 #36 Del Skrevet 1. september 2004 Takk for hilsen lille mor Håper du får sove litt bedre i natt da Sov godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille mor Skrevet 2. september 2004 Forfatter #37 Del Skrevet 2. september 2004 ÅÅÅÅ hurrrra. Jeg er ferdig med å vaske alle vinduene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille mor Skrevet 11. september 2004 Forfatter #38 Del Skrevet 11. september 2004 Nå sover endelig alle barna. Har vært sikkelg huskestue her i kveld. Nå skal jeg sette meg ned å se på kill bill 2. Nå er jeg igrunn helt kjørt. Men,men de er da nydelige lell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille mor Skrevet 14. september 2004 Forfatter #39 Del Skrevet 14. september 2004 Så sitter jeg her igjen da. Har netopp bakt ferdig en kake jeg har testet. Tenkte jeg skulle lage den til min sønn`s 2 års dag neste mnd. Så jeg måtte jo smake først. Nå føler jeg høsten for fullt (selv om jeg har en jev.... flue surrende rundt her :evil: ) og kveldene begynner å bli lange og skal fylles med syssler. Koselig det og da. Har begynt å tenke på julekort, pluss bursdager til tre barn før jul. Ja,ja for gå å teste kaka, tror det er kjempe god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille mor Skrevet 14. september 2004 Forfatter #40 Del Skrevet 14. september 2004 Åh glemte å skrive at lille tulla krøp i dag. Stor dag for mor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå