Gjest Guilty Skrevet 5. mars 2014 #1 Skrevet 5. mars 2014 Hei! Har et lite spørsmål her. Jeg bruker vanligvis Yasminelle med 28 piller og da disse sukkerpillene. Fant plutselig ut idag at jeg bare hadde en vanlig pille igjen og dro da på apoteket. De var utsolgt for disse med 28 og da fikk jeg en med 21. Går det da greit å bare ta disse og så la være å ta pillene de syv siste dagene før jeg begynner på igjen som vanlig? Regner med at det gjør det siden det er jo bare sukkerpillene jeg mangler, men tenkte det var greit å spørre
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #3 Skrevet 5. mars 2014 Hei! Har et lite spørsmål her. Jeg bruker vanligvis Yasminelle med 28 piller og da disse sukkerpillene. Fant plutselig ut idag at jeg bare hadde en vanlig pille igjen og dro da på apoteket. De var utsolgt for disse med 28 og da fikk jeg en med 21. Går det da greit å bare ta disse og så la være å ta pillene de syv siste dagene før jeg begynner på igjen som vanlig? Regner med at det gjør det siden det er jo bare sukkerpillene jeg mangler, men tenkte det var greit å spørre Ja det går helt fint. Sukkerpillene har ingen annen funksjon enn å holde ved like rutinen om å ta pillen hver dag:) Anonymous poster hash: d1372...f16
Gjest Guilty Skrevet 5. mars 2014 #4 Skrevet 5. mars 2014 Var det jeg regnet med, ville bare være sikker Tusen takk for svar :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå