Gjest Anonymous Skrevet 29. mai 2004 #4 Skrevet 29. mai 2004 Hvordan feiret du 30års dagen din ? Jeg gjorde... absolutt ingenting. :-)
Gjest Lea Skrevet 29. mai 2004 #5 Skrevet 29. mai 2004 Hjemme sammen med sambo. Gjorde ingenting spesielt.
Tusenfryd Skrevet 30. mai 2004 #7 Skrevet 30. mai 2004 Jeg visste i hvert fall at det enten skulle bli tre dager til ende eller ingenting. Det ble tre uker til ende... Først var jeg med en venninne på revy. Dagen etter var vi en gjeng på byen. Helgen etter samlet jeg hele familie og slekt og noen nære venner på sommerhuset vårt. Og et par helger etter det, var vi tre veninner som slo oss sammen og leide et digert hus/selskapslokale hvor alle inviterte en haug med venner til middag og fest. Slitsomt - men du verden så morsomt! Og i vennefesten skal i hvert fall gjentas når vi fyller førti!
Gjest Behersket markering Skrevet 30. mai 2004 #8 Skrevet 30. mai 2004 Jeg spiste middag og drakk vin med familien min på ***** resturant. End of story. Det er da ikke nødvendig å ta helt av slik norsk russ gjør?
asterix Skrevet 30. mai 2004 #9 Skrevet 30. mai 2004 Jeg gjorde... absolutt ingenting. :-) Samme her.
Gjest Phair Skrevet 30. mai 2004 #10 Skrevet 30. mai 2004 Etter seks uker på sykehuset etter at sønnen vår ble født fikk vi lov til å reise hjem. Det var dagen jeg fylte 30 og den beste bursdagen i hele mitt liv
Jinx Skrevet 31. mai 2004 Forfatter #11 Skrevet 31. mai 2004 Jeg blir ikke tredve før neste år altså.. Jeg lurer litt på om jeg skal en skikkelig feiring - for engangs skyld Takk for svar.. :D Selvsagt blir du invitert Monja!
Gjest Ethereal Skrevet 31. mai 2004 #12 Skrevet 31. mai 2004 Hjemme sammen med sambo. Gjorde ingenting spesielt. Stemningen var dårlig; han hadde kjøpt et armbånd til meg i hvitt gull, enda han visste at jeg ikke likte smykker i det hele tatt, og to uker senere gjorde han det slutt; han hadde utsatt det "fordi han syntes synd på meg". Snakk om misforstått snillhet! :-x
:-) anna Skrevet 31. mai 2004 #13 Skrevet 31. mai 2004 På selve dagen spiste jeg romantisk middag sammen med min kjære. Et par uker senere feiret jeg og en av mine beste venninner felles tredveårsdag med stor felles fest. Veldig hyggelig... men når jeg blir 40 (om ni år) er jeg klar for et surpriseparty.
Gjest Emera Skrevet 31. mai 2004 #14 Skrevet 31. mai 2004 Hadde en tjuefem-tredve gjester til koldtbord, dessert og kaffe/kaker. Koselig, men litt av et pes, da jeg stort sett sto på kjøkkenet. Neste runddag feires litt stillere! Ihvertfall på en slik måte at jeg slipper å være kokk og servitør!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå