AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #1 Skrevet 5. mars 2014 Hva kan det være? Hull?Anonymous poster hash: af93e...dfe
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #2 Skrevet 5. mars 2014 Antone? Forresten, kom på at jeg at blødd fra denne tanna tidligere.Anonymous poster hash: af93e...dfe
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #3 Skrevet 5. mars 2014 betennelse i tannkjøttet Anonymous poster hash: bdc17...e2f 1
Gjest crazycatlady Skrevet 5. mars 2014 #4 Skrevet 5. mars 2014 Kan være infeksjon. Kom deg til tannlegen før du får tannpine.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #5 Skrevet 5. mars 2014 TS her, oki skal gjøre deg. Men koster penger jeg ikke har mulig å få en regning på det?Anonymous poster hash: af93e...dfe
Aviendha Skrevet 5. mars 2014 #6 Skrevet 5. mars 2014 TS her, oki skal gjøre deg. Men koster penger jeg ikke har mulig å få en regning på det?Anonymous poster hash: af93e...dfe Regner med det er mulig å få en faktura, ja. Har også hørt om tannleger som har betalingsplaner, altså at du betaler litt og litt av beløpet. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #7 Skrevet 5. mars 2014 Tusen takk, vet at tennene trenger behandling. Har en tann som er gått i stykker og en som gjør vondt når jeg drikker noe kaldt eller varmt. Og nå de tennene som smaker salt. Yaaaaiks, kommer godt over 10000 dette her. Anonymous poster hash: af93e...dfe
Gjest crazycatlady Skrevet 5. mars 2014 #8 Skrevet 5. mars 2014 Du får regning ja. Jeg fikk en helvetes tannpine pga en infeksjon i en 12-års jeksel. Måtte få hastetime hos tannlegen og hadde ikke penger på konto. Fikk med regning og fikk også del den opp.
Pusemamma Skrevet 5. mars 2014 #9 Skrevet 5. mars 2014 Flere tannleger har sluttet med at man får regning. jeg måtte gå med uforetta sak hos en tannlege pga det. De hadde vansker med å få inn penger fra pasientene så kun kontant eller kort. Ingen tannleger i mitt område sender regning, sjekka det opp. Så jeg måtte ut med 4000 kr sist gang.
Pearl2.0 Skrevet 5. mars 2014 #10 Skrevet 5. mars 2014 Ville ha dobbeltsjekket at tannlegen gir faktura/ kan dele opp før jeg bestilte time enda. Som sagt over her er det mange som har sluttet med det, men i større byer finner du nok noen som kan fikse det for deg Hvor bor du?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå