Gå til innhold

Saltsmak fra to tenner

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva kan det være? Hull?

Anonymous poster hash: af93e...dfe

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Antone? Forresten, kom på at jeg at blødd fra denne tanna tidligere.

AnonymBruker
Skrevet

betennelse i tannkjøttet

Anonymous poster hash: bdc17...e2f
  • Liker 1
Gjest crazycatlady
Skrevet

Kan være infeksjon. Kom deg til tannlegen før du får tannpine.

AnonymBruker
Skrevet

TS her, oki skal gjøre deg. Men koster penger jeg ikke har :( mulig å få en regning på det?

Skrevet

TS her, oki skal gjøre deg. Men koster penger jeg ikke har :( mulig å få en regning på det?

Regner med det er mulig å få en faktura, ja. Har også hørt om tannleger som har betalingsplaner, altså at du betaler litt og litt av beløpet. Lykke til! :)

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk, vet at tennene trenger behandling. Har en tann som er gått i stykker og en som gjør vondt når jeg drikker noe kaldt eller varmt. Og nå de tennene som smaker salt. Yaaaaiks, kommer godt over 10000 dette her.

Gjest crazycatlady
Skrevet

Du får regning ja. Jeg fikk en helvetes tannpine pga en infeksjon i en 12-års jeksel. Måtte få hastetime hos tannlegen og hadde ikke penger på konto. Fikk med regning og fikk også del den opp.

Skrevet

Flere tannleger har sluttet med at man får regning. jeg måtte gå med uforetta sak hos en tannlege pga det. De hadde vansker med å få inn penger fra pasientene så kun kontant eller kort. Ingen tannleger i mitt område sender regning, sjekka det opp. Så jeg måtte ut med 4000 kr sist gang.

Skrevet

Ville ha dobbeltsjekket at tannlegen gir faktura/ kan dele opp før jeg bestilte time enda. Som sagt over her er det mange som har sluttet med det, men i større byer finner du nok noen som kan fikse det for deg :) Hvor bor du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...