lille mor Skrevet 29. mai 2004 #1 Del Skrevet 29. mai 2004 Ja, ja måtte prøve da. Har aldrig skrevet dagbok før men. En gang må jo bli den første. Vet ikke hva jeg skal skrive men dette er jo en start. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 29. mai 2004 #2 Del Skrevet 29. mai 2004 Velkommen som dagbokskriver! :-) (jippi, jeg får være første som hilser ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille mor Skrevet 29. mai 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 29. mai 2004 Velkommen som dagbokskriver! :-) (jippi, jeg får være første som hilser ) Tusen takk Arkana. Og du var heldig som ble nr. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille mor Skrevet 30. mai 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 30. mai 2004 I dag har familien kost seg en hel dag i Liseberg i Gøteborg. Kjempe fint vær og ikke for lange køer. Lille-gutt kjørte karusell han og. Mens store-gutt turde å ta den kjempestore berg og dalbanen. :o Han måtte manne seg opp skikkelig før han turde eller som han sa: se det positive med det! Nå er vi godt hjemme igjen, far og mor er helt utkjørt og barna sover som små engler. Takk for en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille mor Skrevet 1. juni 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 1. juni 2004 Nydelig dag på sjøen i dag. mmmm.. vil ha flere slike dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille mor Skrevet 2. juni 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 2. juni 2004 Grrrr. for en dag bare masse mas og vasking. Men så blir det fint her da. :-) Nå skal jeg fyre opp grillen, og kose meg ute i hagen resten av dagen. Håper været holder seg til over helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 2. juni 2004 #7 Del Skrevet 2. juni 2004 Tittei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille mor Skrevet 2. juni 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 2. juni 2004 Hei fisk. Hyggelig med besøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 2. juni 2004 #9 Del Skrevet 2. juni 2004 Heihei Måtte jo titte innom og gi en lyd i fra meg siden jeg har flyttet rundt på dagboka di i dag. Ha en fortsatt fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille mor Skrevet 2. juni 2004 Forfatter #10 Del Skrevet 2. juni 2004 ÅÅ var det du som hjalp meg!!?? Takk for det Groo, og takk for hilsenen. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 2. juni 2004 #11 Del Skrevet 2. juni 2004 Hei Lille Mor! Takk for hilsen i dagboka mi. Koselig nick du har, du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille mor Skrevet 3. juni 2004 Forfatter #12 Del Skrevet 3. juni 2004 Hurra, jeg har fått mange penger i gjeld i dag. Går det bra? Vet jeg hva det innebærer? Hvordan føler jeg det? :klø: Er jeg glad? Hele huset er mitt! Mitt! mitt! og bare mitt. å ja, elskling sitt å da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 3. juni 2004 #13 Del Skrevet 3. juni 2004 Du er søt du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 3. juni 2004 #14 Del Skrevet 3. juni 2004 Hele huset er mitt! Mitt! mitt! og bare mitt. Gratulerer med huskjøp! Fantastisk følelse, ikke sant? :D å ja' date=' elskling sitt å da. [/quote'] Ja, du må dele litt også da, vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille mor Skrevet 3. juni 2004 Forfatter #15 Del Skrevet 3. juni 2004 Gratulerer med huskjøp! Fantastisk følelse, ikke sant? :D Ja, du må dele litt også da, vet du. ÅÅ ja det er herlig, elsker det. Og elskling kan nå få det ene badet, resten er mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 3. juni 2004 #16 Del Skrevet 3. juni 2004 Et helt bad? Er ikke det litt vel mye? HAn kan vel nøye seg med et badekar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille mor Skrevet 3. juni 2004 Forfatter #17 Del Skrevet 3. juni 2004 Ja det var kanskje litt i det meste laget. Et badekar er mere en nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 4. juni 2004 #18 Del Skrevet 4. juni 2004 God helg til deg :-) Nå forlater jeg hovedstaden og setter nesa for Mylian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille mor Skrevet 4. juni 2004 Forfatter #19 Del Skrevet 4. juni 2004 Uff og uff for en dag. Lille go`klumpen min ble innlagt på sykehus igjen i dag, han begynte i går kveld med pusteproblemer og i dag ble det bare værre og værre. Så nå ligger han der inne uten mamma, fordi mamma må være hjemme med lille-jenta og storebror. Det er nok verst for ho mor, for det er jo litt mere action med han far. Men jeg synes så synd på ham fordet. :cry: :cry: Jeg håper han ikke må bli så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emina Skrevet 4. juni 2004 #20 Del Skrevet 4. juni 2004 ønsker gutten din God bedring! Håper han blir frisk igjen snart! Klem fra Emina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå